Miten/miksi sinusta tuli vaikea ja ilkeä ihminen? Ymmärrätkö edes olevasi sitä?

Anonyymi

Mistä se johtuu? Voiko joku kertoa omin sanoin oman ilkeyden syyn vai onko siihen edes syytä? Vai onko luonne? Perittynyt vain sinulle? Vai onko elämässä asiat huonosti ja ne pitää työntää toisten silmille? Mistä se huono olo ja ilkeys kumpuaa? Kerro, niin voi nähdä ihmisen käytösten taakse paremmin. Tämä on kysely heille, jotka tietävät oman tominnan. Vai ymmärtääkö ilkea ja vaikea edes itse?

23

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin joskus vihainen mutta nyt en ole enää ollut pitkään aikaa. Luulen että minusta tulee jokapäivä vaan kiltimpi mies ja olen muuttanut koko elämäni tänä vuonna ☺️

    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset pitävät totuuden puhujaa ilkeänä.
      Minä en vaikka se voi satuttaakin.

    • Anonyymi

      En koe olevani ilkeä. Tosin jokaisella meistä on hyvät ja huonot hetkensä.
      Ilkeyden kohtaaminen ilkeydellä luo vihan ilmapiirin.
      Ne joiden viha ruokkii itseään , heillä usein on myös työkalut oman vihansa kasvattamiseen kunnes eivät enää kykene siihen.

    • Anonyymi

      Liian kovat olot eikä voi enää sopeutua tai alistua. Mielenterveysongelmat saa puhumaan liian suoraan usein.

      • Anonyymi

        Pelkään että jään yksin ja sekoan välillä tuntuu ettei nukkumisesta tuu mitään ja se että kukaan ei halua mua


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sä sait ihan pienenä läpsyn jolta kulta ja kostat sitä avuttomuuden tunnetta nyt jälkeenpäin muille osattomille?

    • Anonyymi

      Tällaiset tyypit ovat olleet aikoinaan koulukiusaajia. Ovat nyt koulut käytyään siirtyneet tänne muiden ihmisten riesaksi. Anonyyminä on helppo kirjoittaa. Näistä pääsisi eroon, mikäli niiden viesteihin ei vastattais. Valitettavasti ei näin näytä tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Sehän se. Mutta on aika haasteellista olla joskus vastaamatta. Anonyymi viesti, hätäisesti luettu, sitten vastaat ja saa vaan lisää kakkaa niskaansa.


    • Anonyymi

      Mielen onglemat, epävakaus omassa luonteessa, ei uskallata kohdata muita ihmisiä, kuin huutamalla. He eivät näe elämän hyvyyttä kenessäkään. Harmillista.

    • Anonyymi

      En ole ilkeä, mutta jos minua pitkään kiusataan, niin lopulta ärähdän kiusaajalle. Se saattaa joistakin tuntua ilkeydeltä, vaikka kuinka yritänkin pysyä asiallisena.

    • Anonyymi

      Minuun on periytynyt isän puolelta ikävä luonteenpiirre.
      En tykkää siitä jos minua yritetään hyväksikäyttää. Jostain syystä aikamontaa sukulaista ärsyttää kun en suostu enää lainaamaan mitään heille. Ikinä ei ole lainattu työkalu tai työkone tullut parempana takaisin. Rahaa ei myöskään tipu kellekään.

      Muuten ei ole luonnevikaa eikä ole asiat huonosti.

      • Anonyymi

        Omien rajojen pitäminen ei ole ilkeyttä. Minut haukkui oma lähisukulainen,kun en enää anna rahaa.
        Alaikäiset erikseen,heidät pitääkin elättää.


    • Anonyymi

      Mä vuoan mietin että kohta ei pysy lottovoittajatkaan salassa...
      Ikävää.

      • Anonyymi

        Niimpä ja siitä koituu kauhiasti vahinkoa, sille voittajalle. Vaikka olis voittanu vaa sen verran, ettei rikastumaan pääse. Moni mustalaanen uskoo paskaset huhupuheet, jotka matkan varrella kasvanu. Sitten ihmetellään, kun ei voittaja halua pitää yhteyttä, kaiken jo menettäneenä.


    • Anonyymi

      Veikkaanpa että ne todelliset ilkimykset täällä, eivät vastaa näihin kysymyksiin.

    • Anonyymi

      Mietippä sitä olisi liian pitkä tarina

    • Anonyymi

      Narisen isäni mukaan joka välillä on hirveän haluton kaiken suhteen

    • Anonyymi

      En tiedä välillä rakennan kuvitelmaa kaikesta

    • Anonyymi

      en osaa tuohon sanoa mitään... kaipaan piristystä

    • Anonyymi

      En ole ilkeä mutta mielipiteeni on aika kärkkäitä ja ku**päille olen ku*sipää.
      Sukuuni olen ollut viimeksi yhteydessä maaliskuussa 2020 koska olen heidän mielestään vaikea ihminen joka pitäisi hakata.
      Mielestäni ihminen on elänyt oikein jos toiset sanovat että on mukava eikä ole pahaa sanottavaa mutta toiset sanoo että on kamala ihminen.
      En koe olevani ilkeä koska harrastan hyväntekeväisyyttä ja olen monessa mukana. Olen äärimmäisen myötätuntoinen ihminen ja sydämeni itkee verta jos joku joutuu kärsimään.

    • Anonyymi

      Olen ollut kuulemma se kamala ja vaikea ihminen. Mitä tein asetin rajat, en suostunut olemaan enää kiltti, samaa mieltä kaikkien kanssa, ylikäveltäväksi, mitätöitäväksi. Kerroin etten koe asioita kuten he kuvittelevat minun kokevani ja ajattelevani. Kun vielä mitätöivät kaiken työn mitä olin tehnyt, aloin heitä välttelemään. Olen nyt ihmisten kanssa tekemisissä, jotka kuulevat, arvostavat ja joita kuulen, arvostan ja voin paremmin kuin koskaan.

    • Anonyymi

      Hyvä, itsekkin viimein tein stopin ilkeän sukulaisen kanssa, kestin vuosikymmeniä sitä mitätöintiä, en ole missään yhteydessä enää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe