Mikä ihmeen Totuus (?) ja kenen?

Anonyymi

Mikä ihmeen Totuus (?) ja kenen?


Tämä aloitus koskee sellaista asiaa, jossa eräs kirjoittaja käyttää jopa nimimerkkinään Pyhä Henki! Eli, tämä aloitus kuuluu tälle palstalle ( Pyhä Henki).


Kuten jo suurin osa tietää, Teuvo Sunin pimeä ja säälittävä harharetki on ollut pelkkää valhetta alusta saakka! Kuten olen lukuisissa Aloituksissa, analyyseissä ja Sanalla tehdyissä ”koetteluissa” kirjoittanut (Suomi24 Raamattupalsta, Suomi24 Pyhä Henki ja Suomi24 Profetiapalsta) Teuvon ongelmat juontavat aivan varhaisesta alkaen. Traumaattisesta varhaishistoriasta lukien. Joka on vääristänyt ja tehnyt miehen alttiiksi ja pahuuden mainipulointiin sopivaksi ”maaperäksi”. Tämä on surulla ja säälien todettava.

Valheen pettämänä?

Hän on tullut pahuuden ja pimeyden pettämäksi. Harhauttamaksi, eksytetyksi, pois raamatun Sanan kaidalta tieltä, terveestä opista. Itsekorostuksen ja oman kunnian ja maineen metsästämiseen. Itsensä nostamiseen – yli kaikkien toisten uskovien, yli Raamatun sanan, yli Jeesuksen sovituksenkin. Ristin työn halventamiseen, jne.

Hänen ”hedelmänsä” on niin myrkyllistä ja tuhoavaa tasoa, että -Kiitos olkoon Jumalan! - se ei kelpaa kuin maahan heitettäväksi!

Kaikkein säälittävintä on, että hän on kuluttanut koko elämänsä ( 33 v) tuossa pimeyden agendassa!
Hän luulee, että Pyhä henki hänelle puhuu. Vaikka asialla on valheen henki, joka petkuttaa ja matkii aitoa hengen ääntä, ottaa jopa Raamatun sanoja sekaan! Voi hirvittävää pimeyden synkeyttä!


Hän jankuttaa kymmeniä ja satoja kertoja tätä storya:

• ”Eräänä päivänä Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"
Aloin miettiä nimimerkkiä, ja miettiminen päättyi, kun Pyhä Henki kysyi :
"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"
Ja niin aloin kirjoittaa nimellä Teuvo Suni”

Kyseessä ole ollut mikään ”totuus”. Vaan ylpeä itsekorostuksen synti. Ei ”totuus” ole minkään ihmisen ”maallinen” nimi.

Totuus?

• ” Minä olen tie ja totuus ja elämä” - sanoi Jeesus. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani! Johannes 14: 6.

• ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." ( Apt 4.12)

”Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän. Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla.” ( Apt 4.12)

Tuosta ”pimeästä” ylpeyden synnistä (Oman Nimen Nostaminen kaiken ylitse!) siitä lienee lopuksi alkanut se tie jossa Pimeyden ekysytysruhtinas vei miestä yhä syvemmälte syntilonkeroihin?

Kun hän ylpeydessä korotti itseään ( nimellään) ja kun sitten tuli vastustusta, paholainen sepitti, että olen Niin Erikoisvalittu, äidin kohdusta saakka ---- Teuvo tulkitsi sen ”vainoksi”. Ja näin eksyi thä lisää.

• Ei häntä JEESUKSEN NIMEN tähden vainottu!
• Ei vainottu, ei minkään Raamatun Totuuden tähden!

Ja nyt? Tuo ylpeyden ja itsekorostuksen synti on tosiaan karvaana hedelmänä kaikkien julki nähtävä asia. Ja synti sitoo häntä. Ylpeyden mukana tullut kauna, katkeruus, viha, anteeksiantamttomuus, pilkkaaminen, herjaaminen, ristin työnkin mitätöiminen, saata-nan korottaminen.

Kauhistus!

Kyrie eleison!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe