Nordean surkea palvelu

Anonyymi

Kehotan kaikkia harkitsemaan kahteen kertaan Nordeaa pankkina lainaa ottaessaan. Sekä asunto- että remonttilainaneuvotteluissa meitä palveli epäpätevä neuvottelija, joka laski tulomme väärin, ei selittänyt, millä perusteella laina myönnetään eikä ohjeistanut, miten voimme olla häneeen jatkossa yhteydessä. Muutti vielä lennosta kantaansa siihen, millä ehdoilla laina lopulta myönnettäisiin. Täysin epäloogista toimintaa. Jouduimme itse laskemaan palkkakuiteista todelliset tulot ja osoittamaan laskuvirheen. Kyllä menee pankki vaihtoon heti, kun jaksaa niitä kilpailuttaa.

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni on vain hyvää sanottavaa Nordeasta. Asiakkaana jo pidemmän aikaa niin asuntolainakin tuli sieltä eikä mitään ongelmia ollut lainan saamisessa.

      • Anonyymi

        Sama täällä, kaikki sujunut hyvin


    • Anonyymi

      Eikö tuo kannata pankkia vaihtaa jo ennenkuin ottaa lainan, jos kokemus on ollut noin huono..

      • Anonyymi

        Kaikissa pankeissa on eritasoisia asiakaspalvelijoita. Teillä oli nyt huono onni. Mitään pankkia ei pidä vihata tai rakastaa, vaan ottaa aina palvelut sieltä mistä ne kulloinkin halvimmalla saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa pankeissa on eritasoisia asiakaspalvelijoita. Teillä oli nyt huono onni. Mitään pankkia ei pidä vihata tai rakastaa, vaan ottaa aina palvelut sieltä mistä ne kulloinkin halvimmalla saa.

        Ketkä vaivautuvat kehuskelemaan pankkia? Mitä luulette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä vaivautuvat kehuskelemaan pankkia? Mitä luulette?

        Pankeissa on sama juttu kuin vakuutuksissakin. Jos saat lainan tai vakuutuskorvauksen, yritys on reilu ja ihana, jos taas et, yritys on kauhean paska.


    • Anonyymi

      Yritystiliä ei kannata tähän pankkiin ainakaan avata.

    • Anonyymi

      Minä lainaisin Nordealle enemmänkin rahaa, jos se maksaisi kunnollista korkoa.

      • Anonyymi

        Ei kannata maksaa mitään, kun EU sta saa ilmaista rahaa. Se lopetti pankkien kilpailun asiakkaista.


    • Anonyymi

      Keskuspankkien jakama raha ei vielä näy inflaationa
      Vasta kun talouspankit alkavat jakaa lainoina rahaa kadun miehelle
      ja
      tämä menee kauppaan ja
      on puute tavaroista kuten on elektronisten laitteiden valmistusketjujen
      ongelmista johtuen

      kauppias nostaa läppäreiden sun muiden hintaa
      ja tulee inflaatio

      eli inflaation odotteluun menee vielä aikaa mutta pankit eivät todellakaan
      kilpaile asiakkaista kovasti koska ne pyrkivät sijoituspankkiireiksi
      Suomesssa tehtiin karmea virhe jakamalla rahaa Välimerelle ja nyt täytyy
      vain odotellessa äänestää Purraa ennen kuin asia oikaistaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe