Tarkka ikä profiilissa, miksi ihmeessä?

Anonyymi

Etenkin keski-iästä alkaen alkaa eletty elämä näkyä positiivisesti tai negatiivisesti. Kahta 50 vuotiasta ei voi pitää samanlaisina mitenkään joten tarkka kalenteri-ikä profiilissa on päin honkia.

Ehdotankin, että sen tilalla voisi olla ikähaarukka kuten 40-45 vuotiaat, 45-50 vuotiaat jne. Voi olla myös 6 tai 7 vuoden haarukalla, ei se 5 vuotta mikään vakio ole.

Ai miksikö? Olette varmaan kuulleet, että meillä ihmisillä on kaikkein tärkein se kehon biologinen ikä jonka takia näytämme siltä kuin näytämme ja vointimmekin on sen mukainen. Itse olen juuri täyttänyt 61v ja kävin syyskuussa mittauttamassa kokonaisvaltaisesti terveydentilansa ja tuo biologinen kehon ikä tuli siinä yhteydessä esiin. Yllätyin positiivisesti kuullessani kehoni olevan 45-48 vuotiaan tasolla. Joku toinen minun ikäiseni voi olla oikeasti aika romuna.

Miten tällaisen muutoksen voisi saada aikaan Suomi24 Treffeihin?

4

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan noita treffisivustoja, joihin ei tarvitse tarkkaa ikää laittaa näkyviin. Mikään pakkohan se ei ole käyttää juuri sellaista sivustoa, jossa tuo tieto vaaditaan.

Usein ihmiset jotka sanovat että "iällä ei pitäisi olla merkitystä" ovat tyyppejä, jotka kaipaavat itseään nuorempaa seuraa. Ja siksi toivoisivat, että heitä nuoremmat ignooraisivat heidän korkeamman ikänsä ja keskittyisivät näkemään, miten nuorekkaana iäkkäämpi itse itseään pitää.

Sitten jos ne itseä nuoremmat ei näekään miten nuorekkaana se iäkkäämpi itse itseään pitää, aletaan kiukutella. Moititaan nuorempia pinnallisiksi, yritetään taivutella nämä näkemään sama kuin mitä iäkkäämpi itse haluaa peilistään nähdä.

Karu fakta vaan on, että vaikka miten tuntisi itsensä ikäistään nuoremmaksi, ne nuoremmat tuppaavat näkemään sen iän sitten kuitenkin.

• Anonyymi

Haluat siis 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 60-65?

• Anonyymi

Ei, hän haluaisi nyt 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 45-50.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, hän haluaisi nyt 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 45-50.

😂😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      106
      2026
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1548
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      78
      870
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      728
    Aihe