Porobensis POSTI ei toimi

Anonyymi

Joka kerran ko hakee lähetystä porobensis k-kauppa postista....aivan mielethömät ruuhkat !!!

Yks ainoa töissä kassalla ja siellähän palvellaan ensin kaupan OMAT asiakkaat...ja sitten vasta paketin noutajat.

Tänäänkin odotin YLI 25 MIN vuoroa jotta sain pakettini !!!!

Aivan käsittämätöntä....nyt haloo KAUPPIAS !!!

10

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään kävin. Voi kauheeta mikkä jonot !!!!

Aivan käsittämätöntä !!!!

• Anonyymi

Kyllä tökkii pahasti!!!! EI HUVITA mennä... jq turistihinnat

• Anonyymi

On kyllä parantamisen varaa

• Anonyymi

Lopettakaa tämä iänikuinen valittaminen, olkaa tyytyväisiä että saatiin pidettyä posti Sirkassa! Mieluummin jonotan täällä kuin ajelen Kittilään jonottamaan.

• Anonyymi

Pitääkö tässä jotenkin kumarrella aatelisia? Että ihan posti saatiin pidettyä? Senhän saa kun setvii maksuehdot ja kertoo että hoitaa postin. Sen jälkeen mitä vähemmän työtä tekee sitä kannattavammaksi homman saa. Että sellaiset kiitokset.
        Lisäksi ylipäätään kannattaa todeta että huonoiten joka Suomessa toimittaa paketin perille on Posti. Käyttäkää monikansallisia yksityisiä tai edes Matkahuoltoa.

• Anonyymi

Kyllähän tämä pensiksen posti ei toimi ollenkaan. Mieluummin ajan Kittilhän ko jonotan 30 minuuttia.

• Anonyymi

Olipa äkäinen kauppias ko hain pakettia, ei asiakkaille huudeta !!

• Anonyymi

Minä käyn ruuhka-ajan ulkopuolella eikä ole tarvinnut jonotella. Pienet tilat ja paljon ihmisiä samaan aikaan, ei se ole kauppiaan vika ettei homma toimi. Käsittääkseni koronan ehkäisytoimia se, ettei molempia tiskejä palvella samaan aikaan.

• Anonyymi

On siel kireä tunnelma kaupassa ko käy....saati pakettia postista hakemassa :(

• Anonyymi

Sama homma tänään ko kävin asioimassa, hirveet ruuhkat..20 min piti odottaa ja kaupan puolella ei ketään jonossa.....kyllä nyt tökkii ja pahasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe