Onko meitä monta?

Anonyymi

Onkohan meitä monta tämän ringissä? Taitava vedättäjä, pitää montaa naista, kaikille lupaa paljon mutta samalla ei mitään. Vähän yli viisikymppinen yrittäjä Stadista, pitkä, komea.

11

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LVI hommia tekee? Tiedän häiskän.

• Anonyymi

Porvoon voolahdessa on samanlainen kannattaa varoa käteen jää menetetty elämä

• Anonyymi

Haha: komea.

Ei varmaan yllätys, että komealla panokarjulla on useita naisia:D?

• Anonyymi

Ei ole yllätys. Eikä myöskään se, että upeella naisella on monta miestä halutessaan.
        Fyysikan lait pitää huolen siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yllätys. Eikä myöskään se, että upeella naisella on monta miestä halutessaan.
        Fyysikan lait pitää huolen siitä.

Jep!

• Anonyymi

Mitkä ikäkriteerit tuo mies on asettanut Ihannekumppanille?

• Anonyymi

Yli 50 vee etsii 30v molemmin puolin mutta myös vanhemmat käy. Ja nuoremmat. Siis tässä tapauksessa. Mun mielestä lähinnä surkuhupaisaa ja säälittävää.

• Anonyymi

""Ei ole yllätys. Eikä myöskään se, että upeella naisella on monta miestä halutessaan.""

Ensinäkin: kaikki naiset tasosta riippumatta saavat halutessaan monta miestä ja naisille monet miehet ei ole mikään saavutus. Vain harvoilla miehillä voi olla monta naista ja ne miehet ovat komeita eli monet naiset on miehille saavutus (mies ei voi saavuttaa monia naisia ellei ole superkomea) ja naisten silmissä sellaiset miehet ovat haluttua kamaa vaikka superkomeaa miestä on käyttäneet lukuisat eri naiset. Monta miestä pyörittävä nainen on sen jälkeen käyttökelvoton parisuhteeseen. On tottakai miehiä, jotka voi jatkaa käytetyn naisen käyttämistä seksisuhteessa.

• Anonyymi

Bingo! Törmäsin pari vuotta sitten. Oot muru viestien lähettäjä. Olisi halunnut jatkaa viestittelyä mutta tajusin kuvion aika nopsaan ja toivotin hyvät jatkot.

• Anonyymi

Nyt naisia harmittaa kun eivät olekaan jännämiehen ainoita naisia..

• Anonyymi

Tällainen jännämies löytyy joka maakunnasta. Miksi tyytyä yhteen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe