Olen rakastunut mieheen jolla 2-vuotias lapsi

Anonyymi

Olen itse 32v.lapseton nainen, mies 35v.. Miehellä on edellisestä suhteesta 2-vuotias lapsi ja ovat vasta eronneet. Lapsi on joka viikko osittain miehellä ja osittain äidillään. Haluaisin itsekin lapsen jossain vaiheessa ja mies on myös sanonut haluavansa minun kanssa lapsen/lapsia. Tuo jo olemassa oleva lapsi kuitenkin mietityttää, kokemuksia? Onko liian vaikea lähtökohta hypätä lapsettomana naisena tuollaiseen kuvioon?

9

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut sanovat sitä helvetiksi. Aina pitää huomioida exxiä ja exxän lapsia ja sotku on koko elämän mittainen.

      • Anonyymi

        Voisiko lapseen tottua ja hänestä tulla osa perhettä? Vai onko mahdotonta edes haaveilla ihanasta perheidyllistä miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko lapseen tottua ja hänestä tulla osa perhettä? Vai onko mahdotonta edes haaveilla ihanasta perheidyllistä miehen kanssa?

        Sitä on vaikea etukäteen tietää. Mutta se että mies on eronnut noin pian lapsen syntymän jälkeen mietityttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko lapseen tottua ja hänestä tulla osa perhettä? Vai onko mahdotonta edes haaveilla ihanasta perheidyllistä miehen kanssa?

        Vain leskeksi jäänyt mies lapsen kanssa voisi olla ok. Muuten asiat ovat liian pahasti pielessä noin yleisesti. Uhraat itsesi ja menetät elämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain leskeksi jäänyt mies lapsen kanssa voisi olla ok. Muuten asiat ovat liian pahasti pielessä noin yleisesti. Uhraat itsesi ja menetät elämäsi.

        Mikä on mielestäsi haasteellisinta? Jos mies on muuten ihana ja sellainen kenestä olen aina haaveillut. Vai eikö kuviossa vain ole enää yksinkertaisesti tilaa parisuhteelle? Oisiko asia helpompi jos meillä myös yhteinen lapsi?


    • Anonyymi

      Anna ajan kulua. On liian aikaista suunnitella mitään vielä. Erostaan on vain vähän aikaa, mies on hakenut kivun lievittäjää. Sinä olet osunut sopivasti kohdalle.
      Uusien lasten suunnittelu on aivan liian aikaista tuon miehen kanssa.

      Tietenkin voitte jatkaa ystävinä ja katsoa millaiselta tilanne näyttää vuoden parin päästä ( jos haluat odottaa tuon ajan ).

      On uusioperheitä joissa kaikki rullaa hyvin.
      On uusioperheitä joissa jokainen tuskastuu, kärsii, saa syytöksiä/omantunnonvaivoja pisteeseen jossa fyysinen olemus alkaa ongelmoida.
      Lapset kaikista suurimpina kärsijöinä!

      Sinulla tietenkin on mahdollisuus ja tilaisuus etsiä lapseton kumppani.

    • Anonyymi

      Kyllä mä hyväksyn oman vaimon lapset siinä missä omatkin lapset

    • Anonyymi

      saat sinäkin laopsen se hinttipetterin kanssa, jos se joskus suostuu muuhunkin kuin peppuseksiin..

    • Anonyymi

      Minä tapailen juuri miestä, kenellä on yksi lapsi edellisestä suhteesta.
      Lapsi pyörii jaloissa parina viikonloppuna/kk.
      Tulemme hyvin lapsen kanssa toimeen, mutta kyllähän se vaan niin on, että ei lapsilla ole rentouttava vaikutus 😁
      Koska lapsi ei ole omani, eikä mitään sukua, en saa häneen sellaista "sidettä" niin kuin esimerkiksi veljeni lapsiin.

      Koska itse olen lapseton, ja olen tietoisesti pysynyt lapsettomana, aion nauttia vapaudestani.
      Jos mies ei saa esimerkiksi jollekin viikonlopulle lastenhoitajaa, ja tarjolla olisi jotain tapaamisia yhteisten kavereiden kanssa, lähden sitten vaikka ilman miestäni.

      Jos minulla on kesäloma, en suostu viettämään koko lomaa mieheni SEKÄ hänen lapsensa kanssa.
      Lomailut täytyisi silloin hoitaa suurimmalti osin lapsen ehdoilla, ja tässä en jousta, haluan nauttia omasta "vapaudestani" ja tehdä lomalla aikuisten juttuja, ja siihen ei lapset kuulu.

      Raakaa? Ehkä, mutta en ole kahletta ottanut jalkaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe