Tietääkö joku toimiiko se jos sekottaa hoitoainetta ja kynän mustetta niin jääkö väri yhtään päähän? Ja jos jää niin kuinka kauaksi? Kyllä olen tyhmä nuori joka haluaa pistää testiin tämän :D
DIY hiusväri
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa englanniksi. Yhdessä romaanissa kiinalaisella perheellä oli mustetehdas, ja naiset värjäsivät hiuksiaan musteella. Noin teoriassa voi siis olla mahdollista.
Tuskin säästät mitään sillä, että kokeilet hiusten värjäystä musteella. Muste maksaa, tarvitset sitä todennäköisesti kohtuullisen paljon, ja kaiken lisäksi todennäköisesti saat aikaan valtavan sotkun. Eli lopuksi joudut vielä selvittämään, miten saat ihosi ja kylppärin puhtaaksi.
Eli kannattaa hankkia ihan oikeita hiusvärejä. Tilapäisemmän ratkaisun saat aikaan suoraväreillä, tosin ne taitavat tarttua lähinnä käsiteltyyn hiukseen (itselläni värjäytyi aiemmin käsitellyt hiukset, ei tyvikasvu). Jos vältät keinotekoisia värejä, niin esim. indigo on luonnollisempi vaihtoehto. Sillä saa sinistä aikaan (ja pois saat sen ainoastaan kasvattamalla). Halvin ratkaisu on ostaa klipseillä kiinnitettäviä värikkäitä hiuslisäkkeitä. Siistein ratkaisu, ja pääset väristä nopeasti eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030