Säikytellä vai eikö säikytellä? Siinäpä kysymys.

Pupumainen elo kestää romanssin alusta keskimäärin noin kaksi vuotta. Useimmat tietävät sen, mutta ajattelevat, että MINUN kohdallani se kestää kauemmin, ellei ikuisesti.

Pupuilu on evoluution luomus. Se kestää lapsen kriittisen ajan, jolloin kaksinhuoltajuus on erityisen välttämätön, sitten se laimenee, jopa joskus loppuu. Se on siis biologinen ilmiö.

Ongelmaksi muodostuu lisäksi se, ettei halu olla yhdessä ja harrastaa seksiä suinkaan vähene parilla samaa tahtia. Kun selaa netin palstoja, huomaa että molemmat sukupuolet kärsivät ankarasta hellyyden, läheisyyden ja seksin puutteesta, aina katkeruuteen ja eroon asti.

Kuitenkin useimmat uskovat etukäteen olevansa poikkeus.

Tunnetusti pessimisti ei pety, koska hänellä ei suuria odotuksia olekaan, mutta optimisti pettyy sitä karvaammin, koska hän putoaa korkealta.

Kysymys siis tämä: tuleeko nuorta varjella kovilta pettymyksiltä kertomalla todellisuudesta vai pitääkö vain antaa hänen elää unelmissaan, ts. vaieta tulevaisuuden pettymyksistä?

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä nykyajan nuorilla se on niin. Minulla ja kumppanillani se kesti aikoinaan yli kaksikymmentä vuotta.

      • Ei se ole nykyajan juttu, vaan ihmisen koko historian ajan vallinnut, evolutiivisen hyödyn maksimoima viettikäyttäytyminen, mutta vain keskimääräinen. Minunkin suloisen vaimoni kanssa on vuosikymmenet ollut toisin. Pupuilu on jatkunut ja jatkunut, kunnes korkea ikä on tuonut siihen tasaista laskua, ei lopahtamista.


    • Anonyymi

      Itselläni henkilökohtaisesti ei ikinä ole ollut tuota ongelmaa. Toisessa kahdesta parisuhteestani mies kyllä pihtasi viimeisen viisi vuotta. Vaan häntä ei siis kiinnostanut seksi noin niinku ylipäänsä. Ei siis liittynyt vain siihen parisuhteeseen. Nykyisessä suhteessa ei tuota ongelmaa ole.

      • Onnea sinulle ja miehellesi! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Onnea sinulle ja miehellesi! 🌹👀

        Miksi ketään pitäisi onnitella omista peruspiirteistään? Vähän sama kun sanoisit "onneksi olkoon tummista hiuksista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ketään pitäisi onnitella omista peruspiirteistään? Vähän sama kun sanoisit "onneksi olkoon tummista hiuksista".

        Kyllä tuon nimittäin tietää jo alkuvaiheessa, että tuleeko parisuhteessa todennäköisesti käymään noin. Ihmisillä nyt on vaan erilaisia libidoja ja se ero näkyy kyllä myös pupuvaiheessa, jos pitää silmänsä auki ja aistit valppaina. Ainoana poikkeuksena sairauksiin liittyvä haluttomuus tai kyvytömyys.

        Itse en enää ikinä huolisi heikkolibidoista miestä.


    • Anonyymi

      Sinäkö suloisen vaimosi kanssa olette sellainen pari, jolle ei sitten käynytkään noin?

      Vai juuri tuosta kertomastasi syystäkö vaimosi näyttelee sukuelimiään niille muille kivoille miehille?

      • Meidän rakkautemme on jatkunut ja jatkunut aivan poikkeuksellisesti, ei keskimääräisesti. Toisen ilahduttaminen vain lisää onneamme, koska emme kumpikaan tunne, että vapaus kahlitsisi tai aiheuttaisi mustasukkaisuutta.

        Henkilö, joka pyrkii omistamaan toisen, ei koskaan tajua, mitä on ilahduttaminen. Myös minulla on kokemusta monesta siskosta, jotka ovat halunneet puhtaasti ilahduttaa. Ymmärrän, että henkilö, joka katsoo kapeasti, voi olla katsantonsa orja, mutta olen pyrkinyt juuri esittämään, että jos on halua ilahduttaa myös muita MIELLYTTÄVIÄ miehiä, näin voi tehdä.

        Kenenkään ei ole PAKKO, mutta se on normaalia ja SALLITTUA. Tämä vain ei mene omistamishaluiselle perille. Väittää minun kehottavan. Meistä aito rakkaus ei ole omistamista, vaan halua pyrkiä tuottamaan pohjattoman rakkauden kohteelle, puolisolle, mahdollisimman paljon iloa.


      • Jos lainkaan osaat kuvitella, kuinka voimakkaan mielihyvän se tuottaa miehelle, ehkä sinäkin rohkaistut näyttämään kauneintasi. Hämmästyt, kuinka paljon iloa voit tuottaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Meidän rakkautemme on jatkunut ja jatkunut aivan poikkeuksellisesti, ei keskimääräisesti. Toisen ilahduttaminen vain lisää onneamme, koska emme kumpikaan tunne, että vapaus kahlitsisi tai aiheuttaisi mustasukkaisuutta.

        Henkilö, joka pyrkii omistamaan toisen, ei koskaan tajua, mitä on ilahduttaminen. Myös minulla on kokemusta monesta siskosta, jotka ovat halunneet puhtaasti ilahduttaa. Ymmärrän, että henkilö, joka katsoo kapeasti, voi olla katsantonsa orja, mutta olen pyrkinyt juuri esittämään, että jos on halua ilahduttaa myös muita MIELLYTTÄVIÄ miehiä, näin voi tehdä.

        Kenenkään ei ole PAKKO, mutta se on normaalia ja SALLITTUA. Tämä vain ei mene omistamishaluiselle perille. Väittää minun kehottavan. Meistä aito rakkaus ei ole omistamista, vaan halua pyrkiä tuottamaan pohjattoman rakkauden kohteelle, puolisolle, mahdollisimman paljon iloa.

        "Kenenkään ei ole PAKKO, mutta se on normaalia ja SALLITTUA."

        Juu, on sallittua. Se on salliitua, jos se on molemmille osapuolille mieluista. Jonkun itseä inhottavan ja epämiellyttävän ihmisen levittelyt eivät ole valtaosan miehistäkään mieleen. Ei, vaikka tuo esittely tehtäisiin kuinka ystävällismielisessä tarkoituksessa.

        Toinen poikkeus, joka kannattaa ottaa huomioon on ne mahdolliset kumppanit. Vaikka itse pitäisi tuota normaalina ja hyväksyttävänä, niin asiallinen ja kohtelias ihminen tajuaa tuon olevan hänen oma ajatuksensa ja että muilla on oikeus ajatella toisin.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Meidän rakkautemme on jatkunut ja jatkunut aivan poikkeuksellisesti, ei keskimääräisesti. Toisen ilahduttaminen vain lisää onneamme, koska emme kumpikaan tunne, että vapaus kahlitsisi tai aiheuttaisi mustasukkaisuutta.

        Henkilö, joka pyrkii omistamaan toisen, ei koskaan tajua, mitä on ilahduttaminen. Myös minulla on kokemusta monesta siskosta, jotka ovat halunneet puhtaasti ilahduttaa. Ymmärrän, että henkilö, joka katsoo kapeasti, voi olla katsantonsa orja, mutta olen pyrkinyt juuri esittämään, että jos on halua ilahduttaa myös muita MIELLYTTÄVIÄ miehiä, näin voi tehdä.

        Kenenkään ei ole PAKKO, mutta se on normaalia ja SALLITTUA. Tämä vain ei mene omistamishaluiselle perille. Väittää minun kehottavan. Meistä aito rakkaus ei ole omistamista, vaan halua pyrkiä tuottamaan pohjattoman rakkauden kohteelle, puolisolle, mahdollisimman paljon iloa.

        Harvan puoliso ilahtuu siitä, että kumppani näyttää genitaalejaan suhteen ulkopuolisille ihmisille.

        On NORMAALIA olla sen verran omistushaluinen, ettei toivo suhteen ulkopuolisten ihmisten pääsevän käsiksi pohjattoman rakkaudenkohteensa genitaaleihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvan puoliso ilahtuu siitä, että kumppani näyttää genitaalejaan suhteen ulkopuolisille ihmisille.

        On NORMAALIA olla sen verran omistushaluinen, ettei toivo suhteen ulkopuolisten ihmisten pääsevän käsiksi pohjattoman rakkaudenkohteensa genitaaleihin.

        Kyllä sekin normaalia on, jopa yleistä, mutta onko se paras ratkaisu. Kyse on myös siitä, kuinka kahlitsee toisen käytöstä. Ei ole ollenkaan helppo olla mustasukkaisen vahtimana. Ei se tunnu rakkaudelta vaan omistushalulta. Länget on kaulassa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kyllä sekin normaalia on, jopa yleistä, mutta onko se paras ratkaisu. Kyse on myös siitä, kuinka kahlitsee toisen käytöstä. Ei ole ollenkaan helppo olla mustasukkaisen vahtimana. Ei se tunnu rakkaudelta vaan omistushalulta. Länget on kaulassa.

        Sinusta voi tuntua tuolta ja jollekin toiselle se taas on täysin normaalia. Itse en koe itseäni lainkaan kahlituksi vaikka toinen ei tahtoisi mun esittelevän genitaalejani. En esittelisi, vaikka hän tahtoisikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta voi tuntua tuolta ja jollekin toiselle se taas on täysin normaalia. Itse en koe itseäni lainkaan kahlituksi vaikka toinen ei tahtoisi mun esittelevän genitaalejani. En esittelisi, vaikka hän tahtoisikin.

        Kyse on siitä, että saat tehdä ihan kuin haluat, mutta sinun on lupa tehdä toisinkin, ellet ole mustiksen lieassa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kyse on siitä, että saat tehdä ihan kuin haluat, mutta sinun on lupa tehdä toisinkin, ellet ole mustiksen lieassa.

        Sinusta se voi tuntua tuolta, kuten jo sain. Kuten myös sanoin niin toisille se taas on ihan normaalia, eikä lainkaan erityisen mustasukkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta se voi tuntua tuolta, kuten jo sain. Kuten myös sanoin niin toisille se taas on ihan normaalia, eikä lainkaan erityisen mustasukkaista.

        Itse kun olen joskus ollut suhteessa oikeasti mustasukkaisen ihmisen kanssa niin pidän lähinnä huvittavana jos tuon kokee mustasukkaisuudeksi.

        Itse taas en ole erityisen mustasukkainen yksilö. Ihan suhteen ulkopuolinen seksikin voisi tietyin reunaehdoin olla mulle ok (reunaehdoin, jotka suojelevat minua). Vaan genitaalien esittely muuten vaan pistäis mut pohtimaan, että minkähänmoisen sekopään kimppaan sitä on tullut lähdettyä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kyllä sekin normaalia on, jopa yleistä, mutta onko se paras ratkaisu. Kyse on myös siitä, kuinka kahlitsee toisen käytöstä. Ei ole ollenkaan helppo olla mustasukkaisen vahtimana. Ei se tunnu rakkaudelta vaan omistushalulta. Länget on kaulassa.

        Eipä ole tullut vastaan yhtään naisihmistä, jotka olisi sinkkuina halunneet esitellä genitaalejaan ympäri kyliä yhtään sen enempää, kuin varattunakaan.

        Että ei se vaikuta vaativan "mustasukkaista vahtijaa kahlitsemaan", useimmat eivät näköjään koe tarvetta kiskoa helmoja ylös keskellä katuja ja kahviloita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullut vastaan yhtään naisihmistä, jotka olisi sinkkuina halunneet esitellä genitaalejaan ympäri kyliä yhtään sen enempää, kuin varattunakaan.

        Että ei se vaikuta vaativan "mustasukkaista vahtijaa kahlitsemaan", useimmat eivät näköjään koe tarvetta kiskoa helmoja ylös keskellä katuja ja kahviloita.

        Hiertää sinua kuin kivi kengässä, että on myös ystävällisiä siskoja. Jos odotat, että he näyttäisivät kauneintansa "keskellä katuja ja kahviloita", niin turhaan odotat. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kun olen joskus ollut suhteessa oikeasti mustasukkaisen ihmisen kanssa niin pidän lähinnä huvittavana jos tuon kokee mustasukkaisuudeksi.

        Itse taas en ole erityisen mustasukkainen yksilö. Ihan suhteen ulkopuolinen seksikin voisi tietyin reunaehdoin olla mulle ok (reunaehdoin, jotka suojelevat minua). Vaan genitaalien esittely muuten vaan pistäis mut pohtimaan, että minkähänmoisen sekopään kimppaan sitä on tullut lähdettyä.

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Ajan väärisely aikakin koittaa kohta pitää väärristellä viisareita... ja pääkallojen kurptioiden yö, Halloween... kurpitsojen yö.

      • Anonyymi

        Halloveeli on just kyöpeleitten riemuaikaa. Saa kamalehtii ja sit saa namiiki. 👻


    • Anonyymi

      Miksi sä kyselet täällä yhtään mitään?
      Sähän olet vahvasti sitä mieltä että vain sun näkemys on se ainoa oikea ja lyttäät kaikki muut mielipiteet.
      Mikä pointti näillä sun kyselyillä siis on? Voit julistaa omia saarnojasi ihan ilman että verhoat niitä.

    • Anonyymi

      "Kysymys siis tämä: tuleeko nuorta varjella kovilta pettymyksiltä kertomalla todellisuudesta vai pitääkö vain antaa hänen elää unelmissaan, ts. vaieta tulevaisuuden pettymyksistä?"

      Tuossako ei ole mitään keskitien kulkemisen mahdollisuutta? Joko lannistetaan lapset pienestä pitäen tai sitten ei kerrota tosielämän mahdollisista pettymyksistä mitään?

      • Missä menisi sopiva keskitie?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Missä menisi sopiva keskitie?

        Sitähän sulta juuri kysyttiin, sinä itse kun nuo pelkät ääripäät aloituksessasi esitit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sulta juuri kysyttiin, sinä itse kun nuo pelkät ääripäät aloituksessasi esitit.

        Jäi itse kysymykseen vastaamatta.


    • Pikkasen kauemmin kesti pupuilu vuodet, n. 5 vuotta. Lähinnä ajanpuutteen sanelemana ja hyvä niin, ei kukaan jaksa jatkuvasti hässiä. :)

      • Siis kun on vain pariskunta, niin silloinhan sitä vapaa-aikansa voi roikkua toisen persiissä kiinni jatkuvasti, mutta kun on sitten ne pienenen pienet lapsetkin ja muut urakat (projektit), niin eipä enää jaksakkaan roikkua kumppanissa kiinni samalla intensiteetillä. Kaipaa ihan omaakin aikaa levätä siitä härdellistä.

        Muutenkin olen sitä mieltä, että jos ei parisuhteessa muuta ole kuin seksi on se aika yksitoikkoinen suhde.


      • Suatana kirjoitti:

        Siis kun on vain pariskunta, niin silloinhan sitä vapaa-aikansa voi roikkua toisen persiissä kiinni jatkuvasti, mutta kun on sitten ne pienenen pienet lapsetkin ja muut urakat (projektit), niin eipä enää jaksakkaan roikkua kumppanissa kiinni samalla intensiteetillä. Kaipaa ihan omaakin aikaa levätä siitä härdellistä.

        Muutenkin olen sitä mieltä, että jos ei parisuhteessa muuta ole kuin seksi on se aika yksitoikkoinen suhde.

        Muuten, olen sitä mieltä, että ei tarvitse ollakaan runsaasti seksiä, mutta jos on, se ei ole millään tavalla muun miellyttävän rakkauden ja kanssakäymisen esteenä.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Siis kun on vain pariskunta, niin silloinhan sitä vapaa-aikansa voi roikkua toisen persiissä kiinni jatkuvasti, mutta kun on sitten ne pienenen pienet lapsetkin ja muut urakat (projektit), niin eipä enää jaksakkaan roikkua kumppanissa kiinni samalla intensiteetillä. Kaipaa ihan omaakin aikaa levätä siitä härdellistä.

        Muutenkin olen sitä mieltä, että jos ei parisuhteessa muuta ole kuin seksi on se aika yksitoikkoinen suhde.

        "Muutenkin olen sitä mieltä, että jos ei parisuhteessa muuta ole kuin seksi on se aika yksitoikkoinen suhde."

        No siis todellakin! Tylsäksi kävisi musta jo parissa viikossa, jos ei muuta olisi kuin seksi. Pelkän seksin voimalla en jaksaisi montaakaan kuukautta, vaikka olenkin hyvin seksuaalinen ihminen.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Muuten, olen sitä mieltä, että ei tarvitse ollakaan runsaasti seksiä, mutta jos on, se ei ole millään tavalla muun miellyttävän rakkauden ja kanssakäymisen esteenä.

        Ihmisestä kiinni taas, kuka mitenkin tuonkin kokee. Onko esteenä vai ei. Seksi on mukavaa, kun sitä harrastaa itselleen rakkaan ihmisen kanssa, mutta se ei saa missään määrin olla pelkästään seksiä, se suhde. Pitää olla muutakin suhteessa.

        Minua ei pelkkä seksi pitäisi onnellisena hetkeäkään.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Muuten, olen sitä mieltä, että ei tarvitse ollakaan runsaasti seksiä, mutta jos on, se ei ole millään tavalla muun miellyttävän rakkauden ja kanssakäymisen esteenä.

        No ... ihan puhtaasti ajankäytön puolesta jatkuva hässiminen on kyllä kaiken muun kanssakäymisen esteenä.


      • Suatana kirjoitti:

        Ihmisestä kiinni taas, kuka mitenkin tuonkin kokee. Onko esteenä vai ei. Seksi on mukavaa, kun sitä harrastaa itselleen rakkaan ihmisen kanssa, mutta se ei saa missään määrin olla pelkästään seksiä, se suhde. Pitää olla muutakin suhteessa.

        Minua ei pelkkä seksi pitäisi onnellisena hetkeäkään.

        Eiköhän se nyt ole selvä? En ole kuullutkaan ihmisestä, joka sanoisi, että pelkkä seksi riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Muutenkin olen sitä mieltä, että jos ei parisuhteessa muuta ole kuin seksi on se aika yksitoikkoinen suhde."

        No siis todellakin! Tylsäksi kävisi musta jo parissa viikossa, jos ei muuta olisi kuin seksi. Pelkän seksin voimalla en jaksaisi montaakaan kuukautta, vaikka olenkin hyvin seksuaalinen ihminen.

        Mä en jaksaisi yhtään pelkällä seksillä, mielenkiinto lopahtaisi hyvin äkkiä jollei mitään muuta sisältöä ole suhteessa, kuin seksi. Siksi en suhteita aloitakkaan koskaan seksillä, vaan tutustumisella ihmiseen jotta sitä sisältöä tulee muusta ja seksi tulee mukaan sitten, kun muut asiat rullaa. On olo, että tässä suhteessa on rakennusaineita.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Eiköhän se nyt ole selvä? En ole kuullutkaan ihmisestä, joka sanoisi, että pelkkä seksi riittää.

        Kyllä niitäkin on, usko pois. Niitä on paljon.


      • Suatana kirjoitti:

        Kyllä niitäkin on, usko pois. Niitä on paljon.

        Luultavasti onkin, mutta en tunne ketään.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Luultavasti onkin, mutta en tunne ketään.

        Mä tunnen, omissa exissänikin heitä on. Siinäpä selkeä syykin miksi kaksi täysin erilaista ihmistä ei ole saanut suhdetta toimimaan. Toiselle riittää seksi sisällöksi, toiselle ei alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Mä tunnen, omissa exissänikin heitä on. Siinäpä selkeä syykin miksi kaksi täysin erilaista ihmistä ei ole saanut suhdetta toimimaan. Toiselle riittää seksi sisällöksi, toiselle ei alkuunkaan.

        Ja siis tollasia pariskuntiahan on todella paljon. Sellaisia jotka käytännössä kohtaavat sillointällöin petipuuhissa ja muutoin juuri ole muuta yhteistä. Noin siis vaikka asuvat samassa asunnossa ja pyörivät suht jatkuvasti niissä samoissa neliöissä. Väittäisin jopa, että tuo taitaa olla normaalimpaa kuin se, että on paljon muutakin yhteistä kuin vain seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tollasia pariskuntiahan on todella paljon. Sellaisia jotka käytännössä kohtaavat sillointällöin petipuuhissa ja muutoin juuri ole muuta yhteistä. Noin siis vaikka asuvat samassa asunnossa ja pyörivät suht jatkuvasti niissä samoissa neliöissä. Väittäisin jopa, että tuo taitaa olla normaalimpaa kuin se, että on paljon muutakin yhteistä kuin vain seksi.

        Palstahan on täynnä esimerkkejä miehistä, joille parisuhde = vakipillu. Siis kyse ei heille ole edes seksistä toisen ihmisen kanssa, vaan pelkästä genitaalista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tollasia pariskuntiahan on todella paljon. Sellaisia jotka käytännössä kohtaavat sillointällöin petipuuhissa ja muutoin juuri ole muuta yhteistä. Noin siis vaikka asuvat samassa asunnossa ja pyörivät suht jatkuvasti niissä samoissa neliöissä. Väittäisin jopa, että tuo taitaa olla normaalimpaa kuin se, että on paljon muutakin yhteistä kuin vain seksi.

        Ei kovin innostava suhdemuoto. Jos toinen ihminen ei kiinnosta kuin seksileluna, niin melko vähän kiinnostaa sitten. En suostuisi olemaan kenellekkään pelkkä seksiväline. Jos suhteesta puuttuu kaikki muu, sen suhteen voi lopettaa olkoon seksi miten hienoa hyvänsä. Sen vuoksi ei kannata jatkaa.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei kovin innostava suhdemuoto. Jos toinen ihminen ei kiinnosta kuin seksileluna, niin melko vähän kiinnostaa sitten. En suostuisi olemaan kenellekkään pelkkä seksiväline. Jos suhteesta puuttuu kaikki muu, sen suhteen voi lopettaa olkoon seksi miten hienoa hyvänsä. Sen vuoksi ei kannata jatkaa.

        En minäkään ymmärrä mikä siinnä kiinnostaa. En jaksaisi montaakaan viikkoa moista. Vaan hyvin yleistä tuo on. Moni nainenkin sanoo, että ei hän miehestään muuta halua kuin munaa. Tuo on tullut kuultua moneen kertaan ja moni mies taas on kiinnostunut vain pillusta.

        Ja tollasia tyyppejä on paljon myös pitkissä parisuhteissa. Vaan siis joo toimii kai se, jos molemmat ajattelee samoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä mikä siinnä kiinnostaa. En jaksaisi montaakaan viikkoa moista. Vaan hyvin yleistä tuo on. Moni nainenkin sanoo, että ei hän miehestään muuta halua kuin munaa. Tuo on tullut kuultua moneen kertaan ja moni mies taas on kiinnostunut vain pillusta.

        Ja tollasia tyyppejä on paljon myös pitkissä parisuhteissa. Vaan siis joo toimii kai se, jos molemmat ajattelee samoin.

        En kyllä kykene samaistumaan enkä ymmärtämään sielunmaisemaansa, joka noin vähään tyytyy. Tai ei ole muuten kiinnostunut ihmisestä, jonka kanssa elää. Mahtaa olla kauhean tylsä ihminen kumppanina, jos ei muutoin kiinnosta, kuin bylsimiseen.

        Ymmärrän, ettei aina jaksa olla kiinnostunut kenestäkään täydellä teholla mitenkään. Kaipaa omaa rauhaa, mutta se ettei kumppani kiinnosta kaikinpuolin ihmisenä on minusta huono juttu.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        En kyllä kykene samaistumaan enkä ymmärtämään sielunmaisemaansa, joka noin vähään tyytyy. Tai ei ole muuten kiinnostunut ihmisestä, jonka kanssa elää. Mahtaa olla kauhean tylsä ihminen kumppanina, jos ei muutoin kiinnosta, kuin bylsimiseen.

        Ymmärrän, ettei aina jaksa olla kiinnostunut kenestäkään täydellä teholla mitenkään. Kaipaa omaa rauhaa, mutta se ettei kumppani kiinnosta kaikinpuolin ihmisenä on minusta huono juttu.

        Ei kai siihen tarvitse kyetä samaistumaan? Maailmassa on valtavasti asioita, joihin en pysty samaistumaan, mutta ei se mua haittaa. Kukin elää miten tahtoo ja jos ovat tyytyväisiä niin eipä se ole multa pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siihen tarvitse kyetä samaistumaan? Maailmassa on valtavasti asioita, joihin en pysty samaistumaan, mutta ei se mua haittaa. Kukin elää miten tahtoo ja jos ovat tyytyväisiä niin eipä se ole multa pois.

        Ei kai tarvi. Yleensä kuitenkin pystyn jollain tasolla sen verran samaistumaan, että ymmärrän toisen ajatuksen takana, vaikken itse samoin ajattelisikaan. Tuossa kohtaa en kykene.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei kai tarvi. Yleensä kuitenkin pystyn jollain tasolla sen verran samaistumaan, että ymmärrän toisen ajatuksen takana, vaikken itse samoin ajattelisikaan. Tuossa kohtaa en kykene.

        Kyllä mä siihen sen verran kykenen samaistumaan, että jos ei muu kiinnosta niin ei kiinnosta. Kyllähän aika moni tekee työtäkin pelkän rahan takia, jota sitäkään en itse kykene varsinaisesti tajuamaan. Ite en jaksais duunia, joka olis mulle pelkkää rahan saamista varten. Omani on mulle samalla harrastu ja jopa intohimo. Mä rakastan mun duuniani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä siihen sen verran kykenen samaistumaan, että jos ei muu kiinnosta niin ei kiinnosta. Kyllähän aika moni tekee työtäkin pelkän rahan takia, jota sitäkään en itse kykene varsinaisesti tajuamaan. Ite en jaksais duunia, joka olis mulle pelkkää rahan saamista varten. Omani on mulle samalla harrastu ja jopa intohimo. Mä rakastan mun duuniani.

        No joo. Sen tajuaa, muttei sitä miksi siihen tyytyy, kun muutakin on mahdollista saada. Toki, jos se on ainoa asia mikä ylipäänsä kiinnostaa.

        Tavallaan sitä on vaikea ymmärtää, ettei kaipaa muuta sisältöä, hengenravintoa. Kun minusta ihminen josta en ole kiinnostunut isossa mittakaavassa kaikinpuolin muutenkin, ei kiinnosta edes seksuaalisesti. Itselle tuo on taas maailman helpointa, kun se menee noin poikkeuksetta. Jää turhat säädöt pois tykkänään, kun ei yksinkertaisesti kiinnostu kuin harvoista, joista on kiinnostunut muutenkin ihmisenä.

        Kaverit on sitten oma lukunsa.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No joo. Sen tajuaa, muttei sitä miksi siihen tyytyy, kun muutakin on mahdollista saada. Toki, jos se on ainoa asia mikä ylipäänsä kiinnostaa.

        Tavallaan sitä on vaikea ymmärtää, ettei kaipaa muuta sisältöä, hengenravintoa. Kun minusta ihminen josta en ole kiinnostunut isossa mittakaavassa kaikinpuolin muutenkin, ei kiinnosta edes seksuaalisesti. Itselle tuo on taas maailman helpointa, kun se menee noin poikkeuksetta. Jää turhat säädöt pois tykkänään, kun ei yksinkertaisesti kiinnostu kuin harvoista, joista on kiinnostunut muutenkin ihmisenä.

        Kaverit on sitten oma lukunsa.

        Nimenomaan noin se mullakin menee. Seksuaalinen kiinnostus tulee pitkälti sieltä muusta kiinnostuksesta. Siis toki sitä voi tuntea ihan vaan himoa jotain ihmistä kohtaan, mutta ite henk. koht. mä en saa siitä puuhasta oikein mitään irti. Se himo haihtuu hyvinkin keskenkaiken puuhien, kun ei ole mitään muuta tunnetta. Onhan sitä toki tullut kokeiltua ja mulle tosiaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Oma käsi ja mielikuvitus on parempaa, ku joku random tyyppi.

        p.s. Alottajalle tiedoksi, että ei muuten kiinnosta katella niiden randomien genitaalejakaan. Kun on yhden m.lkun nähnyt niin on pitkälti nähnyt ne kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin se mullakin menee. Seksuaalinen kiinnostus tulee pitkälti sieltä muusta kiinnostuksesta. Siis toki sitä voi tuntea ihan vaan himoa jotain ihmistä kohtaan, mutta ite henk. koht. mä en saa siitä puuhasta oikein mitään irti. Se himo haihtuu hyvinkin keskenkaiken puuhien, kun ei ole mitään muuta tunnetta. Onhan sitä toki tullut kokeiltua ja mulle tosiaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Oma käsi ja mielikuvitus on parempaa, ku joku random tyyppi.

        p.s. Alottajalle tiedoksi, että ei muuten kiinnosta katella niiden randomien genitaalejakaan. Kun on yhden m.lkun nähnyt niin on pitkälti nähnyt ne kaikki.

        Just noin. Minäkin voin tuntea himoa (innostua kehosta) ihan pelkkää kehoakin kohtaan, mutten tekisi minkäänlaista siirtoa mihinkään päin, jollen ole ihmisestä muutenkin innostunut ja kiinnostunut. Innostuminen kuivuu kasaan, jos ihminen osoittautuu jotenkin tunnetasolla saavuittamattomaksi ja epäkiinnostavksi.

        Pelkän seksin takia en vaivaudu ollenkaan, mielummin jään ilman tyystin seksiä, kun ilman tunnetta. Tunteet menee seksin edelle. Vasta kun ne tunteet on mukana, seksi on jotain maagista kuin energioiden yhdistymistä, henkisestikin euforista. Pitää saavuttaa toinen ihminen tunteiden ja "sielun" tasollakin. Ja kun sen on kokenut, ei vähempään tyydy.

        Olen mäkin kokeillut ja siksi tiedänkin, että ei sovi mulle. Tuhoaisin ainoastaan itseäni toimimalla vastoin luontoani.


    • Anonyymi

      Mikä on äärettöm'än täsmällinen kokonaislukuarvo?

    • Anonyymi

      Tuollaisisa pohtiessa uni tulee jo ajatellessa ,on mpööa jaettuna nollalla... :D

    • Anonyymi

      oi ... hui kuin ampiaisen pisytos joku tytty herättää jonkun kkk ylikomentajan D

    • Anonyymi

      vaaleanpunainern paskertyti jossa noin 500 vasnupuikkoa, en tuollaista mutta kaupassa oli vain tyuollaisia, kun kuuntelen musiikkia kuulokkeilla niin pitää putsata korvat välillä...

    • Anonyymi

      Ja peiton alle yöksi nukkumaan mörköjä piiloon.

      hmh kerrassaan hubiyttaa tuo peli pelata tehtäviä dune-peli empoeror.

      Yes, cvommander, by your command..... tehtäviä tuhota vihollinen aina :D

    • Anonyymi

      rokote on robotti ja sitelä hihitytäöt enempi tyttöjä sanonnoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe