Tarkka ikä profiilissa, miksi ihmeessä?

Anonyymi

Etenkin keski-iästä alkaen alkaa eletty elämä näkyä positiivisesti tai negatiivisesti. Kahta 50 vuotiasta ei voi pitää samanlaisina mitenkään joten tarkka kalenteri-ikä profiilissa on päin honkia.

Ehdotankin, että sen tilalla voisi olla ikähaarukka kuten 40-45 vuotiaat, 45-50 vuotiaat jne. Voi olla myös 6 tai 7 vuoden haarukalla, ei se 5 vuotta mikään vakio ole.

Ai miksikö? Olette varmaan kuulleet, että meillä ihmisillä on kaikkein tärkein se kehon biologinen ikä jonka takia näytämme siltä kuin näytämme ja vointimmekin on sen mukainen. Itse olen juuri täyttänyt 61v ja kävin syyskuussa mittauttamassa kokonaisvaltaisesti terveydentilansa ja tuo biologinen kehon ikä tuli siinä yhteydessä esiin. Yllätyin positiivisesti kuullessani kehoni olevan 45-48 vuotiaan tasolla. Joku toinen minun ikäiseni voi olla oikeasti aika romuna.

Miten tällaisen muutoksen voisi saada aikaan Suomi24 Treffeihin?

4

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan noita treffisivustoja, joihin ei tarvitse tarkkaa ikää laittaa näkyviin. Mikään pakkohan se ei ole käyttää juuri sellaista sivustoa, jossa tuo tieto vaaditaan.

      Usein ihmiset jotka sanovat että "iällä ei pitäisi olla merkitystä" ovat tyyppejä, jotka kaipaavat itseään nuorempaa seuraa. Ja siksi toivoisivat, että heitä nuoremmat ignooraisivat heidän korkeamman ikänsä ja keskittyisivät näkemään, miten nuorekkaana iäkkäämpi itse itseään pitää.

      Sitten jos ne itseä nuoremmat ei näekään miten nuorekkaana se iäkkäämpi itse itseään pitää, aletaan kiukutella. Moititaan nuorempia pinnallisiksi, yritetään taivutella nämä näkemään sama kuin mitä iäkkäämpi itse haluaa peilistään nähdä.

      Karu fakta vaan on, että vaikka miten tuntisi itsensä ikäistään nuoremmaksi, ne nuoremmat tuppaavat näkemään sen iän sitten kuitenkin.

    • Anonyymi

      Haluat siis 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 60-65?

      • Anonyymi

        Ei, hän haluaisi nyt 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 45-50.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, hän haluaisi nyt 61-vuotiaana kuulua ikähaarukkaan 45-50.

        😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3565
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      220
      3040
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe