Entä jos..

Anonyymi

Oisitkin valinnut mut.
Miten elämäsi olisi nyt erilaista ja miten se olisi mennyt erilailla?

41

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ja kenet?

• Anonyymi

Pelle peloton iines ankan.

• Anonyymi

En ole valinnut vielä ketään kumppanikseni. Kaikki ovat ihan uusia kasvoja. Ei ole ollut aikaisemmin ketään kenet olisin halunnut valita, joten en voi jossitella.

• Anonyymi

Mikään ei olisi mennyt erilailla. Olisit X silti.

• Anonyymi

Herra X tai Neiti X.

Olipa jännittävä jakso eilen nelosvisiossa, tuossa Selviytyjät kun Viki sai potkut, tytöt potkivat pois. Uusinta tulee 1830, nelovisiolta, neliskulmaisesta ruudusta.

Itse tympii, hukkasin silmälasit, no muutenkin uusinnassa, en pysty oikein piirtelemään 3d-juttuja laittelemalla verteksejä pintoihin jne, kovin hyvin toistaiseksi.

• Anonyymi

Varmaan ärsyttää..tosi harmi jos vielä tykkäsit pokista.

Miksei sulla oo varalaseja? Synsamilta lähtee halvimmat lasit 40 €, kannattais varmaan hankkia varalasit.

Itellä on viidet lasit😄😁

• Anonyymi

Ei mitään merkitystä. Elämä menee niinkuin on tarkoitettu.juuri oikein.

• Anonyymi

Jalkapallon synonyymi lajina olisi: Multajalka, multainen kenkä. Tai monijalka tai moni saapas lajina.

• Paha sanoa, kun en tunne sua. :)

• Anonyymi

Olisit putkassa.

• Anonyymi

Vankilassa eli putkassa, ei ole oikea vankila putka vaan on heräämisosasto eli poliisivankila johon viedään joskus ihmisiä ajoittain rauhoittumaan.

• Anonyymi

Viettäisin taitelijaelämää pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

Sä nylkisit maalla hirveä veren maku suussa! Olis ituhippeilyt ja soijapelit ohi!

• Mä olen joskus miettinyt, että millasta mun elämä olis jos olisin valinnut aikoinaan naisen miehen sijaan. Oisko se yhtään mukavempaa vai vielä tylsempää. Riippuu varmaan ihmisestä.

Seurallisempi kuitenkin olis kiva.

• Anonyymi

Mulla samanlaisia ajatuksia.
        (yks vaan)

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla samanlaisia ajatuksia.
        (yks vaan)

Ok. :)

• Meillä siivotaan ja katsellaan leffaa yhdessä, siinä on kyllin seurallisuutta mulle.

Puolison naisystävät vievät hänet teatteri- ja konserttitapahtumiin, jonka jälkeen he nauttivat joen varrella lasillisen viiniä jossain pittoreskissä kahvilassa.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Meillä siivotaan ja katsellaan leffaa yhdessä, siinä on kyllin seurallisuutta mulle.

Puolison naisystävät vievät hänet teatteri- ja konserttitapahtumiin, jonka jälkeen he nauttivat joen varrella lasillisen viiniä jossain pittoreskissä kahvilassa.

Juu. Mulla nyt ei satu olemaan niitä naisystäviä tässä hollilla. Eikä lapsenlikkoja, että pääsis mihkään. Jumissa on kun koira toisessa.

Välillä meinaa pää hajota.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Meillä siivotaan ja katsellaan leffaa yhdessä, siinä on kyllin seurallisuutta mulle.

Jostain syystä kuvittelen, että naiskumppani saattais olla parempaa seuraa ja seurallisempi, kun yksikään mies kykenee olemaan. True or false? :)

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Jostain syystä kuvittelen, että naiskumppani saattais olla parempaa seuraa ja seurallisempi, kun yksikään mies kykenee olemaan. True or false? :)

Hulluksi tulisit ellet jo ole ehtinyt?

• Suatana kirjoitti:

Juu. Mulla nyt ei satu olemaan niitä naisystäviä tässä hollilla. Eikä lapsenlikkoja, että pääsis mihkään. Jumissa on kun koira toisessa.

Välillä meinaa pää hajota.

"Jumissa on kun koira toisessa."
        Jestas sun sanavalintojas :D

Sun kuvassa on jännästi muotojen dynamiikkaa. Sunssa on taiteilijan vikaa.
        Älä vaan sano, että tuokin kuva on kännykän tekemä. Menee mun maine arvovaltaisena taiteentuntijana. :P

• Suatana kirjoitti:

Sulla on aika miehisiä harrastuksia. Ajattelitko että naisen kanssa voisi vaikkapa jarrupalat vaihtaa?

• Carl-Gustaf kirjoitti:

"Jumissa on kun koira toisessa."
        Jestas sun sanavalintojas :D

Sun kuvassa on jännästi muotojen dynamiikkaa. Sunssa on taiteilijan vikaa.
        Älä vaan sano, että tuokin kuva on kännykän tekemä. Menee mun maine arvovaltaisena taiteentuntijana. :P

No kuvaava sanavalinta, nalkissa ollahan. Lapset on ihanat, mutta eipä niitä voi heivata oman onnensa nojaan, vaikka tekis mieli välillä kulkea ominpäinkin. Mä luulen, että kun he alkaa selvii ominpäin, niin mua ei näy vilaukselta kotona. Kun he on teinejä, muutan maalle. :D

Tattis. On se pitkälti kännykän tekemä. Käytin filtteriä ja roisketta, kaksivärinen kuva. Musta naamassa on tököttiä. :D

Siis oikeesti mun naamassa. Hiuksiin lisäsin takapituuksia. Näyttää vähän naisellisemmalle, kun rikottuja pituuksia. Muutenhan naama on sellainen kun se oikeastikin on ja hiukset, paita, korvis.

• Anonyymi kirjoitti:

Hulluksi tulisit ellet jo ole ehtinyt?

No kuin? Pitäis vaan olla sopivasti seurallinen luonne, että ittekseenkin viihtyvä. Molempia. Eikä kiukkupussi. :)

Niin ja pitäis tykätä paijailusta, hellyydestä, halimisesta ja pusimisesta. Keskustelusta, edes joskus heittäytyä filosofiseksi.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Sulla on aika miehisiä harrastuksia. Ajattelitko että naisen kanssa voisi vaikkapa jarrupalat vaihtaa?

No en. Mutta toki, jos tahtoo tulla kaveriksi niin saa tulla. :)

En mä kieltäis osallistumasta mihkään.

• Suatana kirjoitti:

No kuin? Pitäis vaan olla sopivasti seurallinen luonne, että ittekseenkin viihtyvä. Molempia. Eikä kiukkupussi. :)

Niin ja pitäis tykätä paijailusta, hellyydestä, halimisesta ja pusimisesta. Keskustelusta, edes joskus heittäytyä filosofiseksi.

Niin ja vois tykätä yhdessä siivoamisesta, ulkoilusta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, kukkien istuttelusta, moottoripyöräilystä, kokkailusta, hyvästä ruoasta, matkustelusta edes välillä kotimaa ja ulkomaat akselilla, koti-illoista, joskus vois jammaillakin kunhan ei perseet olalla, käydä elokuvissa, teattereissa, konserteissa jne. kultuuria.

Elää siis suomeksi! :D

• Suatana kirjoitti:

Niin ja vois tykätä yhdessä siivoamisesta, ulkoilusta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, kukkien istuttelusta, moottoripyöräilystä, kokkailusta, hyvästä ruoasta, matkustelusta edes välillä kotimaa ja ulkomaat akselilla, koti-illoista, joskus vois jammaillakin kunhan ei perseet olalla, käydä elokuvissa, teattereissa, konserteissa jne. kultuuria.

Vois tykätä myös kainalossa köllöttelystä, juttelusta, tähtitaivaan kattelusta, huumorista ja hulluttelusta, kiihkeestä/lempeästä seksistä, läheisyydestä, massun pusuttelusta, tyynysodasta ja tietysti yhteisestä aamusuihkusta. :'D

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Mikset käy tanssimassa ja bilettämässä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset käy tanssimassa ja bilettämässä?

No kuvaava sanavalinta, nalkissa ollahan. Lapset on ihanat, mutta eipä niitä voi heivata oman onnensa nojaan, vaikka tekis mieli välillä kulkea ominpäinkin.

Yksin ei viitti.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

No kuvaava sanavalinta, nalkissa ollahan. Lapset on ihanat, mutta eipä niitä voi heivata oman onnensa nojaan, vaikka tekis mieli välillä kulkea ominpäinkin. Mä luulen, että kun he alkaa selvii ominpäin, niin mua ei näy vilaukselta kotona. Kun he on teinejä, muutan maalle. :D

Tattis. On se pitkälti kännykän tekemä. Käytin filtteriä ja roisketta, kaksivärinen kuva. Musta naamassa on tököttiä. :D

Siis oikeesti mun naamassa. Hiuksiin lisäsin takapituuksia. Näyttää vähän naisellisemmalle, kun rikottuja pituuksia. Muutenhan naama on sellainen kun se oikeastikin on ja hiukset, paita, korvis.

Teini-iässä vanhemmat on erittäin tärkeitä. Odota siihen asti, kun lapset muuttavat omilleen..sitten vasta maalle.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Teini-iässä vanhemmat on erittäin tärkeitä. Odota siihen asti, kun lapset muuttavat omilleen..sitten vasta maalle.

- Sheena

Ne voi muuttaa mukana.

• Anonyymi

Et olis antanut mun olla vapaa ja oma itseni, vaan olisit kahlinnut liikaa. Joten ei kiitos, valitsin aivan oikein, oikeanlaisen ihmisen. Minulla on hyvä elämä.

• Anonyymi

Miten niin, perustele, kuinka olisin kahlinnut kun en edes kannata sellaista itsekkään? Olettamus ja ennakkoluulo vissiin vaan?

• Anonyymi

Seilattais merellä.

• Anonyymi

Jos ettte eilen katsoneet niin jännittävä nelo-visiossa Selvyytyjät uusintana tulee miten Viki saa potkut.

Oletko tyhnmä kuin Kärpänen, Johanna Kärpänen.'

• Anonyymi

Tuollasinen peli jooh, olisdi erilaisia paikkoja missä pitäisi käydä ja dialogia sitten aivan kuin itsekin, ihmisten kanssa selvittämässä jotain mysteeriä

Mutta niin mitään DirectX siis 3D juttuja no en tiedä sotkea tuollaiseen, tietysti olisi hauskaa ajella kaupungin katuja vaikka sähköpotkulaudalla paikasta toiseen...

Minun väyläajuri ilmoittaa: 3 grafiikkakiihdytintä joista vain 1 nyt on PCIE AMD ykkönen on vain käytössä hetkellä :D

• Anonyymi

Olisin kasvanut 20 cm pituutta. Olisin kaunis ja seksikäs. Kulkisin päivät pitkät pelkissä pitsi hepenissä. Leipoisin päivät pullia ja illat k... Niin se olis mennyt.

• Anonyymi

Löysin itse rillit olin jotenkin noniin mutta pitää uusa, tuo asia

AMD = Andanced Microdevices.... uusi Gaming Accvelerator RAdeon RX.

• Anonyymi

Mukava juttu kun löisin silmälasini, olin laittanut jonnekin ne.

Mutta niin ääärimmäisiä pleihin graqfiikkakiihdyttimia jotaqin AMD Radeon :D

• Anonyymi

Kohtaalkaa nelosella tuo Selviytyjät missä Viki saa potkut ,aivan hekin kohta alkaa n

• Anonyymi

Ei voi mitenkään tietää 🤷‍♀️

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      402
      2141
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1962
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      130
      1642
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1611
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1123
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe