Voiko käydä niin

Anonyymi

Että pelaat pleikkaria mutta naises haluaa seksiä eli sun lopetettava pelaaminen pariksi tunniksi koska seksin jälkeen naises haluaa myös halailla ja olla vaan kainalossa?

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahah. Just.

      • Anonyymi

        Ite en haluu naista kainaloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite en haluu naista kainaloon.

        Juu. Mä kyllä tykkäisin pidellä kainalossakin.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Juu. Mä kyllä tykkäisin pidellä kainalossakin.

        Mä en,nainen on pelkkä pil lu ei muuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en,nainen on pelkkä pil lu ei muuta

        Niin no minä olenkin romantikko ja uskon hellyyteen rakkaudessa.


    • Mitä tosta on etua tosta pleikkarista tietokoneeseen verrattuna. että kannattaako aikusen ihmisen mitään pleikkaria ostaa. Siis onhan pelikäyttöön tarkotettu tietokone kalliimpi, mutta ei sitä hintaa aina kattoa.

      • scrg

        Mä ainakin satunnaisena pelaajana arvostan sitä tiettyä konsolin helppoutta ja yksinkertaisuutta. Ja esim. joku asennon tunnistava pleikkarin ohjain on jossain tosi kiva. Riippuu niin pelistä. Ja joillekin peleille taas hiiri ja näppis on paljon sopivampi.

        Vastaus kysymykseen. Kai sitä seksiä ehtii pelin jälkeenkin tai peliä ennen. Jos huvittaa.


      • Anonyymi

        No siis pelithän suunnitellaan aina alusta huomioiden. Pelikokemus voi olla hyvinkin eri riippuen alustasta. Osa peleistä toimii paremmin konsolilla ja osa taas tietokoneella, osassa taas alustalla ei ole väliä.


    • Anonyymi

      Emme tiedä kun meillä ei ole mitään kokemusta. Yhtälailla voi olla että joudut hyppimään suihkumyssy päässä kun toinen niin tykkää..

    • Anonyymi

      Jos pelit menoss ja kaverit haluaa pelata kun pelaa call of dutya netissä ja naises haluaa seksiä niin mies kieltäytyy ja nainen lähtee baariin etsimään panoa koska mies pelaa. Monet suhteet loppunut kun mies vaan pelaa 12 tuntia päiväs.

    • Anonyymi

      Ei voi, kun olen heteronainen. Se saattaa ehkä käydä, että tulee kiista kuka sillä pleikkarilla pelaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Kina tulisi siitä että, kumpi saa pelata, ja mitä peliä, ellei ole sellainen mistä molemmat tykkää. Toisaalta jos molemmat pelaa, niin järkevintä olisi että kummallakin on oma pleikkari.

        L.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Kina tulisi siitä että, kumpi saa pelata, ja mitä peliä, ellei ole sellainen mistä molemmat tykkää. Toisaalta jos molemmat pelaa, niin järkevintä olisi että kummallakin on oma pleikkari.

        L.

        Jos kauniisti pyydetään, eikä mulla ole mitään tosi pahasti kesken, niin kyllä mä voin pleikan vapauttaa. Siirryn vaikka tietokoneelle, jos vielä pelityttää. Tai katon kun toinen pelaa, jos sattuu mielenkiintonen peli.

        Pleikkaa mä en siis usko, että mun kanssani tarvittais kahta. Kokisin sen ehkä vähän jopa hassuksi. Vaan siis mun tietokoneeseeni EI kosketa. Jos mies tietokoneen haluaa, mihin tahansa tarkotukseen, niin niitä pitää olla kaksi.


    • Anonyymi

      Seksi menee aina pelaamisen edelle.

    • Mä olen tollasessa tilanteessa ollut, mutta silloinen ex-muija joutui kylläkin malttamaan mielensä hetken aikaa, kun pelasin RDR2:sta muutaman daily challengen avatakseni saavutuksia ja tienatakseni paremmin kultaa 😃 Muistaakseni jos pelasi 28 päivänä peräkkäin vähintään yhden haasteen päivässä, siitä aukesi jokin saavutus ja myös niistä haasteista maksettavan kullan määrä kasvoi progressiivisesti viikottain. Oli jo sen verran pitkä päivittäinen putki päällä, että piti priorisoida asiat tärkeysjärjestykseen 😁

    • Anonyymi

      Sit joskus kun uusi gta 6 peli tulee niin voi olla ettei tyttöystävä saa seksiä vähään aikaan koska pelaan sitä varmaan 15 tuntia päivässä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe