Minäkin menin tinderiin

Anonyymi

Rekisteröidyin tinderiin, oikein oikean kuvan kanssa. Ei ehkä paras kuva, mutta ei huonoinkaan. Heti alkoi tulla miehiltä tykkäyksiä ja profiilia katsottiin. Sain muutaman viestinkin ja yhteen vastasinkin. Ensin vastapuolen viestit olivat seksistisiä, mutta kun sanoin, että jäitä hattuun, niin tyyli vähän muuttui. Lähettelimme viestejä. Minusta oli kivaa saada hyvän huomenen toivotuksia ja puspus hyvää yötä viestejä. Nyt tuli lauantai ja viestit loppuivat. Joutui kaveri varmaan siivous- ja leipomishommiin kotona, niin ei ehtinytkään viestittelemään. Tänään sitten poistin profiilini, koska tulin siihen tulokseen, että siellä ei kukaan ole SE joksi itseään kuvailee. Varmaan tosi harva on edes vapaa mies, vaan kalastelevat seksiseuraa harmaan arjen iloksi. sellainen ei ole minun juttuni. En lähtenyt etsimään mitään parisuhdetta, vaan ystävää, mutta sitä ei sieltä varmaan olisi löytynyt. Siis ystävyyshän olisi sitten voinut johtaa vaikka mihin, kunhan ensin olisi tutustuttu, mutta seksi edellä en pysty suhteita luomaan. PETTYNYT!

11

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en mene

    • Anonyymi

      Kristillinen deittipalvelu Valo voisi olla hyvä aloittajalle. Sieltä löysin hyvän miehen, terveet elämäntavat, liikkuu ja kalastaa, on uskova.

      • Anonyymi

        Sivusta ... jos joku perustaisi deittipalvelun, josta löytyisi nuo muut, mutta ilman uskovaisuutta, niin kiinnostuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... jos joku perustaisi deittipalvelun, josta löytyisi nuo muut, mutta ilman uskovaisuutta, niin kiinnostuisin.

        Samoin, uskontoa en tähän sotkisi!


    • Anonyymi

      Ei mitään tindereitä tarvita, miehen löytää muutenkin.. ihan tanssilattialta hänet noukin oman rakkaan! Ja se oli menoa se..

      • Anonyymi

        Tosta en olis varma, että löytyy tanssilattialta. Meilläpäin tanssipaikoilla ovat tosi harrastajat, jotka ovat taitavia tanssimaan ja hakevat vaan toisiaan, hyväksi tanssijaksi katsastettuja. Pitäisi päästä sinne lattialle näyttämään, että osaa tanssia, kun vaan joku hakisi.


    • Anonyymi

      Niin minäkin.
      Seksi ei ollut se ykkös asia olen 56w mies, siisti ja kunnollinen .
      Tykkäyksiä tuli vaikka kuinka, ulkonäkö on kuitenkin se ensimmäinen juttu, sanokoon kuka vaikka mitä.
      Naisten tykkäyksiä siis tuli ja kontaktia haluttiin , toisille tuntui miehen etsintä olevan jotenkin sellainen pakonomainen tai piakkoin eli heti tehtävä juttu, ja tuntui kuin ihminen siis mies on kuin nettiauton sivulta, ulkoisen olemuksen ja käyttökunnon
      sekä huoltojen ja määräaikaiskatsastusten ohittaa vain varustelu , kun on maata ja mammonaa mökkiä ja matkoja saat seuraa, siitä ihan lähipiirin vertailua , kun minun ikäiseni samassa puulaakiporukassa pelaava mutta kolmekymmentä kiloa ylikoossa ja liikuntarajoittein varustettu toimitusjohtaja x5 ;sen penkille sai seuraa moninverroin helpommin kuin kunnollinenkin tavallisin varustein toimeentuleva.
      Lisäksi se että tinderi näyttää ketä haluaa ei juurikaan kaikkea, siitäkin oli omakohtainen kokemus kun olin baarissa tutustunut perinteisesti kivaan nais-ihmiseen joka etsi tinderistä seuraa samoilla seuduilla ja samoilla hauilla, mutta koskaan ei tiemme olis kohdannut ko. tinderissä, että luotanko siihen, arvaa.

      • Anonyymi

        Vertaus nettiautokauppaan on hyvä! Kuitenkin, kun on kysymys ihmisestä ja tunteista, niin en halua olla "renkaisiin potkittava". Tietenkin, jostainhan se on aloitettava siellä tinderissä, mutta en luota siihen mitä miehet (kuin naisetkaan) itseään kuvailevat.


    • Anonyymi

      Tinderissä on vaan naisia jotka määrittää oman tasonsa millaisia mätsejä saavat eli jos tavisnainen saa mätsikseen mallimiehen, niin tavisnainen kuvittelee olevansa samalla tasolla ja tavoittelee siitä lähti vain mallimiehiä vaikka mallimies haluaa tavisnaisesta vain petiseuraa.

      • Anonyymi

        Ootko sama tyyppi joka kirjoittaa koko ajan näistä "saman tasoisista", "komeista miehistä", "alfauroksista" jne, ,.. listaa voi jatkaa myös joku muukin.

        Mikä ihme on miehellä vikana kun tämä sama tarina jatkuu kuukaudesta toiseen???

        Olen siis itsekin mies.


    • Anonyymi

      Eli pitää heti puhua j vonkata seksistä niin nainen haluaa tutustua. Jos puhuu normaali elämästä niin naisia ei kiinnosta pätkääkään. Haluatte huomiota seksipuheilla joita miehet harrastaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2547
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2204
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2084
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      121
      1382
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe