Kerran olen nähnyt kun muija pukeutunut nuorena nailonien lisäksi sukkanauhoihin ja jonkinmoiseen korsettiin. Kun olen pyytänyt samaa uudestaan sanoi muija et varmana pukeutuu seksihepeneisiin jos minä vedän nailon sukat ja sukkanauhat, tasapuolisuuden nimissä. On kuulemma turhamaisuutta pukeutua niihin ja koko ajan ahdistaa kun saa tarkastella onko sukkanauhat kiinni sukissa ja sukkanauha liivi kohdillaan.
Tasapuolisuutta sanoi muija
14
101
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ihan oikein muijalta
- Anonyymi
Sinulla on viisas muija. Hienoa.
- Anonyymi
No jos haluat muijas pukeutuvan hepeniin niin toteutat hänen pyyntönsä ja pukeudut niihin myös itse. Selvästi muijaasi kiinnostaa kinky roolileikki, ei hän muuten olisi tuollaista ehdottanut.
- Anonyymi
No vaimosi on tuota mieltä, ihanko piti tänne asti tulla se kertomaan, hohhoijaa....
Miesten ainoa seksiasu on risaiset kalsarit, eikä niistä ainakaan naiset kiihotu.
- Anonyymi
Aika hyvin aloittaja on tietoinen mikä on minkäkin hepeneen nimi. Haiskahtaa transvestiittiseltä taipumukselta.
- Anonyymi
Kyl nyt sen verran pitää tietää jos naisen kanssa.
- Anonyymi
Nuo hepeneet kuuluu 1800 - 1900 luvun alkuun, olivat jo sillon erittäin epämukavat.
Eikä noita edes saa mistään Prismasta sexikaupasta saa , mutta ne ei ole tarkoitettu arkiasuiksi.- Anonyymi
Oletkos elänyt aikana jona väität asuja olleen, kyllä niitä edelleen on näkynyt joillakin naisilla vaikka eivät niin mukavia päällä oliskaan.
- Anonyymi
entä sull vanha rippipuku. OlisKo mahtunut päälle.
Vähän typerää muijalta minusta.
1. Eihän hänen tarvitse olla hepenissä ikuisesti, vaan ehkä pari tuntia, jos vaan esimerkiksi menette syömään tai syötte kotona.
2. Hän pitää hepeneisiin pukeutumista jonkinlaisena rangaistuksena ja sinun pitäisi saada rangaistus myöskin. Minusta vastine tuolle olisi jokin, mikä häntä kiihottaa. Jos siis hän käyttäisi joskus hepeneitä, niin häntä voisi kiihottaa vaikka puku ja sinä pukeutuisit joskus sellaiseen.- Anonyymi
En kyllä yhtään ymmärrä kommenttiasi.
- Anonyymi
Niin se kietoo pauloihinsa. Se
- Anonyymi
Naisen tehtävä on pukeutua välillä eroottisesti, jos tehoaa mieheen on vielä asiat hyvin, jos ei värähdä silmäkään on huono homma. En ole itse muijallani enää juuri mitään eroottista nähnyt päällä pariin vuoteen, ennen käytti välistä pitsisukkia, pitsiä yöpaitoja jne. Mutta mitäpä sitä enää turhia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394877Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473330Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343296Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4932902Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2272137Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582020- 511819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301607Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781283