Huomenta vaan. Onkohan minut viimeinkin lempattu ulos suomi24-palstalta, kun en pääse vastaamaan kotikoneelta tänne? Mainitsin kyllä yhdessä kirjoituksessa sanan pip..li. Olikohan se nyt mun menoa? :=)))
Aina kun yritän vastata johonkin viestiin, niin tulee suomi24-sisältö sivu uudestaan. Viestit kyllä pääsen lukemaan.
Ei sillä, että nyt niin hinkuisin huuhaalle. Kunhan vain tässä sivumennen kysyin :=))))))))))
Man of mystery
11
548
Vastaukset
ei ole lempattu - miten niin "viimeinkin"?
Tekniikka pätkii siellä tai täällä, luulisin.
Ainahan voit kysyä asiasta ylläpidolta, jos haluat - osoitehan on tuo allaoleva:
http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml
Terveisin, MM.- yks typy evk
kävin katsomassa osoitetta ja siellä oli, että eivät voi kaikille vastata, kun 2 miljoonaa viestiä luettavana, joten en sähköpostia ainakaan vielä.
Jospa se toimis, kun kotiin meen. Ainakin tuo Otso lupas :=))))
- Otso
Typy, mut varmaan sun kotikoneesi on laittanut sut boikottiin kun olet ollut täällä niin paljon ja hävyttömiä "rustaillut" ja ajatukset olleet vielä pahempia.
- yks typy evk
että se olit sinä, joka tietenkin olet valittanut mun asiattomista viesteistä :=)))
Kuules Otso. Minä kun puhun yleensä aina asiaa, enkä asian vierestä, niinkuin jotkut :=)))
Mitäs sitä asioita alkaa kierteleen. Minä kun olen niin suorasanainen Typy.
Peru nyt Otso se valitus. Please :=)))))) - Otso
yks typy evk kirjoitti:
että se olit sinä, joka tietenkin olet valittanut mun asiattomista viesteistä :=)))
Kuules Otso. Minä kun puhun yleensä aina asiaa, enkä asian vierestä, niinkuin jotkut :=)))
Mitäs sitä asioita alkaa kierteleen. Minä kun olen niin suorasanainen Typy.
Peru nyt Otso se valitus. Please :=))))))sulla aina se pip...li vaan mielessä, niin ajattelin et sua täytyy jotenkin rauhottaa. Kun noin kauniisti pyydät niin mä perun sen valituksen.
- yks typy evk
Otso kirjoitti:
sulla aina se pip...li vaan mielessä, niin ajattelin et sua täytyy jotenkin rauhottaa. Kun noin kauniisti pyydät niin mä perun sen valituksen.
Mitä olen velkaa nyt sitten? :=)))))))))
- antza
yks typy evk kirjoitti:
Mitä olen velkaa nyt sitten? :=)))))))))
...miul,Otso lähti kalaan tuonne Kajaanin suuntaan...))))))
- Otso
antza kirjoitti:
Anza, ku ehdit ensin. Mutta ei auta valittaa:Nopeat syövät hitaat. Olet varmaan jo saamassa velkaa??????? Mä siis tyydyn kaloihin. Suuntana kajaani siis.
- yks typy evk
antza kirjoitti:
haluat maksun? Puolukkaämpärillisen syksyllä vai ihan euroina? :=)))
- antza
yks typy evk kirjoitti:
haluat maksun? Puolukkaämpärillisen syksyllä vai ihan euroina? :=)))
...ehtottomasti hyvin roikutettua,riippulihaa
tuoreena.....))))) ei seinäkuivattua,mulla jo
picassoa seinät täynnä,pitäskö kuskata kaatikselle...))) ihka elävä Typy olis kyl nasta
juttu,ei se kepale sielt tän tule,matkal liian
paljon ropsipinoja.....))))
- quistis
muka huuhaalle haluaa!!! Mäkin vain väkipakolla joskus käväisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544776
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1303920
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493691Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 993064
- 542905
- 252726
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162486