Kenelle palstalaiselle

Anonyymi

Haluaisit lähettää seksuaalissävytteisen privaviestin?

-flowersreally-

41

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä oikeestaan kellekkään, entäs sä?

• Anonyymi

Entä lillikselle?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä lillikselle?

Tuskin kovin ilahtuis sellaisesta viestistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä lillikselle?

Lillis oli suatanan yksi hahmo lukuisista.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Tuskin kovin ilahtuis sellaisesta viestistä.

Lähetä römpsäkuva kokeeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Lähetä römpsäkuva kokeeksi.

Mauttomuuden ja röyhkeyden huippu tuo sun ehdotuksesi. En lähettele kellekkään itsestäni alastonkuvia, en ole koskaan lähettänyt.

Enkä ikimaailmassa lähettäisi mitään tyrkkyä heteronaiselle. Miten pässinä sä mua oikein pidät?

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Mauttomuuden ja röyhkeyden huippu tuo sun ehdotuksesi. En lähettele kellekkään itsestäni alastonkuvia, en ole koskaan lähettänyt.

Enkä ikimaailmassa lähettäisi mitään tyrkkyä heteronaiselle. Miten pässinä sä mua oikein pidät?

Voihan lillis olla bi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan lillis olla bi.

Kyllä hän ihan hetero on sanonut olevansa. Uskon naisen sanaan. Ja vaikkei olisi, mitä se mua lohduttaisi(?), en ole vapaa hänen perässä juoksemaan siltikään.

En sillä ettenkö juoksis, jos olisi ja olisin.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Kyllä hän ihan hetero on sanonut olevansa. Uskon naisen sanaan. Ja vaikkei olisi, mitä se mua lohduttaisi(?), en ole vapaa hänen perässä juoksemaan siltikään.

En sillä ettenkö juoksis, jos olisi ja olisin.

Lähtisitkö jos lillis kysyy treffeille?

• Anonyymi kirjoitti:

Lähtisitkö jos lillis kysyy treffeille?

Heh, ei kysy.

Luulisin että on tietoinen mun olevan perso häneen. Eikä sitä persoutta kannata hänen ruokkia mitenkään. Joten hiljaista on.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Jotkut syrjäkylillä äitinsä kellarissa elävät, ikuisesti työttömät matalaotsaiset persut eivät vain tajuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut syrjäkylillä äitinsä kellarissa elävät, ikuisesti työttömät matalaotsaiset persut eivät vain tajuu.

Vissiin ihmisissä on niitä jotka lähettelee kaikenlaista törkyä toisille.

• Anonyymi

Jazulille <3

Topi

• Anonyymi

Lähetä Allu-Einarille kukkkia.

• Anonyymi

UTR:ltä tulee koko ajan sellasta viestiä.

Seppo

• Anonyymi

En ihmettele.

• Olen huomannut että lähetän hallitsemattomia signaaleja ympäriinsä. :P

• Anonyymi

Minä myös. Johtuneeko siitä, että asun Pietarsaaresta 30Km? Moinen ominaisuus on siis tyypillistä Suomenruotsalaisille?

Ehkä moinen tarttui minuunkin ollessani naimisissa Suomenruotsalaisen vaimon kanssa. Silloin ennenwanhaan kaikki oli hyvin, kun menimme appiukon "Lassen" kanssa bättre veneeseen katsomaan moottoriongelmaa.

Hyvin nopeasti vika löytyi. Joku oli laittanut vahingossa moottoritilaan alkoholipullon. Omasta mielestämme käyttäydyimme hyvin ja salassa.

Kuitenkin muutaman tunnin päästä vaimoni sanoi: "Annahan ne auton avaimet ihan suosiolla minulle."

Sinä iltana ei ollut piparia tarjolla.

• Anonyymi

Tiedäkö mikä on Xbox, jos tiedät niin silloin tiesät myös mikä on Direct3D.

• Anonyymi

Jollekin kivalle rokotetulle naiselle.

• Anonyymi

Koskas tämä keskustelupalsta on treffisivustoksi muuttunut? Ei tulis mieleenkään enää sotkea asioitani enempää, mitä oon jo sotkenut.
      Enkä usko ett "flowersreally" oikeesti on edes tämän palstantäyte aloituksen takana.
      Tuon -flowersreally- voi kuka tahansa liittää, allekirjoitukseksi. Terveisin;...
      trollikka

• Anonyymi

Miksi annoit jännämiehelle piIIua?

• Anonyymi

Millä tavalla sotkenut asiasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi annoit jännämiehelle piIIua?

Tavallisesti en näihin tyhmiin kysymyksiin vaivaudu edes vastaamaan, mutt tehdäänpä nyt kerrankin poikkeus!

Erin - Vanha nainen hunningolla
        https://www.youtube.com/watch?v=3vg2VWlfPFo

No, tuuntuukos hyvälle, helpottiko?
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallisesti en näihin tyhmiin kysymyksiin vaivaudu edes vastaamaan, mutt tehdäänpä nyt kerrankin poikkeus!

trollikka

Jännämunan lisäksi kätsysti vauva bonarina ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Vaikka olen mies, niin paras ikinä.

• Anonyymi

Härskien kikkeli tai pillukuvien lähettäminen ei ole hyväksyttävää.

• Anonyymi

Kikkelikuvien lähettäminen on hyväksyttävää.

• Anonyymi

Yhdestä lähettäjästä tehty ilmoitus.

• Anonyymi

Eewarille ❤️

T. Ratikkakuski

• Anonyymi

Muistaa katsoa ja tuijotella Selvciyryjätr Suomi, jänniä kilpaikuja jokohjan pallosilmä Viki lähtee pois, nelozella telkkarissa :D

• Anonyymi

No sinulle. Senhän sinä haluat kuulla? Vtun pelle, lopeta nuo paska kyselyt.

• Anonyymi

Parasta antia palstalla

• Anonyymi

Tietenkin sinulle rakas. Tänään on muuten persepanopäivä.

• Anonyymi

Aavistin että tuo Viki tipahtaa ja niin kävi hoh, on mukavaa kun näkee tulevaisuuteen asioita.

• Anonyymi

Kyllä Suomessa löytyy monenlaista asiaa viestiin, kuin viestiin. Minäpä kirjoitan totuuden: "Älämölö humpsis ja saatana silleen!"

• Anonyymi

Tuo on oikeasti hyvä ja asianottava kommentti. Normi perseilijät eivät vain tajua näinkään yksinkertaista vihjailuja. Kuinka saamarin hölmöjä, sekä vajakkeja omasta mielestään ainoat isänmaalliset vajakit ovat?

Helvetti! He ovat niitä äärioikeistopersujen aiheuttamia koulupudokkaita!

• Anonyymi

En yhdellekään palstalaiselle, mutta en kenellekään palstan ulkopuolellakaan. Mahdolliselle tulevalle kumppanille kaipaavia viestejä, ei tuollaisia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jazulille.

T. Topi

• Anonyymi

Voisiko olla niin, että nainen kokisi moiset viestit pelkkänä häirintänä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2997
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2859
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2826
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2531
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      152
      1848
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      29
      1106
    Aihe