Tarkka ikä profiilissa, miksi ihmeessä?

Anonyymi

Etenkin keski-iästä alkaen alkaa eletty elämä näkyä positiivisesti tai negatiivisesti. Kahta 50 vuotiasta ei voi pitää samanlaisina mitenkään joten tarkka kalenteri-ikä profiilissa on päin honkia.

Ehdotankin, että sen tilalla voisi olla ikähaarukka kuten 40-45 vuotiaat, 45-50 vuotiaat jne. Voi olla myös 6 tai 7 vuoden haarukalla, ei se 5 vuotta mikään vakio ole.

Ai miksikö? Olette varmaan kuulleet, että meillä ihmisillä on kaikkein tärkein se kehon biologinen ikä jonka takia näytämme siltä kuin näytämme ja vointimmekin on sen mukainen. Itse olen juuri täyttänyt 61v ja kävin syyskuussa mittauttamassa kokonaisvaltaisesti terveydentilansa ja tuo biologinen kehon ikä tuli siinä yhteydessä esiin. Yllätyin positiivisesti kuullessani kehoni olevan 45-48 vuotiaan tasolla. Joku toinen minun ikäiseni voi olla oikeasti aika romuna.

Miten tällaisen muutoksen voisi saada aikaan Suomi24 Treffeihin?

4

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan noita treffisivustoja, joihin ei tarvitse tarkkaa ikää laittaa näkyviin. Mikään pakkohan se ei ole käyttää juuri sellaista sivustoa, jossa tuo tieto vaaditaan.

Usein ihmiset jotka sanovat että "iällä ei pitäisi olla merkitystä" ovat tyyppejä, jotka kaipaavat itseään nuorempaa seuraa. Ja siksi toivoisivat, että heitä nuoremmat ignooraisivat heidän korkeamman ikänsä ja keskittyisivät näkemään, miten nuorekkaana iäkkäämpi itse itseään pitää.

Sitten jos ne itseä nuoremmat ei näekään miten nuorekkaana se iäkkäämpi itse itseään pitää, aletaan kiukutella. Moititaan nuorempia pinnallisiksi, yritetään taivutella nämä näkemään sama kuin mitä iäkkäämpi itse haluaa peilistään nähdä.

Karu fakta vaan on, että vaikka miten tuntisi itsensä ikäistään nuoremmaksi, ne nuoremmat tuppaavat näkemään sen iän sitten kuitenkin.

• Anonyymi

Haluat siis 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 60-65?

• Anonyymi

Ei, hän haluaisi nyt 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 45-50.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, hän haluaisi nyt 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 45-50.

😂😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe