Sote ja muutoksen tuulet

Anonyymi

Nyt kun uudet hyvinvointialueet tulee vuoden 2023 alussa, onko kunta valmistautumassa mitenkään tähän muutokseen? Sote-kiinteistöjen myynti? Asiakashallimtaohjelmistojen lisenssien irtisanominen? Palkanlaskijoiden vähentäminen kun kokonaishenkilöstö vähenee? Kunnanjohtajan palkan alennus koska vastuuta poistuu hänen virasta?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        69
        1305
      2. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1217
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        113
        1155
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        73
        1070
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        57
        877
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        75
        751
      7. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        682
      8. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        41
        681
      9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        362
        669
      10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

        Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
        Ikävä
        53
        656
      Aihe