Ei mua haittaa vaikket halua minua facebook kaveriksi. Et anna mahdollisuutta ystävyyteemme. Minulla on ne ihmiset facebook kaverina jotka ovat minulle tärkeitä et sinä vieras henkilö sellainen minulle ole.
Onneksi...
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ja henkinen ikä oli?
- Anonyymi
Syitä voi olla monia, tuskin ajattelee sinua huonona ihmisenä? Ehkä enempi omaa passiivisuuttaan, ei halua lisää sinne kavereita. Toiset ei halua haalia sinne maksimaalista määrää ihmisiä. Ei ole aktiivinen käyttäjä siellä, jolloin ei halua sinne lisää ystäviäkään?
- Anonyymi
Meitä on moneksi. Ei kaikki haluu jumalatonta laumaa frendeiksi.
Esmes minä en halua kertoilla asioitani kaikille. Mulle riittää 20 läheistä eli perhe, ystävät ja sukulaiset. Työkaveritkaan eivät ole siinä porukassa.
Rinnalla on toinen ryhmä, harrasteporukka, siellä on samaan joukkueeseen kuuluvat tyypit. Näiden kanssa keskustelen ainoastaan harrastuksen tiimoilta, en kertoile mitään omia asioita, enkä lataa heille näkyville yhtään perhekuvia.- Anonyymi
Ei ole sulle hänellä on satoja facebook kavereita.
En minä sulle asioitani kertoisiakaan. Riittää kun roikkuisit sivullani mitään sanomattomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185