Kympin palkka on itselle ihan ok. Olen ahdistuneisuushäiriöstä kärsivä introvertti jolla ei tule paskaakaan ihmisten kanssa kanssakäymisestä niin tämä työ sopii kun nenä päähän. Omalla jakoalueella ei ketään koskaan näy. Se missä tämä muuttuu paskaksi on jakoalueen koko, kieli vyön alla juoksee niin saa määritettyyn aikaan tehtyä ja aivan rikki poikki väsynyt sen jälkeen. Päivät menee nukkuessa ja parina vapaapäivänä hoituu arkimenot.
Muuta vastaavaa työtä tämmöiselle outolinnulle? Jossa ei itseään ihan näin pahasti tarvitsisi hajottaa. Kymppi tosiaan varsin ok.
Viharakkaus suhteeni lehdenjakotyöhön.
Anonyymi
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869