Miten voi olla mahdollista että kunta ei suostu vuokraamaan vakituisessa työssä olevalle ihmiselle asuntoa? Pitäisikö päättävissä elimissä olevia alkaa panna viralta pois ja ottaa esim hangosta asiaa käsittelevät tilalle?
Kunnan vuokra-asunnot
14
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se sitten halvempaa pitää asuntoja tyhjillän, onhan se asuntotoimistossa työskenteleville helpompaa kun ei tarvitse vaivautua paperi hommiin, eikä talkkareidenkaan vaivautua lumihommiin kun asunnot pidetään tyhjillään kuten tämän kirjoituksen aloittaja kirjoittaa ettei kunta suostu vuokraamaan työssä käyvälle asuntoa.
- Anonyymi
Onko vuokraajan luottotiedot ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vuokraajan luottotiedot ok?
Eiköhän vuokranantaja vaadi yhdenkuukauden ennakko vuokran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän vuokranantaja vaadi yhdenkuukauden ennakko vuokran
Pelloonko? Ei tartte vakuutta maksaa. Maksavat kun joku edes viitsii muuttaa niiden ludekämppiin.
- Anonyymi
Asuntotoimiston väki on ylimielistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntotoimiston väki on ylimielistä
Ei minusta. Hyvin ovat ystävällisiä.
- Anonyymi
Siksi kun vuokra-asunnot Pellossa on terveysriski. Hometta ja kosteutta piisaa. Eivät vissiin kunnasta uskalla vuokrata niitä. Pelkäävät että joutuvat maksumiehiksi.
- Anonyymi
Ilman asukkaiden oma toimea monet kunnan omistaman asunnon pihat olisivat surkeassa kunnossa lumien vuoksi
- Anonyymi
Pitää sitä itekin tehä jotain, edes ne lumityöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sitä itekin tehä jotain, edes ne lumityöt
Eiköhän ne kuulu huoltoyhtiölle kun vuokrat on ylisuuret. Mä en ainakaan tee yhtään ylimääräistä hommaa. Soitan Serviisin ja sieltä huoltomies kipittää paikalle ahkeroimaan. Asukas on kuningas.
- Anonyymi
Jos olet muuttanut muualta niin Pellossa mikään ei ole niin kuin muualla. Väki on uteliasta, törkeää ja pahaa takanapäin puhuvia. Älä luota yhteenkään äläkä puhu asioitasi. Muuten ne leviävät kun kulovalkea. Mä ainakin olen kuullut että ne kunnan vuokraama asunnot on huonossa kunnossa ja niissä on ollut jotain sisäilmaongelmia. Kosteutta ym.
- Anonyymi
Asukkaat saavat asunnot törkeään kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asukkaat saavat asunnot törkeään kuntoon.
Perustelepa tuo kommenttisi. Kyllä ne on pilassa jo ihan kylmyyttään kun ei lämmitetä ja kylmä muhii kämpässä kosteuden kanssa kilpaa. Vois kuvia laittaa kämpästä tänne missä asuin. Tallessa on ja lähtee sinne missä niistä ollaan kiinnostuneita.
- Anonyymi
Taas ylläpitäjät siivoilemassa kommentteja
Taisi kalikka kalahtaa kun koira kilahtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446