Hallitsen palstaa terävillä sutkautuksillani ja humoristisella argumentoinnilla, minkä lisäksi kyykytän ja vedän kölin alitse jokaisen, joka uskaltaa väittää vastaan... :)
Olen palstan ehdoton kunkku
8
<50
Vastaukset
”… kyykytän ja vedän kölin alitse jokaisen, joka uskaltaa väittää vastaan... :)”
Itsehän kyykytän nykyään myös ateisteja, jos havaitsen heidän argumentoinnissa virheitä. Tällä viikolla löin nimimerkkiä ’Kollimaattori’ evoluutiolla päähän. Raukka luuli minua kreationistiksi ja alkoi ns. opettaa isää pissimään. Nyt tuo säälittävä liero on ilmeisesti poistunut häpeämään vähäksi aikaa kun ei enää vastaa mitään. Jos Kollimaattori olisi sivunikkini niin olisin jo poistanut sen moisen mokailun johdosta.- Anonyymi
Ja luuletko että tuo sinun lapsellinen käytös antaa sinusta kovinkaan viisaan kuvan? :D
- Anonyymi
Muiden kyykuttämiseen ei paljoa tarvitse.
Paljon enemmän aivokapsiteettiä vaatii muiden itsetunnon ja egon kohottaminen, sitä paitsi se on rakentavampaakin kaikkien kannlta. - Anonyymi
Mielisairaus näyttää olevan ateismia eniten luonnehtiva piirre. Hupia ateisteista saa, ei muuta.
- Anonyymi
Usko harhoihisi, hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko harhoihisi, hullu.
Lisään edelliseeni: Jumala loi hullutkin omaksi kuvakseen
Suo anteeksi on pakko mennä paskallle ja lukemaan Raamatttua
Teen kakkaukesta taulun ja myyn sen Hellarille.
- Anonyymi
"Olen palstan ehdoton kunkku"
Pistä kassiin kukkanen kallis kunkkurukka ja kunkun rutinat kunkku ruumassa. - Anonyymi
Hopea ei ole häpiä.
😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436