Olen rakastunut mieheen jolla 2-vuotias lapsi

Anonyymi

Olen itse 32v.lapseton nainen, mies 35v.. Miehellä on edellisestä suhteesta 2-vuotias lapsi ja ovat vasta eronneet. Lapsi on joka viikko osittain miehellä ja osittain äidillään. Haluaisin itsekin lapsen jossain vaiheessa ja mies on myös sanonut haluavansa minun kanssa lapsen/lapsia. Tuo jo olemassa oleva lapsi kuitenkin mietityttää, kokemuksia? Onko liian vaikea lähtökohta hypätä lapsettomana naisena tuollaiseen kuvioon?

9

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut sanovat sitä helvetiksi. Aina pitää huomioida exxiä ja exxän lapsia ja sotku on koko elämän mittainen.

• Anonyymi

Voisiko lapseen tottua ja hänestä tulla osa perhettä? Vai onko mahdotonta edes haaveilla ihanasta perheidyllistä miehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko lapseen tottua ja hänestä tulla osa perhettä? Vai onko mahdotonta edes haaveilla ihanasta perheidyllistä miehen kanssa?

Sitä on vaikea etukäteen tietää. Mutta se että mies on eronnut noin pian lapsen syntymän jälkeen mietityttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain leskeksi jäänyt mies lapsen kanssa voisi olla ok. Muuten asiat ovat liian pahasti pielessä noin yleisesti. Uhraat itsesi ja menetät elämäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain leskeksi jäänyt mies lapsen kanssa voisi olla ok. Muuten asiat ovat liian pahasti pielessä noin yleisesti. Uhraat itsesi ja menetät elämäsi.

Mikä on mielestäsi haasteellisinta? Jos mies on muuten ihana ja sellainen kenestä olen aina haaveillut. Vai eikö kuviossa vain ole enää yksinkertaisesti tilaa parisuhteelle? Oisiko asia helpompi jos meillä myös yhteinen lapsi?

• Anonyymi

Anna ajan kulua. On liian aikaista suunnitella mitään vielä. Erostaan on vain vähän aikaa, mies on hakenut kivun lievittäjää. Sinä olet osunut sopivasti kohdalle.
      Uusien lasten suunnittelu on aivan liian aikaista tuon miehen kanssa.

Tietenkin voitte jatkaa ystävinä ja katsoa millaiselta tilanne näyttää vuoden parin päästä ( jos haluat odottaa tuon ajan ).

On uusioperheitä joissa kaikki rullaa hyvin.
      On uusioperheitä joissa jokainen tuskastuu, kärsii, saa syytöksiä/omantunnonvaivoja pisteeseen jossa fyysinen olemus alkaa ongelmoida.
      Lapset kaikista suurimpina kärsijöinä!

Sinulla tietenkin on mahdollisuus ja tilaisuus etsiä lapseton kumppani.

• Anonyymi

Kyllä mä hyväksyn oman vaimon lapset siinä missä omatkin lapset

• Anonyymi

saat sinäkin laopsen se hinttipetterin kanssa, jos se joskus suostuu muuhunkin kuin peppuseksiin..

• Anonyymi

Minä tapailen juuri miestä, kenellä on yksi lapsi edellisestä suhteesta.
      Lapsi pyörii jaloissa parina viikonloppuna/kk.
      Tulemme hyvin lapsen kanssa toimeen, mutta kyllähän se vaan niin on, että ei lapsilla ole rentouttava vaikutus 😁
      Koska lapsi ei ole omani, eikä mitään sukua, en saa häneen sellaista "sidettä" niin kuin esimerkiksi veljeni lapsiin.

Koska itse olen lapseton, ja olen tietoisesti pysynyt lapsettomana, aion nauttia vapaudestani.
      Jos mies ei saa esimerkiksi jollekin viikonlopulle lastenhoitajaa, ja tarjolla olisi jotain tapaamisia yhteisten kavereiden kanssa, lähden sitten vaikka ilman miestäni.

Jos minulla on kesäloma, en suostu viettämään koko lomaa mieheni SEKÄ hänen lapsensa kanssa.
      Lomailut täytyisi silloin hoitaa suurimmalti osin lapsen ehdoilla, ja tässä en jousta, haluan nauttia omasta "vapaudestani" ja tehdä lomalla aikuisten juttuja, ja siihen ei lapset kuulu.

Raakaa? Ehkä, mutta en ole kahletta ottanut jalkaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe