Minä kerron teille miksi en pidä turisteista kantatie 79 kohdalla.
Odotin bussia pysäkillä mutta oli niin anhiton keli ettei kuljettaja saanut autoa pysähtymään vaan auto otti ohjat omiin käsiinsä ja puski vastaantulijoitten kaistalle.
Ja minä lähdin bussin perään mutta alkoi ottamaan päähän kun eräs turisti akka katsoi vihaisesti auton(joutui jonottamaan kun bussi pääsi vaivoin levikkeelle)
autonsa ikkunasta ja mälkytti jotain.
Ja katseesta päätellen ei tiennyt asioista yhtään mitään. Olin vihainen ja jos akka olisi noussut autosta pois, olisin vetänyt turpaan
Meillä ei pohjoisessa kulje ratikat viiden minuuttein välein ja ei mikään ollaan tyytyväisiä siihen mikä kulkee kuten bussit.
Pysyköön poissa täältä jos ei paikalliset asukit saa nousta edes bussiin.
Kerron kokemustani
Anonyymi
4
446
Vastaukset
- Anonyymi
eihän meillä ole kiirettä kuhan pääsemme mihin ollaan menossa ja varaamme aikaa. Tottatotisesti turistien täytyy pysyä poissa ja siksi ettei aiheuta pahaa mieltä paikallisille asukeille tyylittömän käytöksen vuoksi
- Anonyymi
Mistä tunnistit turistiksi??
- Anonyymi
Vain tyhmät ihmiset turvautuvat väkivaltaan.
- Anonyymi
Eikä sitä tie 79:iä enää edes aurattasi talavisin iliman turisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1991845Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2631796- 841142
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281141- 741080
- 1171030
- 861021
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158976Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta39963- 59897