Mitäs muoniolaiset tykkää siitä, että Kaunisvaarasta lasketaan uraania ja muita myrkkyjä jokeen. Se saattaa olla lohikuolemien syy, eikä kuolemat ainakaan vähene, jos myrkkyjä vielä lisätään
https://yle.fi/uutiset/3-12174392
Kalakuolemat
4
857
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että yhen kaivoksen vaikutus on niin suuri että se riittää tuhoamaan paljon mitään. Kuitenki ne poikaset elää Itämeressä joka on maailman saastuneimpia meriä ja ihan muista syistä ko kaunisvaara. Venäjän ja Puolan suur kaupungit pukkaavat myrkkyä veteen enemmän päivässä ko kaunisvaara pystyy ikinä pukata. Sieltä ne myrkyt ja haitat tullee. Ei vaikuta alkaa Pohjosen vähästä työpaikkoja sulkemaan ennenkö isompiin haittoihin puututaan.
- Anonyymi
Uraani on tuhat kertaa pahempi kuin muut saasteet.
- Anonyymi
Kuka se tykkää jos myrkkyä päästetään jokeen? Ei varmasti kukaan.
- Anonyymi
Nunasvaaran kaivoshankkeen lupahakemukseen voivat muoniolaisetkin ottaa kantaa. Ennen juhannusta Lapin Elykeskus ottaa vastaan palautetta, etta tuleeko haittaa Muonion vesistöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731174
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t223532- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502