Menkää nyt helv.ottamaan se rokote ennenkuin kuollaan kaikki

Anonyymi

Ottakaa nyt se rokote. Tässä menee kaikilta kohta henki. Kaikkihan mänttää lisäaineia koko ajan. Onko se sitten oikein.osta a mättöääkoko ajan. Mistä tiedät mistä paskasta ne on tehty.

20

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä mene.

• Anonyymi

Rokote kaikille!!!

• Anonyymi

Ja kaikilta EI KYLLÄ MEE HENKI

• Anonyymi

Niimpä. Kyllä järki pitää ottaa käteen nyt.

• Anonyymi

Käyppäs teholla mutka,jos edes selviät.sittenpä tiedät,kun et saa henkeä.

• Anonyymi

Ja sinäkö henkilökohtaisesti maksat korvaukset niille, jotka saavatkin komplikaatioita?

• Anonyymi

Sitten ne vielä kehuu,että rokotemyönteiset ovat koulutettua fiksua porukkaa ja että sen huomaa kyllä jo kirjoitustavastakin.Justiisa huomaa sen tosiaan tämänkin aloittajan kirjoitustaidosta,hahhaa

• Anonyymi

Pahimpiin salaliittoteoreetikkoihin ei käskyt tai järkipuhe tehoa.

• Anonyymi

Eikä järkeviin tolkun ihmisiin.
        Vain hysteerikot ja muut hössöttäjät ottavat piikkejä. Neljäs jo menossa?

• Anonyymi

Olisin toivonut, että nämä 2 rokotetta riittäisi. En valmistautunut rokotepumppaukseen. Lisäksi kielitaitoisena maailman lehtiä lukevana huolestuttaa se, että Israelia huolestuttaa miksei länsirannan nuoret arabit ota rokotetta. Kun Israelia yhtäkkiä huolestuttaa arabien hyvinvointi, niin se huolestuttaa minua.

• Anonyymi

No voi kauhea,nyt minua huolestuttaa kun sinua huolestuttaa se arbien tilanne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi kauhea,nyt minua huolestuttaa kun sinua huolestuttaa se arbien tilanne..

Minua puolestaan huolestuttaa se, että arabien tilanteesta huolestuneesta ollaan noin huolestuneita. Ihan kuin vähätellään arabien tilannetta

• Anonyymi

Onko Kemissäki körttiläisiä,kun eivät ota rokotetta?

• Anonyymi

joo,ihmetyttää kemin leviäväisyys korona taudissa.ottakaa ihmeessä rokotus.ei kai ole kivaa maata sairaalassa henkihievereissä,vai kuinka.kaksi rokotetta on ja mitään ongelmia ei ole tullut.pelastetaan maailma ja ennenkaikkea kemi.

• Anonyymi

Nehän on salaliittoihin höyrähtäneitä foliohattuja ja sitten niitä jotka hädin tuskin oppivat yläasteella lukemaan, jotka ei vielä ole ottaneet. Ei auta järkipuhe kumpaankaan. Jospa hoitavat taudin sitten itse eivätkä tule kuormittamaan meidän muiden ylläpitämää terveydenhuoltoa.

• Anonyymi

No jos nuoret sinkut haluaa päästä muista häiritsevistä olioista eroon,eivät ota rokotetta.koska sehän,jos he säilyvät hengissä, heillä on mahti tulevaisuus, kun on vähän kilpailijoita tekemässä bisnestä,johon nykyään tunnutaan olevan se tärkein asia elämässä. Ei ole enää miettimistä kuin omaan hyvinvointiin panostamista.jos se tuo sitten onnen elämään.

• Anonyymi

Mene kokeilemaan ,miltä tuntuu,kun et saa happea. Ei niitä hengityskoneita ole pilvin pimein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kokeilemaan ,miltä tuntuu,kun et saa happea. Ei niitä hengityskoneita ole pilvin pimein.

Potkastaan sitä kuiteski tyhjää, onko se sitten korona vai vihannes palvelutalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potkastaan sitä kuiteski tyhjää, onko se sitten korona vai vihannes palvelutalossa.

Te foliohatut ootte vihanneksia jo ennen palvelutaloa.

• Anonyymi

Kantsiiko jankuttaa tätä itsestään selvää rokotuksen hyötyasiaa suomenkielellä? Kokeiles afroaasialaisia kieliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      123
      3867
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2932
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2471
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2031
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      245
      1650
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      44
      1585
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1376
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1370
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe