Mitäs mieltä

Anonyymi

Olet maksullisista naisista. Oletko maksanut seurasta ja seksistä?

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minusta ihan ok, kunhan nsinen tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan ja saa siitä haluamansa korvauksen ja kaikki menee kuten pitää. Ehkä tuon voisi laillistaa, niin tulisi tavallaan laki siihen mukaan turvaamaan.

      Itse en ole käyttänyt, enkä käytä. Ei tarvetta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tiedän parikin sillä vapaaehtoisesti sivutuloa hankkivaa naista. Silti en ole kokeillut tai maksanut seksistä. Ehkä sekin päivä vielä tulee, jos seksitön jakso kestää sietämättömön kauan.


      • Anonyymi

        Se on jo laillista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tiedän parikin sillä vapaaehtoisesti sivutuloa hankkivaa naista. Silti en ole kokeillut tai maksanut seksistä. Ehkä sekin päivä vielä tulee, jos seksitön jakso kestää sietämättömön kauan.

        No kun on oppinut lentämään, ei konttaaminen tunnu miltään.

        Mutta mä mietin asiaa niin, että raha voi olla oikea väline siihen, että se on sitten siinä, joittenkin kohdalla.
        Vähän kuten joku psykiatrikin... se tekee jotain kuuntelemista työkseen.

        Joillekin ihmisille varmaan joku seksi ei ole niin tunnepitoista ja kuitenkin tärkeää, vaikka mä en sitä ymmärrä. Ja miksi joku sillä ei vois tienata, jos siihen osaa suhtautua ammattimaisesti... 🤷‍♂️

        En hirveesti haluis mitään moralisoida. Ja tapahtuu ditä kuitenkin, miksi ei sitten niin, että sitä voisi tehdä laillisesti ja turvatusti, niin asiakkaan kuin ammattilaisen turvallisuutta silmälläpitäen. Voisi jopa kitkeä rikollisuuden ja ihmiskaupan pois. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on jo laillista.

        Tarkoitin, että siitä maksais verot ja olis tunnustettu ammattina. Paritushan on laitonta, mutta ei maksulliset itse ole mitään virallisia yrittäjiä kaiketi, eikä niitä valvota/rekisteröidä.

        Kyllä se aika villiä on...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No kun on oppinut lentämään, ei konttaaminen tunnu miltään.

        Mutta mä mietin asiaa niin, että raha voi olla oikea väline siihen, että se on sitten siinä, joittenkin kohdalla.
        Vähän kuten joku psykiatrikin... se tekee jotain kuuntelemista työkseen.

        Joillekin ihmisille varmaan joku seksi ei ole niin tunnepitoista ja kuitenkin tärkeää, vaikka mä en sitä ymmärrä. Ja miksi joku sillä ei vois tienata, jos siihen osaa suhtautua ammattimaisesti... 🤷‍♂️

        En hirveesti haluis mitään moralisoida. Ja tapahtuu ditä kuitenkin, miksi ei sitten niin, että sitä voisi tehdä laillisesti ja turvatusti, niin asiakkaan kuin ammattilaisen turvallisuutta silmälläpitäen. Voisi jopa kitkeä rikollisuuden ja ihmiskaupan pois. 🤔

        Ei se ole kitkenyt rikollisuutta ja ihmiskauppaa niissäkään maissa, joissa tuo on virallistettua, kuten Saksassa. Ihmiskauppa kukoistaa kuitenkin.

        Onhan meilläkin ihmiskauppaa esim. ravintola-alalla, vaikka se on ihan normaali ammatti josta kuuluisi verot maksaa ja terveydenhuolto järjestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kitkenyt rikollisuutta ja ihmiskauppaa niissäkään maissa, joissa tuo on virallistettua, kuten Saksassa. Ihmiskauppa kukoistaa kuitenkin.

        Onhan meilläkin ihmiskauppaa esim. ravintola-alalla, vaikka se on ihan normaali ammatti josta kuuluisi verot maksaa ja terveydenhuolto järjestää.

        No ei se varmaan täysin kaikkea kitke pois, mutta veikkaan, ettei ravintola-alaa ja prostituutiota voi verrata ihmiskaupan kohdalla....

        Ne tyypit, jotka käyttää hyväksikäytettyjä ihmisiä, jatkaa sitä varmaan, mutta ne jotka haluavat siitä sanoutua irti, varmaan sanoutuvat irti...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No ei se varmaan täysin kaikkea kitke pois, mutta veikkaan, ettei ravintola-alaa ja prostituutiota voi verrata ihmiskaupan kohdalla....

        Ne tyypit, jotka käyttää hyväksikäytettyjä ihmisiä, jatkaa sitä varmaan, mutta ne jotka haluavat siitä sanoutua irti, varmaan sanoutuvat irti...

        Ne jotka eivät halua käyttää ihmiskaupan uhreja, pystyvät sanoutumaan siitä irti nytkin. Eikä mikään takaa, etteikö laillistetussa bordellissakin osa työntekijöistä olisi ihmiskaupan uhreja.

        Rikollisuuden kitkemisellä tuota ei voida perustella. Perustelut pitää löytyä jostakin muusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka eivät halua käyttää ihmiskaupan uhreja, pystyvät sanoutumaan siitä irti nytkin. Eikä mikään takaa, etteikö laillistetussa bordellissakin osa työntekijöistä olisi ihmiskaupan uhreja.

        Rikollisuuden kitkemisellä tuota ei voida perustella. Perustelut pitää löytyä jostakin muusta.

        No väitätkö siis, että prostituoitu tässä nykyisessä asemassaan tässä yhteiskunnassa on ihan samalla oikeudellisella tasolla työnsä suhteen, kun vaikkapa keittiötyöntekijä? Tai vaikka jos ajatellaan, että kyseessä on yksityisyrittäjät, niin vaikka kampaaja ja prostituoitu?

        Voiko prostituoitu laittaa vaikka perintäfirmaan toimeksiannon saatavistaan?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No väitätkö siis, että prostituoitu tässä nykyisessä asemassaan tässä yhteiskunnassa on ihan samalla oikeudellisella tasolla työnsä suhteen, kun vaikkapa keittiötyöntekijä? Tai vaikka jos ajatellaan, että kyseessä on yksityisyrittäjät, niin vaikka kampaaja ja prostituoitu?

        Voiko prostituoitu laittaa vaikka perintäfirmaan toimeksiannon saatavistaan?

        Eikös noita prostituoituja ole muutama, jotka ovat ihan firman perustaneet. Firman nimi piti kyllä olla jotakin muuta, kuin bordelli, se ei saanut suoraan viitata prostituutioon. Pitäisi tiedustella heiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös noita prostituoituja ole muutama, jotka ovat ihan firman perustaneet. Firman nimi piti kyllä olla jotakin muuta, kuin bordelli, se ei saanut suoraan viitata prostituutioon. Pitäisi tiedustella heiltä.

        No periaatteessa voisihan sen "suorituksen" kai nimetä vaikka "luontaistuotehoidoksi" ja sitä kautta tehdä siitä jonkinlaisen ammattimaisen toimen....??? Miksipäs ei?


    • Anonyymi

      Piiloudu kuin puolslsinrn priyon sllr lämöimään pskksdys pskoon.

    • Anonyymi

      Jos piiloutuu peiton alle niin jännää sekkin.

      Mikähän olikaan niin Babylon 5 tieteisjuttu, sarja juttuja tuossa kammottavat hähämäkki-maiset oliot hyper-avaruudessa jne :D

    • Huoran syli on kylmä. Maksettu seksi ei ole lähelläkään normaalia aktia, vaikkapa nyt yhden illan naisen kanssa. Jotkut tykkää siitä, minä en.

    • Anonyymi

      On niitä miehiäkin.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt pitäisikö alkaa maksulliseksi. Olen niin usein pettynyt miehiin joten en tunne heitä kohtaan enää mitään. Rahat voisi ottaa pois niiltä jotka maksavat.

    • No jos saavat itse valita työllistävänsä täysin vapaaehtoisesti itsensä seksillä, niin ok. Mutta pakon sanelemana, pakotettuna ei missään määrin ok.

      En ole maksanut seurasta, enkä seksistä. Olen kyllä harkinnut joskus maksaa privaatista esiintymisestä. Jossa on myös sylitanssia, muttei seksiä varsinaisesti. En nnyt sitten kuitenkaan ole tuohonkaan ryhtynyt mieliteostani huolimatta.

      • Voi olla, että joskus vielä käyn jossain privassa tai stripparilla. :)

        Mut seksiä en halua ostaa, se on tunnetta ja tunteiluun kytköksissä.

        https://youtu.be/aifskEEEqvQ


    • Anonyymi

      Maksan heti tonnin.

      • Anonyymi

        Mä voisin ottaa sen tonnin. Mitä tarttis tehdä? :)


    • Anonyymi

      Rijyjym Mikko eunkkkailee swkunneIiwwn koaka hän ei muuten naista saa.

    • Mä en varman ymmärrä montaakaan asiaa. Mutta en oikein ymmärrä miten noin läheiseen kontaktiin kun seksiin, voi mennä ihan täysin vieraan kanssa. En oo mikään uskovainen, mutta en siltikään oo koskaan seurustellu. Mutta ajatus maksullisesta seksistä jonkun ihan vieraan kanssa jotenkin puistattaa.

    • Anonyymi

      Tuollainwen täysin ymmärrettävää ja hassua: yritit mennä parturiin mutta päädyit vahingossa tyttöjen kauneussalonkiin :;D

    • Anonyymi

      Maksu naiset on kivoja. Ne ei pihtaa. Oon maksanut monta kertaa seksistä.

    • Anonyymi

      Mies voi mennä baariin kymmeniä kertoja vuoden aikana eikä saa naista ja rahaa kuluu alkoholiin ja sisäänpääsyyn baariin mutta mies ei saa naista eikä seksiä ja taxiin menee rahaa joten miehen baari ilta ovi maksaa 200 euroa. Maksu nainen tulee paikalle ja mennään seksiä harrastamaan. 200 eurolla saa jo nuoren opiskelija tytön.

    • Anonyymi

      Ei sen kummempaa mielipidettä. Aikuiset täysivaltaiset ihmiset tehköön vapaaehtoisesti keskenään ihan mitä tahtovat. Jos siinä samalla raha vaihtaa omistajaa niin siitä sitten vaan.

      Itselläni ei ole tarvetta seksipalveluille, enkä keksi sellaista tilannetta, jossa sellaista tarvetta voisi tulla. Heteronaisena minulla ei muutenkaan ole ole kiinnostusta maksullisiin naisiin. Ihmettelen vaan miksi minulla pitäisi olla mielipide juuri maksullisista naisista, eikä vaikka seksityöntelijöistä yleisesti?

    • Anonyymi

      Kysymyksesi saattaa kyllä ulosottolaitoksen syynättävään valoon.

    • Anonyymi

      Olen käynyt maksullisissa kun en saa naista. Nyt mitta tuli täyteen en halua käydä.

    • Anonyymi

      Avioliitto tuli kalliiksi. Vaikea kuvitella kenenkään maksullisen olevan yhtä härski rahastaja.

      Exän huorintekoon päättyi se maksaminen.

      • Anonyymi

        Minullekin tuli avioliitto kalliiksi. En silti ajattele sitä rahan kautta enkä patoa vihaa sisälleni.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Omituisen kallistuvaa seuraa sitten.

    • Anonyymi

      Kokeilkaa edes kerran. Se mullistaisi elämänne kun pääsisitte naista panemaan.

      • Anonyymi

        Suositteletko naisille (heteroille siis) mies prostituoitua?

        - Sheena


    • Voisin maksaa seurasta, mutta en seksistä. Se on jotenkin moraalitonta ja likaista.

    • Anonyymi

      Varatut miehet käy maksu naisissa.

    • Anonyymi

      Ei mitään kummempaa yleisen tason mielipidettä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Eipä oo enään ikäloppuna tarve , ompi tuo netti 27€/ Kk .- Sieltä löytyy vaikka mitä eikä tautia pukkaa :D

      Onan

    • Anonyymi

      Ammatti siinä missä mikä tahansa muukin. Kunhan sitä hommaa tekee omasta tahdosta ja omia rajojaan noudattaen, niin mikäs siinä. Työturvallisuus lienee alalla tärkeä juttu, etenkin jos asiakkaita kohdataan sivummalla, jossa ei ole mahdollisuutta huudella ulkopuolisia apuun, mikäli asiakas riehaantuu.

      • Anonyymi

        Voit siis suositella tyttärellesi…


    • Anonyymi

      Jos nainen on kaunis niin maksaisin seksistä. Maksu naisia on eri tasoisia. 90% on rumia enkä maksaisi ulkomaalaiselle. Suomalainen kelpaa kyllä mut en ole vielä maksanut seksistä vaikka harkinnassa on ollut.

    • Anonyymi

      Tuollainen on jo kerrassaan hassu juttu jos tytöt menevät piiloittamaan itsensä jonkun toisen sängyn alle ja sitten kimmittelevia ääniä sängyn alta

    • Anonyymi

      kauhuelokuvan aiha jos teinitytöt ovat piiloutuneet ja tekevät yöllä kammottavia ääniä oman sängyn slta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe