Onneksi...

Anonyymi

Ei mua haittaa vaikket halua minua facebook kaveriksi. Et anna mahdollisuutta ystävyyteemme. Minulla on ne ihmiset facebook kaverina jotka ovat minulle tärkeitä et sinä vieras henkilö sellainen minulle ole.

4

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja henkinen ikä oli?

    • Anonyymi

      Syitä voi olla monia, tuskin ajattelee sinua huonona ihmisenä? Ehkä enempi omaa passiivisuuttaan, ei halua lisää sinne kavereita. Toiset ei halua haalia sinne maksimaalista määrää ihmisiä. Ei ole aktiivinen käyttäjä siellä, jolloin ei halua sinne lisää ystäviäkään?

    • Anonyymi

      Meitä on moneksi. Ei kaikki haluu jumalatonta laumaa frendeiksi.

      Esmes minä en halua kertoilla asioitani kaikille. Mulle riittää 20 läheistä eli perhe, ystävät ja sukulaiset. Työkaveritkaan eivät ole siinä porukassa.

      Rinnalla on toinen ryhmä, harrasteporukka, siellä on samaan joukkueeseen kuuluvat tyypit. Näiden kanssa keskustelen ainoastaan harrastuksen tiimoilta, en kertoile mitään omia asioita, enkä lataa heille näkyville yhtään perhekuvia.

      • Anonyymi

        Ei ole sulle hänellä on satoja facebook kavereita.
        En minä sulle asioitani kertoisiakaan. Riittää kun roikkuisit sivullani mitään sanomattomana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe