Aattelin hamppariaterian syöpässä mutta rolss onki suljettu? Olisko hlökunta pula?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Täällähän on erittäin vaikeaa saada sitä pika- tai ravintola ruokaa ylipäätänsäkkään. Pyhinä on kaikki kiinni, viikonloput pidetään kiinni, muuten vaa kiinni epämääräsiä päiviä tai on naurettavat aukiolot. Sitte itketää ku yritykset kaatuu
- Anonyymi
Noo. Mikä yritys on kaatunut? Ei yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo. Mikä yritys on kaatunut? Ei yhtään.
Ei viellä, mutta en ihmettele jos tollaisella menolla kaatuu
- Anonyymi
Tuota narinaa ei jaksa lukea! Perustakaa ite 24h hamppariketju.
- Anonyymi
Kammari on auki joka päivä.
- Anonyymi
Ollut jo 26 vuotta
- Anonyymi
Kieltämättä hatunoston arvoinen suoritus!
- Anonyymi
Kyllä se rolssi auki on
- Anonyymi
On tietenkin, seku valitetaan. Valitetaan vaan huh hei
- Anonyymi
Paha son auki pitää, ko ei saa työntekijöitä kohdeltua oikein ja palkkoja maksettua ajoissa/oikeaa summaa.
- Anonyymi
Ihanko on fakta tietoa vaiko keksittyä kuten Muoniossa on tapana?
- Anonyymi
Täysin höpöhöpö juttuja juoru ukot taas liikkeellä arvostelemassa toisia isojen vattojensa kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411