Seurakunnan

Anonyymi

Salaiset pöytäkirjat ovat kuin vapaamuurareiden retriitit, jotain on tapahtunut mut ei me kerrota. Pöytäkirja täynnään salaista pykälää,miksi tehdä pöytäkirjaa ollenkaan. Seurakunta koostuu seurakuntalaisista joiden kuuluu tietää seurakunnan asioista. Kuka päättää tiedotuksesta Muonion seurakunnassa?

14

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina kirkkoherra. Hän on vastuussa ja käyttää ylintä valtaa.
      Muoniossa niitä tuntuu olevan aika monta ja kaikki sijaisia!
      Huonolta näyttää! Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii plydällä!

• Anonyymi

Kuinkahan paljon seurakunnalla on henkilökuntaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman verran kuin keskisuurella seurakunnalla.
        Paljon töitä…………???
        Kokopäiväisiä joka ihmeellisintä! Mitä tekemässä ja missä?
        Kukaan ei tunne!
        Suojatyöpaikkako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman verran kuin keskisuurella seurakunnalla.
        Paljon töitä…………???
        Kokopäiväisiä joka ihmeellisintä! Mitä tekemässä ja missä?
        Kukaan ei tunne!
        Suojatyöpaikkako?

En vai tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vai tiedä.

Seurakunnan pöytäkirjat eivät ole salaisia.
        Seurakunnan jäsenet maksaa Kirkollisveroa ja heidän maksamillaan veroilla ja lisäksi Kirkkohallituksen avustuksilla Muonion seurakuntaakin hoidetaan ja maksetaan työntekijöiden palkat.
        Oikeus on silloin myös tietää mihin ja minkälaisin päätöksin rahaa siellä käytetään.
        Itse kävin lukemassa noin kaksi tuntia. Palvelu oli hyvää ja olin sopinut ajan milloin heille sopii, että tulen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurakunnan pöytäkirjat eivät ole salaisia.
        Seurakunnan jäsenet maksaa Kirkollisveroa ja heidän maksamillaan veroilla ja lisäksi Kirkkohallituksen avustuksilla Muonion seurakuntaakin hoidetaan ja maksetaan työntekijöiden palkat.
        Oikeus on silloin myös tietää mihin ja minkälaisin päätöksin rahaa siellä käytetään.
        Itse kävin lukemassa noin kaksi tuntia. Palvelu oli hyvää ja olin sopinut ajan milloin heille sopii, että tulen.

Kuinka luetaan salainen pykälä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka luetaan salainen pykälä?

Sellaista pykälää ei seurakunnalla voi olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

www.muonionseurakunta.fi

Käyppä tuolla kattoon.

• Anonyymi

Salaisia pykäliä? Onhan kunnankin puolella paljon esim. Sosiaalipuolella. On asioita jotka eivät saa valua yleiseen tietoon. Ja hyvä näin.

• Anonyymi

Seurakuntatalon tiedotus ollut olematon, sekoilu myynnin,uuden kans heikko. Tieto kulkee vain juoruina,näin itse kokenut.

• Anonyymi

Salaisenpykälän käyttäminen edellyttää hyvin tarkkaa tietoa Kirkkolaista ja Julkisuuslaista!
      Onkohan Muonion seurakunnassa nämä asiat ensin tarkistettu ja kuinka siitä teksti tehdään pöytäkirjaan.
      Pelkästään ilmoitus että Salainen ei nodata lakia!

• Anonyymi

Eiköhän ne osaa. Samat puoluepolitikot kuin kunnassa. Joku haluaa riidellä ja se ei johda mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne osaa. Samat puoluepolitikot kuin kunnassa. Joku haluaa riidellä ja se ei johda mihinkään.

Ei ole eduksi seurakunnalle, että siellä on samanmielisiä päättäjiä kuin kunnassa.
        Aivan liikaa jäi kuntaan vielä päättäjiksi mätiä omenoita!
        Seurakunnassa sama kähmintä kun kunnassakin!
        Ei mitään eroa vaikka seurakunnasta kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole eduksi seurakunnalle, että siellä on samanmielisiä päättäjiä kuin kunnassa.
        Aivan liikaa jäi kuntaan vielä päättäjiksi mätiä omenoita!
        Seurakunnassa sama kähmintä kun kunnassakin!
        Ei mitään eroa vaikka seurakunnasta kysymys.

Joko pöytäkirjan salatut pykälät näkösällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe