Kumppani pitäisi löytää nuorena

Anonyymi

Kyllä se niin on että naiset on kauneimmillaan noin 20-vuotiaina, eikä kukaan oikeasti halua aloittaa mitään ruttuisen kurpan kanssa jonka ikä alkaa kolmosella tai sitä suuremmalla numerolla.

57

624

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuorena pitää juoda viinaa ja käydä baareissa jotta naisiin voit tutustua ja silloin sen kumppanin löytää baarista. Nuoren miehen pitää käydä kavereitten kanssa baareissa ja porukassa sitä on aina helppoa olla sosiaalinen ja silloin naisetkin näkee että sinuun kannattaa tutustua.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei se baari auta. Eikä ne sieltäkään välttämättä hyväksy tietyt kriteerit uupuvaa kullikarusellin rattaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se baari auta. Eikä ne sieltäkään välttämättä hyväksy tietyt kriteerit uupuvaa kullikarusellin rattaaksi.

        Juuri näin. Kyllä baareissa tuli nuorena juostua ja juotua. Vaan naiset jäi saamatta ja menivät aina parempien kainalossa kämpille. Siinä se itsetunto "kasvoi" samalla.


      • Anonyymi

        Jos mies juo viinaa, niin en halua elämääni häntä. Miedot viinit hyväksyn, mutta väkeviä en.


    • Anonyymi

      Joo..
      Tässä näyttee jo aika vanhalta.

    • Anonyymi

      Semmoista se elämä on että kaikki vanhenee se kuuluu elämään.

      • Anonyymi

        Mutta näyttää siltä ettei elämä ole enää vanhoja varten. Pitäis kuolla pois viimeistään viiskymppisenä.


    • Kumma juttu kun monet tuntuvat sen oikean kumppaninsa löytävän vasta keski-iässä.

      • Anonyymi

        Aloittaja taitaa olla ikä rasisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja taitaa olla ikä rasisti.

        Kokematon suhteissa ainakin


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kokematon suhteissa ainakin

        Tainnut tehdä useammankin aloituksen samasta aiheesta. Tuskin ketään kiinnostaa ottaako hän itselleen nuoren naisen voi vaan olla niin että ne nuoret naiset eivät halua häntä. Nuoret ovat enimmäkseen nuoria varten.


      • Anonyymi

        HEHEH. Joopa joo. Eiköhän se ole 30v se viimeinen ikä jolloin Suomessa nykyään vain 20 prosenttia miehistä pääsee lisääntymään 80/20 takia. Pitää muistaa, että akka myös monesti lisääntyy toki betabuxin kanssa. Jukka Poika on hyvä esimerkki betabuxista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        HEHEH. Joopa joo. Eiköhän se ole 30v se viimeinen ikä jolloin Suomessa nykyään vain 20 prosenttia miehistä pääsee lisääntymään 80/20 takia. Pitää muistaa, että akka myös monesti lisääntyy toki betabuxin kanssa. Jukka Poika on hyvä esimerkki betabuxista.

        Aloituksesta puhuttiin kumppanin löytymisestä, ei lapsiperhe-elämästä.

        No jos se on sille kolmikymppiselle miehelle niin ensisjaisen tärkeää, etsiköön sitten samanmielisen kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut tehdä useammankin aloituksen samasta aiheesta. Tuskin ketään kiinnostaa ottaako hän itselleen nuoren naisen voi vaan olla niin että ne nuoret naiset eivät halua häntä. Nuoret ovat enimmäkseen nuoria varten.

        Vai onko kukaan varsinaisesti ketään varten? Kuka senkin päättää, jollei ihmiset itse keskenänsä.


      • Anonyymi

        Keski-ikäisenä näkee ja ymmärtää paremmin. Virheistä on opittu, js itsensä tuntee paremmin. Siinä iässä tietää myös, mitä haluaa. Ikävää on vain se, että ihminen vanhenee.


    • Anonyymi

      Autoilevat rekkakuskit.... olisi jo jännityspelin aihettakin :D

    • Anonyymi

      Ennen se ole mahdollista; nykyisin parantuneiden logististen yhteyksien ja opiskelun takia akka häipyy niiden luota joilla ei ole ulkonäkö tai rahaa betabuxiin. Ei auta vaikka kuinka haluaisi pillua.

    • Anonyymi

      Nii, vanhemmat onkin kauniita nuorimmillaan😂🤣😅👆

    • Anonyymi

      Atoilevs rekka kuski: kortit pois ja välittömästi häneltä.

      Mutta niin oma suosikki sarja selviytyjät pidän kipailuiluista tuossa ;:D

    • Anonyymi

      Samalla tavalla ne miehetkin vanhenee ja on ruttuisia kurppia niin kuin aloittaja ilmeisesti on.

    • Anonyymi

      Kaikki vanhenee ja lopulta kuolee. Otapa kuitenkin hieman rispektiä kirjoituksiisi, älä hauku muita (naisia).

      - Sheena

      • Anonyymi

        Moitit toista siitä, mitä itse teet, haukkumisesta.


    • Anonyymi

      Miksi tämmösiä naisviha aloituksia pitää laittaa?
      Aloittaja on varmaan 40vee ja poikuus tallella. Sen verran naisvihaa ja katkeruutta on havaittavissa.

      • Anonyymi

        No älä! Vanha ja keskivartalo lihava mies. Alkoholiongelmainen, katkera ja pettäjä.


    • Anonyymi

      Sileyttä on paljonkin esillä. Kaikki vaan sileäksi sen sileän tien.

    • Anonyymi

      Nuorena pariutuminen on melko tärkeää jos on ns. perhe- ja lapsityyppiä.

      Mutta jos kiinnostaa helpompi ja vapaampi elämä, niin sanoisin että hyvää nuoruutta ei kannata seurusteluilla raskauttaa.

      Naisetkin alkaa pääosin järkiintymään kestettäviksi vasta kolmenkympin jälkeen.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Mitenkä kävi? Ilman näi.

    • Anonyymi

      No, varmasti pitää paikkaansa ett nainen on kauneimmillaan 20-kesäisenä.
      Ja niin olin minäkin, eikä suhteen luomisessakaan ollut mitään vaikeutta, ainoastaan siinä ettei se kestänyt. Uusi yritys ja sama lopputulos, mutt katastrovallisenpi.

      Harvat miehet ovat ilmeisesti pariuskollisia, ainakin minun kokemusteni perusteella.
      Miksi hitossa minä ottaisin ja pysyisin suhteessa, jossa saa jännittää mitä tautia esimerkiksi olisi oletettavissa saada kumppaniltaan! Viimeisin pariehdokkaani sai tyttären ex-vaimonsa kanssa, tavatessaan edellisiä lapsiaan.

      Eikä mulla tulisi mieleenkään mitään ´kehdonryöstöä` kokeilla, suhdetta minua nuoremman kanssa. Kyllä ne tapaukset lasketaan vesistöön kasvamaan miehenmittaisiksi vonkaleiksi.

    • Anonyymi

      Voisi olla aika hauska peli-idea tytöillekin joku seikkailu kaupungin keskustassa yöllä ja sitten dialogeja jossain paikoissa ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Turhaa yleistystä. Monet ovat löytäneet uuden jopa vasta 60- tai 70- kymmpisinä. Se on tätä nykyajan tapaa ajatella, että vain nuoruus merkitsee jotain.

    • Anonyymi

      Mies rauhoittuu vanha ja alkaa haikailemaan perhe elämää.

      • Anonyymi

        En ole rauhoittunut vielä vanhanakaan (63) enkä haikaile perhe-elämää vainovainajan jälkeen. Löysin (lähes vahingossa) kaksi uutta naisystävää (62 ja 75 v). Kyllä kaunein nainen on yli 60 v.


    • No olisit sitten hommannut, mitä nyt vingut siinä? :oD

    • Anonyymi

      Tuollainen peli ja noniin ei sentään mitään hirvömäisiä gragiikkakiihdyttimiä kuin joku amd radeon RX :D

      • Anonyymi

        Kyllä, naiset kannattaa jättää rauhaan ja keskittyä vaikka pelaamiseen tietokoneilla. Vähemmän koituu harmia.


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin. Kun nuorena juo viinaa porukoissa kylillä ja yökerhossa, tapaa naisia ja sen kumppanin löytää.

      Sitten vanhana on jo myöhäistä jos ei nuorena juonut viinaa. Nuorena juominen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä viikosta toiseen jatkuvaa vinkumista. Herra Ap ole hyvä ja ota se nuori nainen, äläkä vingu kuin 5-vuotias! Jos juna jo meni ja olet nuorien neitosten silmään liian setämies, kannattaa jättää seurusteluhommat sikseen tai keksittyä piireihin, jossa nuoria naisia kuolaavia setiä katsotaan hyvällä.

      Kolmekymppiselle, nelikymppiselle ja vanhemmallekin naiselle löytyy vientiä, jos itse haluaa kumppania hakea. Joskus 10v sitten täällä oli kauhea haukkuminen, ettei yksinhuoltajat yli 35v kelpaa, mutta oikeassa elämässä vientiä oli heti ja pitkä suhde löytyi puolessa vuodessa kun antoi suhteelle mahdollisuuden ja meni ulos kotoa. Sinun laillasi ajattelevia miehiä löytyy, mutta myös toisenlaisia löytyy paljon. Melkein tyypillistä on, että aloitteentekijä on naista nuorempi kuin toisin päin. Osa ehkä etsii yhden yön hellyyttä, mutta niin nainenkin saattaa etsiä(?) Eikä silläkään ole väliä, jos kumpikin on liikkellä samoilla säännöillä.

    • Ei tarvi. Näin vanhempana löytyy enemmän mukavia keskustelun aiheuta. Ei nuoret naiset, eikä ite nuorena osannu puhua mitään järkevää. Tohon toiseen ketjuun kirjotin aiheita mikä naisia ei kiinnosta, mutta se oli nyt vähän mitään ajattelematta kirjotettu. Sorry.

    • Anonyymi

      Kyllähän se tosiasia on, että naiset ovat parhaimmillaan minkäikäisinä tahansa.
      Kunhan ovat mukavia ihmisiä.
      m41.

      • Anonyymi

        Ihana!


    • Anonyymi

      Ei naista saa tässä iässä. Ikää 36v mies.

    • Anonyymi

      Mä en ollut nuorenakaan kaunis ja iän myötä rumuus vaan lisääntynyt. En kuvitellut nuorena tai nyt vanhempana kelpaavani kellekään, joten aloittajan ei tarvi pelätä mun puolelta mitään lähestymisiä, nou hätä👍

    • Anonyymi

      Jos ei osaa juhlia ja juoda niin jää mieheltä naiset saamatta ettekä naisiin pääse tutustumaan. Nuorena pitää käydä baareissa usein jotta naisiinvoi tutustua.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi korjata ajatusmaailmaansa ja panostaa toisen ihmisen kunnioittamiseen (oli hän minkä ikäinen tahansa), niin alkaa käydä flaksi naismarkkinoilla. Jätä halventavat puheet kurpista tms. Niillä teet itsestäsi epämiellyttävän, eikä nuoret naiset siedä, kuinka rumasti puhut yleensäkin naisista. Kaikki kun vanhenemme. Niin itsekin.

      Tosiaan kirjoituksista tulee monesti mieleen, että nelikymppisenä pitäisi vetää itsensä jojoon, jotta palstamiehet pääsisivät eroon kaikista kurpista😂

      • Anonyymi

        Yksi ainut on kurppa ja se on aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ainut on kurppa ja se on aloittaja.

        Hän on ruma mieshuorakurppapaska. Roikkumuna paskapersereikälimapalli


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä otsikko ja itse teksti liittyvät toisiinsa? Pitäisi löytää nuorena, mutta kurppaa ei voi katella. Ajattelitko, että pariutuminen pysäyttää ikääntymisen vai mitä ihmettä? Vai se ikääntyminen ei sitten haittaa, kunhan on alussa ollut nuori?

    • Anonyymi

      Höpö höpö bla bla blaa. Ite oot kurppa-ukko.

    • Anonyymi

      Höpön, höpön. Kumppaneita löytyy kaiken ikäisenä. Jos tosissaan kumppanin haluaa löytää niin kyllä sen jokainen löytää. Ei elämä ole yhdestä tai kahdesta ihmisestä kiinni, kukaan ei oo korvaamaton, mitä tahansa voi tapahtua. Hyvä olla varuillaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe