Oletko tyytyväinen tähänastiseen elämääsi?
Elämään tyytyväinen
18
69
Vastaukset
No sanotaanko, että olen ylpeä, että on näinkin hyvin mennyt, mutta tulevaisuutta ajatellen, aion pistää vielä kokonaisuutta paremmaksi....muutenhan ei olisi mitä tavoitella. :o)
Ei ny ihan perseelleen ole mennyt, eli en ole täysin tyytyväinen
- Anonyymi
Mikäs meininki,oon just eronnut
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs meininki,oon just eronnut
Hyvä meininki, tulin juuri kävelylenkiltä
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvä meininki, tulin juuri kävelylenkiltä
Missä olet ollut kun ei ole vuoteen näkynyt sinun viestejä eikä peris eikä Jan 1 eikä Wuppertal eikä muutkaan hirn hirn röh röyh trollit ole kirjoittanut palstalla mutta tilalle on tullut suatana ja lilliksen tilalle Risto
Hmm, pääpiirteittäin juu. Ei se nyt niin juhlaa ole ollut, mutta olis se varmaan voinut huonomminkin mennä.
https://youtu.be/79fzeNUqQbQ
Kun elämä harmittaa, aina voi silloin laulaa tai tanssia. Toiset löytää lohdun rukouksista.- Anonyymi
Mikäs meininki miten työpäivä meni 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
- Anonyymi
Mennyt on mennyttä, tuleva on tulematta viel..siis
https://www.youtube.com/watch?v=5Xv6VDWmNVo - Anonyymi
En.
- Anonyymi
Suurin piirtein sinne päin on mennyt, kun olin ajatellutkin. Että kaitpa sitä tyytyväinen on.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Tyytyväinen olen. Aina ei ole mennyt kuten on haaveillut, se on kasvattanut elämänkokemusta.
- Anonyymi
Ei mennyt niinkuin Strömsössä, kaikkeen ei pystynyt itse vaikuttamaan. Mennyt niinkuin on mennyt, eipä tuota hyödytä menneitä miettiä, kun ei mitään voi muuttaa, kai kaikella mitä on kokenut on joku tarkoitus ollut.
- Anonyymi
Iki sinkkuuteeni kyllä.
En ole parisuhteeseen alistunut koskaan, vapaus numero 1. Siitä ei luovuta koskaan.
Öö se kysymys: joo olen onnellinen. - Anonyymi
Kaikki romaanit pitäisi karkoittaa omaan valtioonsa eli Romaniaan.
- Anonyymi
Elämättä olis saanut jäädä. Ei jaksaisi enää.
- Anonyymi
Romantiikkaa eli Etiikkaa... mutta jooh hyvä höpptellä tyttöjen kanssa juttuja jos on hauskaa.
Voisihan sitä elämässä tehdä jotain jännempää kuin kirjoitella tänne.
- Anonyymi
En ole koska en saa naista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007