Elämään tyytyväinen

Anonyymi

Oletko tyytyväinen tähänastiseen elämääsi?

18

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sanotaanko, että olen ylpeä, että on näinkin hyvin mennyt, mutta tulevaisuutta ajatellen, aion pistää vielä kokonaisuutta paremmaksi....muutenhan ei olisi mitä tavoitella. :o)

• Ei ny ihan perseelleen ole mennyt, eli en ole täysin tyytyväinen

• Anonyymi

Mikäs meininki,oon just eronnut

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs meininki,oon just eronnut

Hyvä meininki, tulin juuri kävelylenkiltä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Hyvä meininki, tulin juuri kävelylenkiltä

Missä olet ollut kun ei ole vuoteen näkynyt sinun viestejä eikä peris eikä Jan 1 eikä Wuppertal eikä muutkaan hirn hirn röh röyh trollit ole kirjoittanut palstalla mutta tilalle on tullut suatana ja lilliksen tilalle Risto

• Hmm, pääpiirteittäin juu. Ei se nyt niin juhlaa ole ollut, mutta olis se varmaan voinut huonomminkin mennä.

https://youtu.be/79fzeNUqQbQ

Kun elämä harmittaa, aina voi silloin laulaa tai tanssia. Toiset löytää lohdun rukouksista.

• Anonyymi

Mikäs meininki miten työpäivä meni 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

• Anonyymi
    • Anonyymi

En.

• Anonyymi

Suurin piirtein sinne päin on mennyt, kun olin ajatellutkin. Että kaitpa sitä tyytyväinen on.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Tyytyväinen olen. Aina ei ole mennyt kuten on haaveillut, se on kasvattanut elämänkokemusta.

• Anonyymi

Ei mennyt niinkuin Strömsössä, kaikkeen ei pystynyt itse vaikuttamaan. Mennyt niinkuin on mennyt, eipä tuota hyödytä menneitä miettiä, kun ei mitään voi muuttaa, kai kaikella mitä on kokenut on joku tarkoitus ollut.

• Anonyymi

Iki sinkkuuteeni kyllä.
      En ole parisuhteeseen alistunut koskaan, vapaus numero 1. Siitä ei luovuta koskaan.
      Öö se kysymys: joo olen onnellinen.

• Anonyymi

Kaikki romaanit pitäisi karkoittaa omaan valtioonsa eli Romaniaan.

• Anonyymi

Elämättä olis saanut jäädä. Ei jaksaisi enää.

• Anonyymi

Romantiikkaa eli Etiikkaa... mutta jooh hyvä höpptellä tyttöjen kanssa juttuja jos on hauskaa.

• Voisihan sitä elämässä tehdä jotain jännempää kuin kirjoitella tänne.

• Anonyymi

En ole koska en saa naista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2856
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2489
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2313
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1202
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe