Miksi ei ole aurattu jussa enon piha teitä.lunta 30 cm.meneekö säästöt ohi palo ja sairaankuljetukset?????????
Auraus pulkkatie
13
869
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta varnaan tulee aura
- Anonyymi
Mitä jauhat jostakin pulkkatien aurauksista me niin lyhkäset pätkät että kyllä ne kestää vaikka olis vähän luntakin. Vai onko vain hauskaa kun voi jostakin valittaa.
- Anonyymi
Älä siekään jaksa,näkyyhän se sultakin niitä komtteja tulemaan! Sorry vaan
- Anonyymi
Onko Näkkälän levike aurauttu?
- Anonyymi
Menkää lapiomaan,teillä niitä työttömiä on joka lähtöön,piruako siinä valitatte.
- Anonyymi
No eihän pulkkateitä tartte aurata.
- Anonyymi
Kyllä reiska aukaisee ja tulee hyvää jälkeä,
- Anonyymi
Niinpä varmaan,laiska kuin mikä.
- Anonyymi
Onko siellä urakoitsija joka hoitaa kunnan tiet vai mikä systeemi?
- Anonyymi
Halvat tarjoukset huono jälki
- Anonyymi
Jos se olisi ollut Kokoomuksesta kiinni, Suomesta ei olisi koskaan tullut hyvinvointivaltiota.
- Anonyymi
Jaa vai ei ole homma pulukassa. No semmosta se
"Elämä on kurja lohko avaruuden laitamilla" - Anonyymi
Komppaan viestintuojaa! Heikkoa ja hidasta on työ. Toivotaan, että hoidetaan jatkossa paremmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398