Uusi iso tatuointi :)

Piti ihan tulla palstalle raportoimaan, kun täällä niin parjataan meitä tatuoituja. Nyt on koko vasen käsivarsi täynnä tatuointeja. Tosin kaikki ei ole vielä valmista ja jäljellä on vielä ainakin kahden päivän työ, kun lisäillään yksityiskohtia. Kuvaa en paljasta, sillä se on varsin tunnistettava. Mutta kaiken kaikkiaan käsivarressa on paljon mustaa. Aika erottuva kokonaisuus siis.

36

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vielä löytänyt kuvaa jolla haluaisin arpeuttaa itseni loppuelämäkseni.
      Mutta ehkäpä vielä joskus, pidetään se optio edelleen olemassa. Toisille ne sopii kuin ne nyrkki perseeseen ja toiset näyttävät huoltoaseman vessan seinältä.

    • Anonyymi

      Sitten vasta kun olet musta kauttaaltaan olet voittajien puolella.

      -harmiseikirj-

    • Oletko nyt voideltu ja kelmutettu? :)

      • Olen. Pitää vähän malttaa ennen kuin kuorin nämä ja pääsee uutta kuvaa ihastelemaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen. Pitää vähän malttaa ennen kuin kuorin nämä ja pääsee uutta kuvaa ihastelemaan.

        Mitä voidetta laitat? Pesu ja tuuletus, voitelu, kelmu. Näin muistelisin menneen.

        Selkään oli vaikea itse sivellä rasvaa ja kelmuttaa. Piti pyytää apukäsiä.

        Hilseileekö iho? :)


      • Suatana kirjoitti:

        Mitä voidetta laitat? Pesu ja tuuletus, voitelu, kelmu. Näin muistelisin menneen.

        Selkään oli vaikea itse sivellä rasvaa ja kelmuttaa. Piti pyytää apukäsiä.

        Hilseileekö iho? :)

        Jostain tällaisesta sain itse aikoinaan inspiraation selkätatuointiin.

        https://i.pinimg.com/originals/51/df/fc/51dffc73a2efcf1fd9654d3fd4d06498.png

        Oliko sulla Palstakamu nyt molemmat kädet hihatatuoitu? :)


      • Suatana kirjoitti:

        Mitä voidetta laitat? Pesu ja tuuletus, voitelu, kelmu. Näin muistelisin menneen.

        Selkään oli vaikea itse sivellä rasvaa ja kelmuttaa. Piti pyytää apukäsiä.

        Hilseileekö iho? :)

        Ei vielä lähde rupea, kun vasta tänään olin tatuoitavana. Nykyään suositellaan kelmua pidettävän 2-5 tuntia kuvan oton jälkeen. Tämän jälkeen kuva pestään ja rasvataan. Nykyään ei enää suositella kelmun käyttämistä tämän jälkeen ellei kuvaa tarvitse suojata lialta. Ite kyllä meinaan käyttää yöllä, jotta tatuointi ei pääse kuivumaan ja ei tartu lakanoihin kiinni.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei vielä lähde rupea, kun vasta tänään olin tatuoitavana. Nykyään suositellaan kelmua pidettävän 2-5 tuntia kuvan oton jälkeen. Tämän jälkeen kuva pestään ja rasvataan. Nykyään ei enää suositella kelmun käyttämistä tämän jälkeen ellei kuvaa tarvitse suojata lialta. Ite kyllä meinaan käyttää yöllä, jotta tatuointi ei pääse kuivumaan ja ei tartu lakanoihin kiinni.

        Aa, okei. Niin tuore. :)

        Joo, kannattaa suojata. Kuitenkin tihkuttaa, hankaantuu nukkuessa. Lähtee rasvat.

        Bebanthenia mun piti käyttää. Toiset käyttää Helosania.


      • Suatana kirjoitti:

        Jostain tällaisesta sain itse aikoinaan inspiraation selkätatuointiin.

        https://i.pinimg.com/originals/51/df/fc/51dffc73a2efcf1fd9654d3fd4d06498.png

        Oliko sulla Palstakamu nyt molemmat kädet hihatatuoitu? :)

        Toisessa käsivarressa on vaan kämmenen kokoinen kuva. Meinaan kyllä senkin ottaa täyteen kuvia, mutta kun on sen verta kallista puuhaa että pidän muutaman vuoden väliä. Jos vaikka sitten 40-vuotis lahjaksi itelle hommaan. Tiedän kyllä jo millaisen kuvan siihen tahdon. Kun toinen käsivarsi on musta, toisesta tulee värikäs.


      • Suatana kirjoitti:

        Aa, okei. Niin tuore. :)

        Joo, kannattaa suojata. Kuitenkin tihkuttaa, hankaantuu nukkuessa. Lähtee rasvat.

        Bebanthenia mun piti käyttää. Toiset käyttää Helosania.

        Helosania ei enää nykyään suositella. Ennen se oli hyvä rasva, mutta nykyään se on muuttunut halppisversioksi, eikä sovellu tatuoinneille.


      • Suatana kirjoitti:

        Jostain tällaisesta sain itse aikoinaan inspiraation selkätatuointiin.

        https://i.pinimg.com/originals/51/df/fc/51dffc73a2efcf1fd9654d3fd4d06498.png

        Oliko sulla Palstakamu nyt molemmat kädet hihatatuoitu? :)

        Onko sulla pääkallokin? Olisin halunnut sisällyttää omaan kuvaan pääkallon, mutta töiden takia en sellaista näkyvälle paikalle viitsinyt ottaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Toisessa käsivarressa on vaan kämmenen kokoinen kuva. Meinaan kyllä senkin ottaa täyteen kuvia, mutta kun on sen verta kallista puuhaa että pidän muutaman vuoden väliä. Jos vaikka sitten 40-vuotis lahjaksi itelle hommaan. Tiedän kyllä jo millaisen kuvan siihen tahdon. Kun toinen käsivarsi on musta, toisesta tulee värikäs.

        Sitähän se on, kallista ja työlästä. Kuvat pitäis joskus uudelleen läpikäydäkin. Kun ne haalistuu.

        Maksaa sekin.

        Luon mielikuvaa sun käsivarsista. :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Helosania ei enää nykyään suositella. Ennen se oli hyvä rasva, mutta nykyään se on muuttunut halppisversioksi, eikä sovellu tatuoinneille.

        Juu, silloin jo aikoinaan mulle tatutiina sanoi, että Bebanthenia mielummin. Parempi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Onko sulla pääkallokin? Olisin halunnut sisällyttää omaan kuvaan pääkallon, mutta töiden takia en sellaista näkyvälle paikalle viitsinyt ottaa.

        Ei ole, eikä tuollanen muutenkaan. Ihan on uniikki, ei matkittu. Mutta idea selkään eikä vaikka mahaan tuli tuollasesta kuvasta.

        Mulla on vain tyttömäisiä juttuja tatuoinnissa. :'D


      • Suatana kirjoitti:

        Ei ole, eikä tuollanen muutenkaan. Ihan on uniikki, ei matkittu. Mutta idea selkään eikä vaikka mahaan tuli tuollasesta kuvasta.

        Mulla on vain tyttömäisiä juttuja tatuoinnissa. :'D

        "Tyttömäiset" jutut on vaan ihmisten korvien välissä. Ennen vanhaan poikavauvat puettiin vaaleanpunaiseen ja tyttövauvat vaaleansiniseen.


    • Anonyymi

      Onnea tatuoinnin johdosta!

      - Sheena

    • Anonyymi

      Hienoa. Se kun tulehtuu se on henki pois.

    • Anonyymi

      Sekin muuten jännä että koronarokotteen vastustajissa on paljon tatuoituja p..ja, ne hirveästi pelkää rokotepiikkiä mutta kun tikataan ihoon jollain hepatiittineulalla ei tunnu missään.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sairasta jossain muualla, trolli


    • Anonyymi

      Yök. Joku pieni tatuointi vielä ok, mutta koko käsi 🤮 AP on jännämies ja selvästi rikollinen.

      • Olinhan minä poliisitutkinnassakin 😏


    • Anonyymi

      Ok ja sitten vielä tuo nikin muutos vaikka Palstakalluksi, niin hyvä. Kalluthan ottavat noita töhryjä joka paikkaan ja mitä isompi & rumempi töhry, niin sitä kingimpi kallu, eiks vaan? 🤣

    • Anonyymi
    • No silläviisiin.

      Mä pääsin tuon huuman ohi. Ois ollut ihan ideoita, mutta sitten mietin, että sijoitan rahat ennemmin elämiseen. Mietin, että kuvissa pitäis olla sanomaa, tai muistutus, mutta mietin, että jos en muista jotain, vaan se oitää katsoa itse nahasta, ehkä sitten ei tarttekaan muistaa. 😂

      Ostan 98 oktaanista ja Diiseliä sillä rahalla ja jätän iiiiison hiilijalanjäljen jälkeeni. 🤣

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole tatuointeja siinä perinteisessä mielessä. Arpia kyllä riittää joka lähtöön ja joka paikassa.

      Esim silloin kun kädestäni(kin) luu ulostui kahdessa osassa, jäi hoidon jälkeen hassu jälki. Eräälle kohtalotoverille sanoinkin, että meilläpä on pimppi keskellä käsivartta. Sitten vertailimme kaikkia muitakin tatuointiin verrattavia leikkaus ja onnettomuusarpia.

      Jossain vaiheessa piti kysäistä, että harrastatko sinäkin mönkijäurheilua? Vastaus oli kieltävä, mutta normi motocrossia kylläkin.😏

      Mikä meitä hullunrohkeita, sekä pelottomia oikein vaivaa?🤔 Tosin olen nyt lopettanut mokoman joutavan leikkimisen ja pyrin tätä nykyä parantamaan maailmaamme omalta osaltani ja muilla, muihinkin vaikuttavilla toimillani.

    • En tykkää yhtää.😞
      Jos mies päättäisi ottaa tatuoinin kyllä se olisi jo lähtö ovesta.

      • Anonyymi

        Tosi mies ryntää seinän läpi ja kajauttaa taisteluhuudon ilmoille. Siinäpähän sitten harras valtakunta on ihan keskenään, kun mies irstailee paremman näköisten, kunnon naisten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi mies ryntää seinän läpi ja kajauttaa taisteluhuudon ilmoille. Siinäpähän sitten harras valtakunta on ihan keskenään, kun mies irstailee paremman näköisten, kunnon naisten kanssa.

        Kyseinen asia on minulle hyvin tärkeä, mielummin yksin kuin piirrelty.


        Se on kuintenkin tahallaan hankittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi mies ryntää seinän läpi ja kajauttaa taisteluhuudon ilmoille. Siinäpähän sitten harras valtakunta on ihan keskenään, kun mies irstailee paremman näköisten, kunnon naisten kanssa.

        Voimme kysyä kumpi meistä ollut 18 vuotta suhteessa?
        Sitten voimme keskustella, onko tatuointi arvokkaampi kuin suhde?


        Kyllä tiedämme lopulta mihin päädymme.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyseinen asia on minulle hyvin tärkeä, mielummin yksin kuin piirrelty.


        Se on kuintenkin tahallaan hankittu.

        Noh, enhän minä tosissani ollut. Minun mielestä ihmiset saavat ottaa tatuointeja jos haluavat. Se, onko se sitten hienoa, on jokaisen oma mielipide.

        Itselläni ei ole tatuointeja, mutta entisellä työystävälläni oli huomattavan paljon. Ei ne tehneet hänestä yhtään parempaa/huonompaa ihmistä. Mielestäni tatuointiin verrattavat arvet ovat elosta kertovia.

        Niillä on jokaisella oma tarinansa. Jos nyt oikein hifistelemään lähdetään, niin minulla on aivoissakin kolo/tuhoutunut alue ja sen päällä hematooma (mustelma), joka on myös tuossa osassa kehoa tatuointiin verrattavissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi mies ryntää seinän läpi ja kajauttaa taisteluhuudon ilmoille. Siinäpähän sitten harras valtakunta on ihan keskenään, kun mies irstailee paremman näköisten, kunnon naisten kanssa.

        Ainoon tatuoinin jonka oon joskus kuullut hänen suustaa on kirjoittaa nimeni hänen kaluunsa merkkinä rakkaudesta minuun,Joten voin sanoa ettei kyllä houkuttele ollenkaan.

        Joten sinä olet kyllä täysin balettitanssija häneen verrattuna suustasi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ainoon tatuoinin jonka oon joskus kuullut hänen suustaa on kirjoittaa nimeni hänen kaluunsa merkkinä rakkaudesta minuun,Joten voin sanoa ettei kyllä houkuttele ollenkaan.

        Joten sinä olet kyllä täysin balettitanssija häneen verrattuna suustasi.

        Ehkä ulosantini ei ole Auervaaran tasolla, mutta aina olen suojellut perhettäni ja sen takia harrastanut voimanostoa, sekä itsepuolustuslaji Sin Moo Do Hapkidoa. Timpalle ei vittuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ulosantini ei ole Auervaaran tasolla, mutta aina olen suojellut perhettäni ja sen takia harrastanut voimanostoa, sekä itsepuolustuslaji Sin Moo Do Hapkidoa. Timpalle ei vittuilla.

        Anteeksi, ei se ole itsepuolustuslaji, vaan taistelulaji.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, enhän minä tosissani ollut. Minun mielestä ihmiset saavat ottaa tatuointeja jos haluavat. Se, onko se sitten hienoa, on jokaisen oma mielipide.

        Itselläni ei ole tatuointeja, mutta entisellä työystävälläni oli huomattavan paljon. Ei ne tehneet hänestä yhtään parempaa/huonompaa ihmistä. Mielestäni tatuointiin verrattavat arvet ovat elosta kertovia.

        Niillä on jokaisella oma tarinansa. Jos nyt oikein hifistelemään lähdetään, niin minulla on aivoissakin kolo/tuhoutunut alue ja sen päällä hematooma (mustelma), joka on myös tuossa osassa kehoa tatuointiin verrattavissa.

        "Niillä on jokaisella oma tarinansa. Jos nyt oikein hifistelemään lähdetään, niin minulla on aivoissakin kolo/tuhoutunut alue ja sen päällä hematooma (mustelma), joka on myös tuossa osassa kehoa tatuointiin verrattavissa."

        Se ei ole itse aiheuttettua.

        Jos tuo menettää jalkansa tai ihan mitä tahansa istun hänen vierellään uskollisena kuin ennenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ulosantini ei ole Auervaaran tasolla, mutta aina olen suojellut perhettäni ja sen takia harrastanut voimanostoa, sekä itsepuolustuslaji Sin Moo Do Hapkidoa. Timpalle ei vittuilla.

        Olen lapseni opettanut olemaan lyömättä että väkivalta ei ole minun heiniäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe