Milloin päätit

Anonyymi

Että sinusta tulee vakituinen palstalainen eli et palaa enää normaaliin elämään etsimään kumppania vaan olet aina palstan yksinäinen kirjoittaja?

13

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen päätin. Töihin en mene.

• Anonyymi

Päätin sen vuonna -76. Tosin erehdyin menemään valtavirran mukana koulutukseen, armeijaan ja töihin! Nyt hävettää.

Mutta menneisyydelle ei voi mitään. Onneksi kuitenkin olin tarpeeksi sekopäinen ja onnettomuudessa menetin aivoistani osan. Sairaalassakin tuli oltua lähes vuoden verran, että repikää siitä orjat.

Vaikka tienasin 45 000€ vuodessa, niin veroni ei kata kulujani. Hahhahhhaaaa! Minut laitettiin henkiin juuri SINUN kustannuksella. Jos nyt maksat eläkemaksuja eläkevakuutusyhtiö Varmalle, niin mä ryyppään SUN rahasi.

Vituttaako?

• Anonyymi

Laskua... 17 vuotta kertaa keskimäärin 45 000€ = 765 000€ siitä vero ja eläkemaksut. Kyllä minä tosiaan taidan olla saamapuolella.

Menkäähän töihin nurisematta ja nöyrästi. Minä kunnioitan teitä raatajia. Kiitos, kun raadatte Timpan puolesta.

• Anonyymi

-83 riparilla Alma media kutsui luoksern ja sillä tiellä ollaan vieläkin.

• Juur nyt.

Paha vain,
      en ole yksinäinen...

• Anonyymi

Sinä saatat olla yllättävän yksinäinen, kun olet jumiutunut johonkin "ainoaan oikeaan" Esim. lessuihin.

Itse seukkasin agnostikkona lessun kanssa ja hänellä oli paaaljon patoutumia sekä alttiutta psykopatiaan, koska sosiopaattinen luonne hajosi hänen erottamiseen mielikuvitusolennon palvomisesta, eli erotettiin lessuista koska aviomies paljastui homoksi.

Jos ihminen on Jumalan kuva, niin silloin Jumala on pedofiili, lesbo, homo, trans ja vittu sarjamurhaaja. Kannattaako tuollaista alkuihmisten keksintöä palvoa?

Se on yhtä todellista kuin se, että minä palvon suurta punaista tomaattia ja hänen lapsistaan on sentään todisteita joka kaupan hedelmä/juures hyllyllä. Tomaatti on muuten kukka.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä saatat olla yllättävän yksinäinen, kun olet jumiutunut johonkin "ainoaan oikeaan" Esim. lessuihin.

Itse seukkasin agnostikkona lessun kanssa ja hänellä oli paaaljon patoutumia sekä alttiutta psykopatiaan, koska sosiopaattinen luonne hajosi hänen erottamiseen mielikuvitusolennon palvomisesta, eli erotettiin lessuista koska aviomies paljastui homoksi.

Jos ihminen on Jumalan kuva, niin silloin Jumala on pedofiili, lesbo, homo, trans ja vittu sarjamurhaaja. Kannattaako tuollaista alkuihmisten keksintöä palvoa?

Se on yhtä todellista kuin se, että minä palvon suurta punaista tomaattia ja hänen lapsistaan on sentään todisteita joka kaupan hedelmä/juures hyllyllä. Tomaatti on muuten kukka.

Myönnän olevani gnostikko, ja ehkäpä juuri siksi en koe koskaan olevani yksinäinen. Mutta uskontoihin en usko. Ne ovat ihmisten suurta kusetusta.

Itse en usko että olisimme jumalan kuvia tai tai jumala olisi luonut meidät omaksi kuvakseen.. hitto mitä skeidaa...

Minä olen kerettiläinen ja uskon että olen osa jumalaa, siinä missä se tomaattikin. Yhteistä ja kaiken kattavaa energiamössöä jota myöskin elämäksi kutsutaan...

Tähtipölyä.. tosin jostakin on tullut se henki joka sisälläni pihisee, siksipä olen gnostikko. En voi todistaa että mitään jumalaa ei ole olemassa. En kylläkään voi todistaa päinvastaistakaan.
        Tosin mistä elämä siis sai alkunsa aikojen alussa? Miksi on elämää? Kumpi oli ensin, muna vai kana?

• Anonyymi

"normaali elämä"

Saa nauraa.

• No siis jos joskus jäisin sinkuksi, niin lopettaisin palstailun. Eikä toisin päin. Ei mulla olis aikaa sinkkuna palstailla.

• Anonyymi

En ole viellä vakituinen palstalainen, satunaisesti käyn täällä.Kumpania en etsi some ,enkä täältä.Etsimällä se ei tule elämään. Mitä sitten vaikka on sinkku lopun elämän? Miksi ottaisin koko lehmän?Kun litra maitoa riitää silloin tällöin.

• Vaikka mä olen periaatteessa vähentänyt kirjoittelua, välillä uhonnut jättäväni palstan, ja välillä ollaan melkeinpä yritetty savustaa mua ulos, niin jossain vaiheessa viime vuosien aikana ajattelin että tavoittelen jonkinlaista ennätystä tällä palstalla niin kauan kun tämä on pystyssä 😂 Ensi helmikuussa tulee 10 vuotta täyteen. Darkkis taisi kirjoittaa noin 15-16 vuotta, ja saa nähdä palaako palstalle milloin tai koskaan 🙄 Varmaan muutama pitkäaikainen anonyymi täällä on, ja taitaa NAL:kin toisinaan kirjoitella anonyymina mutta en ole siitä ihan varma. Ja vaikka munkin nikki on vaihtunut muutaman kerran, niin olen mä varmaan yksi pitkäaikaisimmista rekisteröityneistä kirjoittajista tällä palstalla. Nimimerkki Kollimaattori saattaa olla vähintään yhtä pitkäaikainen, mutta en tiedä kuinka aktiivinen on ollut viime aikoina.

Ei täältä ole paluuta normaaliin elämään kun on kerran nielaissut ns. punaisen pillerin, kuten ennen vanhaan sanottiin 😂

• Mun kunnianhimoni vakkariksi on varmaan jo huomattu.
      Olen seurustellut saman naisen kanssa noin 30 vuotta ja nyt olisi kiva tietää, mitä muut naiset ajattelevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6236
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      36
      3879
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      66
      3565
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      508
      3076
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      232
      2235
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      159
      2116
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2082
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      35
      1738
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1381
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1353
    Aihe