Onko oikein mässyttää toisten seurassa?
Karkki tai kepponen
5
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa välttää sitä.
- Anonyymi
Entä jos istuu pitkän matkan linja-autossa, pitääkö tarjota tuntemattomalle vieruskaverille? Kerran se vieressä istunut kävi pysähdyksellä hakeen itelleenki, ja tarjos sitte niitä silleen mielenosoituksellisesti. Kumpi meistä oli häiriintyneempi?
- Anonyymi
Syödessä kuuluu ääniä laita korvatulpat.
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä mässyttää ja missä. Esim mun luokse kylään tuleva voi ihan reilusti tulla sen karkkipussinsa kanssa ja niitä mässyttää vaikka en itse syö, kaverini kyllä tietävätkin sen. Minua ei myöskään haittaa esim bussissa muiden mässyttämiset, jokaisella varmaan on ne omat eväät ainakin pitkillä matkoilla ja itsekin niitä mässytän.
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka joku toinen syö karkkia. En ole ikinä ollut makean perään.
Jos joku tulee t-luupihvin kanssa mun luo, silloin kyllä vaadin, että jakaa sen puoliksi mun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584525Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville734287Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133436Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1313038- 1882762
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391787- 721562
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591513Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1191260IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181185