Miten tästä eteenpäin. Sauvoin kylmiltään n. tunnin ja nyt oon kipee. Löysin uusia lihaksia selästä. Kunto ei ole ihan huono, mutta näitä lihaksia ei ole näköjään käytetty kuin silloin kun hiihtelin ja siitä on aikaa. Sitten kun olen parantunut menen sauvomaan, mutta kertokaa ihmeessä kuinka aloitan tämän harjoittelun ilman että kärsin suurista kivuista.
sauvoin ja oon kipeä
4
1440
Vastaukset
- tiksu
viikko menny ja vielä pakottaa, missäs on Oulun lähistön jäsenten korjaajat.
- pätee
valitettavasti sama ohje kuin krapulaan. sillä se lähtee millä se tulikin.
Ja jos joku ei tajunnut puolet oli vitsiä. - tiksu
pätee kirjoitti:
valitettavasti sama ohje kuin krapulaan. sillä se lähtee millä se tulikin.
Ja jos joku ei tajunnut puolet oli vitsiä.No nyt lähtee kivut ainakin puolet on jo lähtenyt vielä 2 viikkoo niin oon taas sauvomassa.
- ???
tiksu kirjoitti:
No nyt lähtee kivut ainakin puolet on jo lähtenyt vielä 2 viikkoo niin oon taas sauvomassa.
Ajan kanssa ne paranevat. Jos olet tehnyt rankan treenin, niin voivat lihakset olla sen verran vaurioituneet että niiden paraneminen kestääkin kauan. Kannattaa tehdä nyt palauttavia harjoituksia, liiku kevyesti käyttäen niitä samoja lihaksia. Varsinkin uinti voisi olla hyväksi. Sitten vain pikkuhiljaa taas sauvakälemään, mutta muista käydä säännöllisesti, jotta lihakset tottuvat siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974