huuhaakansa!!!Villikset neulotuina,hartiat ja sormet kipeinä,siirryn vuoteeseen nauttimaan unosistani..kas mullahan onkin vapaapäivä:o)) Hemmetin kelloradio!!! (minätyhmä)
Mut onnea vielä kerran Sinulle..Paljon onnea:o))))
Sydän villisti tykyttäen huomenta
116
1779
Vastaukset
- antza
..vaan,likka jo tähän aikaan hereillä,vaikka ei
minnekään kiirettä.)) miul tää kone ryppyilee jatkuvasti,miksei saa viestiä lähtemään. mie koht otan tuolt varastosta pari pientä muovimälliä,ja lähen käymään palveluntarjoajan
konttorilla.- quistis
väsäsin noita villahousuja...Sä saatkin sellaset,jotka on Ceen kans tehty yhteistyössä:o)))
- antza
quistis kirjoitti:
väsäsin noita villahousuja...Sä saatkin sellaset,jotka on Ceen kans tehty yhteistyössä:o)))
...pittää jättää kunnol sitä sepalustillaa,kuolio
saattaa tulla,jos liian ahtaassa joutuu olemaan...)) jos niin pääsee käymään,
mie oon hauvan roinaa..)) sit teil Tytöt taas
suru puseros...))) mie just alan laittamaa hiihtopuvun pääl.haen lylyn ja kalhun,hiihän
Ouluun,ja otan sielt morsmaikun suksii kannoil,
hiihetään yhes tän takasii......)))))) - quistis
antza kirjoitti:
...pittää jättää kunnol sitä sepalustillaa,kuolio
saattaa tulla,jos liian ahtaassa joutuu olemaan...)) jos niin pääsee käymään,
mie oon hauvan roinaa..)) sit teil Tytöt taas
suru puseros...))) mie just alan laittamaa hiihtopuvun pääl.haen lylyn ja kalhun,hiihän
Ouluun,ja otan sielt morsmaikun suksii kannoil,
hiihetään yhes tän takasii......))))))tilavat villikset mukaan!!!
- kippari
vaan koitappa sinä huilii kippari koittaa mennä tekemään hommia:=)))
- quistis
Ota rennosti..ajattele välillä lempeitä ja mukavia ajatuksia..masua ei saa kiusata ja ärsyttää:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
Ota rennosti..ajattele välillä lempeitä ja mukavia ajatuksia..masua ei saa kiusata ja ärsyttää:o)))
kuule kokeillut kaikee mitä nyt maalaisjärjellä voisi koittaa eikä niistä ole apua.No pitää mennä taas vaan lääkäriin valittamaan ja sanoo et pankaas nyt kippari kondikseen lopulta;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
kuule kokeillut kaikee mitä nyt maalaisjärjellä voisi koittaa eikä niistä ole apua.No pitää mennä taas vaan lääkäriin valittamaan ja sanoo et pankaas nyt kippari kondikseen lopulta;=)
ajatuksia satamäärin Sinulle K:o) Koeta jaksaa!!!
Nyt taas näyttää kone toimivan.Eilen en sanut Sulle laitettua mitään:o)
- Carmencita
on ja nyt sitten on kaikille huuhaan halukkaille villahousut kesäksi!! ;-))
Huomenta vielä kaikille!- quistis
Ei uni maistunukkaan enää,joten tulin aamukahville huuhailemaan!!!Eiks ollukiin kova urakka nois villahousuissa!!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Ei uni maistunukkaan enää,joten tulin aamukahville huuhailemaan!!!Eiks ollukiin kova urakka nois villahousuissa!!
Nyt on sinisiä, vaaleanpunaisia, vihreitä, punaisia ja keltasia villahousuja!! Siitä saa sitten valita mieleisensä. ;-)) Silmät on vielä ihan sikkurallaan koko yön neulomisesta. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
Nyt on sinisiä, vaaleanpunaisia, vihreitä, punaisia ja keltasia villahousuja!! Siitä saa sitten valita mieleisensä. ;-)) Silmät on vielä ihan sikkurallaan koko yön neulomisesta. ;-))
ja mun sormussormi ihan kipeenä!!!Eihän siinä tosin sormuksiakaan ole..jäljet vain...No neulomisesta kipee se on kuitenkin:o(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
ja mun sormussormi ihan kipeenä!!!Eihän siinä tosin sormuksiakaan ole..jäljet vain...No neulomisesta kipee se on kuitenkin:o(
tökatään oikean etusormella, ei se mikään sormussormi ole!! ;-))
Tai sinulla on sitten ihan omintakeiset tyylit neuloa! ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
tökatään oikean etusormella, ei se mikään sormussormi ole!! ;-))
Tai sinulla on sitten ihan omintakeiset tyylit neuloa! ;-))Ope koulus aina nauroikin mun tyylilleni neuloa...
Mut mun kanssani mikään ei ole ihan tavanomaista..ti yksinkertaista..Helppoa kyllä:o))) - Carmencita
quistis kirjoitti:
Ope koulus aina nauroikin mun tyylilleni neuloa...
Mut mun kanssani mikään ei ole ihan tavanomaista..ti yksinkertaista..Helppoa kyllä:o)))tyylistä kunhan homma vaan hoituu. ;-))
Ja saapahan yleisökin jotain hauskuutta. ;-)
Minä taas koulussa olin ihan onneton neuloja, vuoden kudoin lapasiakin, juuri ja juuri sain ne kesäksi valmiiksi. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
tyylistä kunhan homma vaan hoituu. ;-))
Ja saapahan yleisökin jotain hauskuutta. ;-)
Minä taas koulussa olin ihan onneton neuloja, vuoden kudoin lapasiakin, juuri ja juuri sain ne kesäksi valmiiksi. ;-))minkähän laisia villiksiä me saatiinkaan sit neulottua??Mä en osaa edes neuloo sukkkaa tai lapasia..aloittaa kyllä osaan..kaks oikein,kaks nurin!!!Mulla oli käsityö ysi,mut se johtui vain siitä et lauloin kirkon nuorisokuorossa ja ope oli papin vaimo:o))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
minkähän laisia villiksiä me saatiinkaan sit neulottua??Mä en osaa edes neuloo sukkkaa tai lapasia..aloittaa kyllä osaan..kaks oikein,kaks nurin!!!Mulla oli käsityö ysi,mut se johtui vain siitä et lauloin kirkon nuorisokuorossa ja ope oli papin vaimo:o))))
sitä suhteilla pelataan!! Eikä villahousuja neulota kaks oikein ja kaks nurin vaan pitää olla sileää neuletta!! Vain resorit joustoneuletta!!
Hehe..tämähän menee ihan marttakerhoksi.
APUVA, en halua olla marttakerholainen!!
;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
sitä suhteilla pelataan!! Eikä villahousuja neulota kaks oikein ja kaks nurin vaan pitää olla sileää neuletta!! Vain resorit joustoneuletta!!
Hehe..tämähän menee ihan marttakerhoksi.
APUVA, en halua olla marttakerholainen!!
;-))kaikki kunnon naiset ovat marttakerholaisia?? Niin mitä nyt Sä ja mä..Mut me ollaankin sellasii rotuvalioita..pystis ja katti:o))) Muotovalioita!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
kaikki kunnon naiset ovat marttakerholaisia?? Niin mitä nyt Sä ja mä..Mut me ollaankin sellasii rotuvalioita..pystis ja katti:o))) Muotovalioita!
oikeita lajinsa ja rotunsa parhaimmistoa! Muodoiltaan ja älyltään. ;-))
Opitaan hetkessä kaikki mukavat niksit. Eikä siihen marttakerhoa tarvita. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
oikeita lajinsa ja rotunsa parhaimmistoa! Muodoiltaan ja älyltään. ;-))
Opitaan hetkessä kaikki mukavat niksit. Eikä siihen marttakerhoa tarvita. ;-))ne niksit..Mut tottelevaisuudesta en sit puhunut mitään;o) Mua on yritetty väkisin käännyttää Martaksi,mut mä olen pitänyt pintani...
- Carmencita
quistis kirjoitti:
ne niksit..Mut tottelevaisuudesta en sit puhunut mitään;o) Mua on yritetty väkisin käännyttää Martaksi,mut mä olen pitänyt pintani...
parempi varoa, ettei vaan joudu vahingossa martta kokoontumiseen, ne käännyttää ihan väkisin seuraansa, ja sen jälkeen onkin vaikea palata entiseen. ;-))
Tällaiset valioyksilöt ei kaipaa sellasta opastusta, vaan kuljemme omia polkuja ja niksauttelemme mitä tykkäämme. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
parempi varoa, ettei vaan joudu vahingossa martta kokoontumiseen, ne käännyttää ihan väkisin seuraansa, ja sen jälkeen onkin vaikea palata entiseen. ;-))
Tällaiset valioyksilöt ei kaipaa sellasta opastusta, vaan kuljemme omia polkuja ja niksauttelemme mitä tykkäämme. ;-))kuomaseni!!Nimenomaan niin ja vain niin:o)))Ja kuule ihan reilusti omina itsenämme!!!Jos ei käytä omaa nikkiä,saatta mennä hyvät mokat ihan hukkaan...Doe sai mut rekkaamaan nikin..
- antza
Carmencita kirjoitti:
Tällaiset valioyksilöt ei kaipaa sellasta opastusta, vaan kuljemme omia polkuja ja niksauttelemme mitä tykkäämme. ;-))..siel marttakerhos tekemää kalakeittoo,äkkii miul valmistammaa,mie palelin koko talven pilkkiavannol,yhe kerran tärppäs,miiul hirmu nälkä..))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
kuomaseni!!Nimenomaan niin ja vain niin:o)))Ja kuule ihan reilusti omina itsenämme!!!Jos ei käytä omaa nikkiä,saatta mennä hyvät mokat ihan hukkaan...Doe sai mut rekkaamaan nikin..
tulee ihan viisauksiakin silloin tällöin. ;-))
Elä suutu Doe!! ;-))
Samaa mieltä minäkin mitä sitä piiloutumaan, kun kummiskin sitä useimmiten tietää kuka siellä takana on. - Carmencita
antza kirjoitti:
..siel marttakerhos tekemää kalakeittoo,äkkii miul valmistammaa,mie palelin koko talven pilkkiavannol,yhe kerran tärppäs,miiul hirmu nälkä..))))
tiedä kun en marttakerhossa ole koskaan ollu enkä mene! ;-))
kalasoppaa EHKÄ osaisin tehdä, mutta voissa paistettuja ahvenia kyllä osaan, ja ne vasta hyviä onkin. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
tulee ihan viisauksiakin silloin tällöin. ;-))
Elä suutu Doe!! ;-))
Samaa mieltä minäkin mitä sitä piiloutumaan, kun kummiskin sitä useimmiten tietää kuka siellä takana on.se on!!Viisasta porukkaa huuhaalla...
- Carmencita
quistis kirjoitti:
se on!!Viisasta porukkaa huuhaalla...
hipoo jo hulluuden rajoja. ;-))
Muistahan pitää turvakahvasta tiukasti kiinni, että pysyt kyydissä. ;-))))))) - quistis
Carmencita kirjoitti:
Muistahan pitää turvakahvasta tiukasti kiinni, että pysyt kyydissä. ;-)))))))hulluuden..samoinkuin luovuuden raja onkin ohuen ohut..aikas olematon!Siinäs onkin tasapainottelua.Ai pidetänks siitä kiinni??? Ja viel tiukasti;o)))
- Carmencita
Carmencita kirjoitti:
Muistahan pitää turvakahvasta tiukasti kiinni, että pysyt kyydissä. ;-)))))))hieno raja on rakkaudessa ja vihassa. Jonkinlaista hulluutta kai sekin on.. ainakin se saa ihmiset käyttäytymään hullusti. ;-))
- antza
Carmencita kirjoitti:
tiedä kun en marttakerhossa ole koskaan ollu enkä mene! ;-))
kalasoppaa EHKÄ osaisin tehdä, mutta voissa paistettuja ahvenia kyllä osaan, ja ne vasta hyviä onkin. ;-))...kesä tulee,laitetaan miu savustuspönttöön tulet, sit ´ko sopivast lämpöö,laitetaa sit
pari miu verkoist löytynyttä affenta siihen..))
ja ennen kaikkee semmosta mukavan suolasta
lihhaa,,)) jos härän fileitä,ai että mie nyt
jo melkein meinasin,grillinsytytykseen....))
muista sit olla asiallinen,muuten ei rillaamisest tule mittää....))))) - Carmencita
antza kirjoitti:
...kesä tulee,laitetaan miu savustuspönttöön tulet, sit ´ko sopivast lämpöö,laitetaa sit
pari miu verkoist löytynyttä affenta siihen..))
ja ennen kaikkee semmosta mukavan suolasta
lihhaa,,)) jos härän fileitä,ai että mie nyt
jo melkein meinasin,grillinsytytykseen....))
muista sit olla asiallinen,muuten ei rillaamisest tule mittää....)))))minä asiallinen olen!! Huh, kukas nyt niin väittää!!;-))
Savustuslaatikossa kaikken parasta on lahna! Kevään ensimmäiset lahnat on ehdottomasti savustettava, ja naatiskeltava sormin syöden nuotion ympärillä. JAMM.
Olut tietysti kyytipoikana. Mitäs muuten laitat savustuslaatikkoon? Minä laitan maltaita, katajan oksan ja paripalasta sokeria. Hyvvee tulloo. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
minä asiallinen olen!! Huh, kukas nyt niin väittää!!;-))
Savustuslaatikossa kaikken parasta on lahna! Kevään ensimmäiset lahnat on ehdottomasti savustettava, ja naatiskeltava sormin syöden nuotion ympärillä. JAMM.
Olut tietysti kyytipoikana. Mitäs muuten laitat savustuslaatikkoon? Minä laitan maltaita, katajan oksan ja paripalasta sokeria. Hyvvee tulloo. ;-))haluta sären paistoon tai jotain..
- antza
Carmencita kirjoitti:
Olut tietysti kyytipoikana. Mitäs muuten laitat savustuslaatikkoon? Minä laitan maltaita, katajan oksan ja paripalasta sokeria. Hyvvee tulloo. ;-))..ehtinyt maistaa loimulohta, miul ei lohta,mut hauki/ahven käy yhtä hyvin. ai perskutarallaa,ko
on hyvvää... mie ossaan rillata iha n sopivasti,
Carmen jää miu koukkuu,mie hurmaan hyväl ruual,en ulkonäöl...)))) - Carmencita
Carmencita kirjoitti:
Olut tietysti kyytipoikana. Mitäs muuten laitat savustuslaatikkoon? Minä laitan maltaita, katajan oksan ja paripalasta sokeria. Hyvvee tulloo. ;-))ole maistanu loimulohta, hyvää se varmasti on.
Kuules Antza, minut on jo koukattu niin kovasti ja koukun väkäset on niin tiukasti kiinni, ettei edes hyvä ruoka saa minua tästä koukusta irti.
Vaikka hyvän ruuan ja juoman ystävä olenkin. ;-)) - sydänystävä
kyllä olette olleet ahkeria täällä, noitten neuloksienne kanssa ;))
Mitens olis seuraavaksi nypläys? ;)
- yks typy evk
sinulle ja kaikille muillekin täältä töistä. Kotikone temppuillee taas. En pääse vastailemaan.
Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille :=))))- quistis
Siis,kun kone herjaa!!!Antoisaa työpäivää Sinulle sinne pohjoiseen:o))) Niin ja silkkiset vilikset odottaa Sua:o)
- antza
..nyt saisi aamupusut lähtemään,kyl tää yx perk..
härveli..(((- quistis
perille yksi sellainen tuli!! No tästähän tää harmaa aamu sit lähteekin:o))
- Nellucca
sitä jo huomenta toivottaa vaikka en pahemmin oo täällä kirjutellu.. seuraan kyllä keskustelua kokoajan taka-alalta, mutta jospa vihdoin avaisin suuni miekin... Siispä hyvää huomenta kaikille :)
- quistis
teko!! Ei kun kiva kun tulit:o))
- antza
...huomenta,nellu...))) jotenkin miust tuntuu...))) no ei vällii,vaik tuntuukin,
piän syvämen asian,et en Sinnuu unoha...)) - Nellucca
quistis kirjoitti:
teko!! Ei kun kiva kun tulit:o))
kiva oli tulla :)tähän asti tosiaan vaan pelokkaana pälyillyt sivusta keskusteluja ja miettinyt uskallanko hypätä mukaan, nyt taidan loikata :)
- Nellucca
antza kirjoitti:
...huomenta,nellu...))) jotenkin miust tuntuu...))) no ei vällii,vaik tuntuukin,
piän syvämen asian,et en Sinnuu unoha...))miltä tuntuu ja missä tuntuu?tarkenna :) ei kai kovin kovasti tunnu? :/
Miuako et unoha...?Taian olla vielä puoliunessa tai sit muuten vaan hidas sytytys :)) - Carmencita
Nellucca kirjoitti:
kiva oli tulla :)tähän asti tosiaan vaan pelokkaana pälyillyt sivusta keskusteluja ja miettinyt uskallanko hypätä mukaan, nyt taidan loikata :)
sekaan vaan! Hullujahan nämä meidän jutut välillä on, mutta koeta kestää. ;-))
- quistis
Nellucca kirjoitti:
loikka..noin ja olet hyvässä seurassa:o)))Mekö hulluja..no jaa,joskus vain;o)
- Nellucca
Carmencita kirjoitti:
sekaan vaan! Hullujahan nämä meidän jutut välillä on, mutta koeta kestää. ;-))
uskon että nyt olen oikeassa osoitteessa x)
- Nellucca
quistis kirjoitti:
loikka..noin ja olet hyvässä seurassa:o)))Mekö hulluja..no jaa,joskus vain;o)
etten vaan tipahda kyydistä.. ;)
- Carmencita
Nellucca kirjoitti:
uskon että nyt olen oikeassa osoitteessa x)
Pidot senkun paranee kun väki lisääntyy. ;-))
Hulluus nääs tiivistyy porukassa ja jutut on sen mukaisia. ;-)) - quistis
Nellucca kirjoitti:
etten vaan tipahda kyydistä.. ;)
usko,jos joku väittää näitä juttuja tylsiksi..ne vain näyttävät siltä..Todellisuudessa olet nyt hengenjättiläisten seurassa.Siispä viihdy ja nauti:o)))))
- Nellucca
Carmencita kirjoitti:
Pidot senkun paranee kun väki lisääntyy. ;-))
Hulluus nääs tiivistyy porukassa ja jutut on sen mukaisia. ;-))joukossa tyhmyys tiivistyy...
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset...
Ei vaan näin aamusta oikeen juttu luista, mutta jospa tästä keskustelua kehkeytyy.
Niin oottako yleensä tuolla huuhaa-chatissa? Vai miten päiväänne viettelette, jos uskaltaa udella?(töissä,kotona...) Ite oon nyt atk-kurssilla,joten joudan kirjottelemaan :) - Nellucca
quistis kirjoitti:
usko,jos joku väittää näitä juttuja tylsiksi..ne vain näyttävät siltä..Todellisuudessa olet nyt hengenjättiläisten seurassa.Siispä viihdy ja nauti:o)))))
nämä mitään tylsiä ole, silimät pyöreenä lueskelen 8) Ja jos joku muuta väittää, teloittakoomme hänet aamunkoittaessa ;)
- quistis
Nellucca kirjoitti:
nämä mitään tylsiä ole, silimät pyöreenä lueskelen 8) Ja jos joku muuta väittää, teloittakoomme hänet aamunkoittaessa ;)
nopea oppimaan!!!Mut muista,jos teloitat..niin ei varta..jookos;o)))
- Nellucca
quistis kirjoitti:
nopea oppimaan!!!Mut muista,jos teloitat..niin ei varta..jookos;o)))
Pakko kertoa tässä vaiheessa: en osaa suomea. ainakaan näköjään. Pohdin pitkään miten sana "teloitus" väännetään haluamaani muotoon.Ja väärin meni. Siis korjaus:
teloittakoomme = teloittakaamme :) ja
aamunkoittaessa = aamunkoitteessa :)
Asian ydin taisi kuitenkin mennä perille :o) - Carmencita
Nellucca kirjoitti:
joukossa tyhmyys tiivistyy...
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset...
Ei vaan näin aamusta oikeen juttu luista, mutta jospa tästä keskustelua kehkeytyy.
Niin oottako yleensä tuolla huuhaa-chatissa? Vai miten päiväänne viettelette, jos uskaltaa udella?(töissä,kotona...) Ite oon nyt atk-kurssilla,joten joudan kirjottelemaan :)hetkellä kotosalla, eihän sitä töissä näin voisikaan kirjoitella. ;-))
chatissa en ole aikoihin käynyt, se vie jotensakin aikaa ihan liikaa. Huuhaalla olen pyörinyt syksystä lähtien, joten aika tuttua porukkaa täällä alkaa jo olemaan. ;-)) - Noh
Carmencita kirjoitti:
hetkellä kotosalla, eihän sitä töissä näin voisikaan kirjoitella. ;-))
chatissa en ole aikoihin käynyt, se vie jotensakin aikaa ihan liikaa. Huuhaalla olen pyörinyt syksystä lähtien, joten aika tuttua porukkaa täällä alkaa jo olemaan. ;-))tunnet taas yhden hullun enemmän!:)
Hei, Nellucca *ojentaa kättä* hauska tutustua :) - Carmencita
Noh kirjoitti:
tunnet taas yhden hullun enemmän!:)
Hei, Nellucca *ojentaa kättä* hauska tutustua :)minulla riittää, jopa siellä sinun pöydän takana.
;-)) Senkin huuhainen. ;-)) - Nellucca
Carmencita kirjoitti:
minulla riittää, jopa siellä sinun pöydän takana.
;-)) Senkin huuhainen. ;-))Huuhaalainen huuhaa-nainen, huumaavanlainen huutavainen... hmmmm... alkaa piä seota näin päivää kohden... x)
- Carmencita
Nellucca kirjoitti:
Huuhaalainen huuhaa-nainen, huumaavanlainen huutavainen... hmmmm... alkaa piä seota näin päivää kohden... x)
tarkoitin tuota noh, ihmistä. Mutta niinhän se on että seura tekee kaltaisekseen. ;-))
Eiköhän kaikki ole jossain mielessä huuhaalaisia tai huumassa huuhalaisiin tai seen tai tai tai...Heh
Nyt sitä mennään... ;-)) - Nellucca
Carmencita kirjoitti:
tarkoitin tuota noh, ihmistä. Mutta niinhän se on että seura tekee kaltaisekseen. ;-))
Eiköhän kaikki ole jossain mielessä huuhaalaisia tai huumassa huuhalaisiin tai seen tai tai tai...Heh
Nyt sitä mennään... ;-))Just kun vauhtiin pääsin niin alkoikin jo väsyttämään... ei nyt ainakaan iän pitäisi painaa...sentään... Nyt piristystä perskule! 8)
*hörppii Fenix Briskistä iiisoja kulauksia* - quistis
Nellucca kirjoitti:
Pakko kertoa tässä vaiheessa: en osaa suomea. ainakaan näköjään. Pohdin pitkään miten sana "teloitus" väännetään haluamaani muotoon.Ja väärin meni. Siis korjaus:
teloittakoomme = teloittakaamme :) ja
aamunkoittaessa = aamunkoitteessa :)
Asian ydin taisi kuitenkin mennä perille :o)mä en huomaa niin noita virheitä..ei merkitystä,vaik itse olenkin täydellinen..heh!
- Carmencita
Nellucca kirjoitti:
Just kun vauhtiin pääsin niin alkoikin jo väsyttämään... ei nyt ainakaan iän pitäisi painaa...sentään... Nyt piristystä perskule! 8)
*hörppii Fenix Briskistä iiisoja kulauksia*voipi väsy painaa päälle. Tankkaus hyvästä juomasta tai ruoasta auttaa asiaa. Kunnon suklaapatukka silloin tällöin hyvin nautittuna auttaa asiaa. ;-)
- Nellucca
quistis kirjoitti:
mä en huomaa niin noita virheitä..ei merkitystä,vaik itse olenkin täydellinen..heh!
Tiesitkö?
Cmabrigden yliopitson tutkimusken muakan, ei
ole väilä msisä jäjretsyksessä sanankijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen
ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla.
Loput voiavt olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin
ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna,
Hevletin ällitsyttävää! - quistis
Nellucca kirjoitti:
Tiesitkö?
Cmabrigden yliopitson tutkimusken muakan, ei
ole väilä msisä jäjretsyksessä sanankijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen
ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla.
Loput voiavt olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin
ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna,
Hevletin ällitsyttävää!ookkiin!!! Ne aivot,ne aivot:o)))
- Nellucca
Carmencita kirjoitti:
voipi väsy painaa päälle. Tankkaus hyvästä juomasta tai ruoasta auttaa asiaa. Kunnon suklaapatukka silloin tällöin hyvin nautittuna auttaa asiaa. ;-)
..että se auttaa? Noh onneks on pikkasen suklaata mukana, pitääpä koittaa josko se pitäs miut hereillä 8)
- Nellucca
quistis kirjoitti:
ookkiin!!! Ne aivot,ne aivot:o)))
on helppo sekottaa :)
Oikeestaan aivot on aika tyhmät, kun tuommosta siansaksaa pitävät suomena.. mut huippu juttu tuo teksti, ällistyttävän kummastuttavaa :)) - Carmencita
Nellucca kirjoitti:
..että se auttaa? Noh onneks on pikkasen suklaata mukana, pitääpä koittaa josko se pitäs miut hereillä 8)
minä vasta istuin 3 vuotta koulun penkillä ja suklaata ja kahvetta meni hyvinkin paljon.
Liikakiloistakaan ei ollut haittaa kun aivotyöskentely ( jos se minulla on mitenkään mahdollista) kuluttaa energiaa ihan hirmusesti.
;-)) - quistis
Nellucca kirjoitti:
on helppo sekottaa :)
Oikeestaan aivot on aika tyhmät, kun tuommosta siansaksaa pitävät suomena.. mut huippu juttu tuo teksti, ällistyttävän kummastuttavaa :))ja rakastuneina aivoilla ei kai teekkään mitään!!
- quistis
primitiivisiä tunteita..saavat aikaan äärireaktioita!! Käviv siel chatis..outo mesta..en uskaltanu tehdä siel mitään...Huihui;o(
- Carmencita
minäkään siitä kauhiasti välitä, vie ajan ihan kokonaan. ;-/
Enpä muistakaan milloin olisin siellä viimeksi käynyt, ei minun juttu olleskaan. - quistis
Carmencita kirjoitti:
minäkään siitä kauhiasti välitä, vie ajan ihan kokonaan. ;-/
Enpä muistakaan milloin olisin siellä viimeksi käynyt, ei minun juttu olleskaan.Mun nikki kuitenkin jäi roikkumaan sinne...outoo!!
Ootkos muuten muistanut hänen vikkikset? Niin ja teithän sit sellaset joihin yhdessä mahdutte;o)) - Carmencita
quistis kirjoitti:
Mun nikki kuitenkin jäi roikkumaan sinne...outoo!!
Ootkos muuten muistanut hänen vikkikset? Niin ja teithän sit sellaset joihin yhdessä mahdutte;o))luulen ettei hän tarvitse. ;-)) Ei ne päällä kummiskaan pitkään olisi. ;-))
Tietysti lämmittäshän ne silloin kun en ole paikalla, hmm..pitääkin harkita asiaa.
Siinä on kyllä pieni propleema..voipi muut naiset vallan villiintyä jos hän käyskentelee villikset jalassa pikin katuja. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
luulen ettei hän tarvitse. ;-)) Ei ne päällä kummiskaan pitkään olisi. ;-))
Tietysti lämmittäshän ne silloin kun en ole paikalla, hmm..pitääkin harkita asiaa.
Siinä on kyllä pieni propleema..voipi muut naiset vallan villiintyä jos hän käyskentelee villikset jalassa pikin katuja. ;-))villikset villitsee!!!Mut sano ettei saa pitää niitä näkyvästi ilman sua;o))) Kyl sä taidat kuitenkin olla hänen villitsiä;o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
villikset villitsee!!!Mut sano ettei saa pitää niitä näkyvästi ilman sua;o))) Kyl sä taidat kuitenkin olla hänen villitsiä;o)))
olenkin. ;-)) tai siis olen, ei siinä mitään ehkiä ole. ;-)) Pitääkin sitten neuloa mustat ja erittäin tiukat, että näkyy kaikki mukavat muodot. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
olenkin. ;-)) tai siis olen, ei siinä mitään ehkiä ole. ;-)) Pitääkin sitten neuloa mustat ja erittäin tiukat, että näkyy kaikki mukavat muodot. ;-))
yhtään reikää jätä,vaik etupuolelle;o))) Ja niin sitä pitää..ei mitään ehkiä..hyvä pystis:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
yhtään reikää jätä,vaik etupuolelle;o))) Ja niin sitä pitää..ei mitään ehkiä..hyvä pystis:o)))
hmm..voisihan sellaisen luukun siihen tehdä. Samanlaisen kun sinä JJ:lle. ;-))
Jos kovin tiukat pöksyt, on niin onhan se hankalaa jos kiire tulee. ;-))
Olisko mitään vinkkejä luukun tekoon? - quistis
Carmencita kirjoitti:
hmm..voisihan sellaisen luukun siihen tehdä. Samanlaisen kun sinä JJ:lle. ;-))
Jos kovin tiukat pöksyt, on niin onhan se hankalaa jos kiire tulee. ;-))
Olisko mitään vinkkejä luukun tekoon?ja nopeasti aukeava.Ei mitään pieniä nappeja..automaattisesti aukeava...ja vain sulle aukeava!
Tee sellainen hauska;o)))Muuten kaikki niehet taas hävisivät melkein yhtäaikaa!! - Carmencita
quistis kirjoitti:
ja nopeasti aukeava.Ei mitään pieniä nappeja..automaattisesti aukeava...ja vain sulle aukeava!
Tee sellainen hauska;o)))Muuten kaikki niehet taas hävisivät melkein yhtäaikaa!!yleensä.. jättäävät meidät kaikki yksin murehtimaan. ;-/ Noh, pärjätään me ilmankin niitä (hetken).
Pöksyihin pitääkin sitten laittaa jokin tarrasysteemi, jonka saa repäistyä helposti irti, mutta kuinka sen suojaa muilta naisilta?? ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
yleensä.. jättäävät meidät kaikki yksin murehtimaan. ;-/ Noh, pärjätään me ilmankin niitä (hetken).
Pöksyihin pitääkin sitten laittaa jokin tarrasysteemi, jonka saa repäistyä helposti irti, mutta kuinka sen suojaa muilta naisilta?? ;-))villikset suojaa niin mitkä sitten??? Eikun oikeesti Sä olet vaan niin hyvä,et ei hän muuta suojaa tarvitse:o))) Muista nyt sä oot BEST:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
villikset suojaa niin mitkä sitten??? Eikun oikeesti Sä olet vaan niin hyvä,et ei hän muuta suojaa tarvitse:o))) Muista nyt sä oot BEST:o)))
minä sen!! I 'am best!! Se vaan riippuu missä olen ja missä en. ;-)) ja kuka sitä määrittää.
Pääasia lienee, että minä tiedän sen. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
minä sen!! I 'am best!! Se vaan riippuu missä olen ja missä en. ;-)) ja kuka sitä määrittää.
Pääasia lienee, että minä tiedän sen. ;-))Hyvä itsetunto on paras:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Hyvä itsetunto on paras:o)))
Onkos sinulla jäänyt toisto päälle? ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
Onkos sinulla jäänyt toisto päälle? ;-))
joo niin pirusti..kaks marjaa!!Ootte ihania..Paita ja peppu:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
joo niin pirusti..kaks marjaa!!Ootte ihania..Paita ja peppu:o)))
on paita ja kumpi peppu? Minulla on ainakin pyöreempi peppu. ;-))
Et muuten ole ensimmäinen kuka noin sanoo. ;-) - quistis
Carmencita kirjoitti:
on paita ja kumpi peppu? Minulla on ainakin pyöreempi peppu. ;-))
Et muuten ole ensimmäinen kuka noin sanoo. ;-)näkyy ja loistaa.Oo vaan sä se peppu niin hän on paita...Mä luulen,et peppuna on hauskempaa...;o)
- Carmencita
quistis kirjoitti:
näkyy ja loistaa.Oo vaan sä se peppu niin hän on paita...Mä luulen,et peppuna on hauskempaa...;o)
minäkin. ;-)) Se saa paljon enemmän hyväilyjä ja katseita vastakkaiselta sukupuolelta kun paita ( riippuu tietysti mitä paidan alla on). ;-))
- Päivänsankari
Pitäisikö sinun mennä sinne nukkumaan tai käydä testaamassa niitä villahousuja kansan keskuudessa?
- quistis
enää nukkua,mut villahousuja voi kyl sovitella ja testailla..vaik kansan parissa..niin..taidampas lähteäkkin testata niitä lanssipoikien kanssa..kiitos vinkistä:o)))
- quistis
quistis kirjoitti:
enää nukkua,mut villahousuja voi kyl sovitella ja testailla..vaik kansan parissa..niin..taidampas lähteäkkin testata niitä lanssipoikien kanssa..kiitos vinkistä:o)))
ihan vain kotosalla kiltisti vapaata vietän:o( Ja päivänsankaria mietin..OIKEESTI!!!
- Päivänsäde
quistis kirjoitti:
ihan vain kotosalla kiltisti vapaata vietän:o( Ja päivänsankaria mietin..OIKEESTI!!!
Tekee hyvää välillä vähän irrottautua huuhaasta.
- quistis
Päivänsäde kirjoitti:
mä olin jo:o))) Siivosin ja pesin pyykit!!!Et vai huomannu mun poissaoloani:o)))
- quistis
Päivänsäde kirjoitti:
kiitos huolenpidosta:o))) Mä meen kohta katsoo kun hevoset tekee jotain kivaa!!!
- Päivänsäde
quistis kirjoitti:
mä olin jo:o))) Siivosin ja pesin pyykit!!!Et vai huomannu mun poissaoloani:o)))
Kohta tulee vieraita ja olen taas pois.
- quistis
Päivänsäde kirjoitti:
Kohta tulee vieraita ja olen taas pois.
niin näkymätön:o( Ole kohtelias vieraille:o)))
..sydämeni ei pysy rytmissä mukana..
- quistis
vieläkö olet sininen?? Ei hätiä!Sullekkin uutukaiset villikset sellaset lämpimät..pitää terassillakin lämpimänä..saattaa kyl alkaa kuumottaa vähän:o))) No tasottuukos se rytmi:o)))
quistis kirjoitti:
vieläkö olet sininen?? Ei hätiä!Sullekkin uutukaiset villikset sellaset lämpimät..pitää terassillakin lämpimänä..saattaa kyl alkaa kuumottaa vähän:o))) No tasottuukos se rytmi:o)))
..jo vähän väriä sinertäville kasvoilleni ja sydämeni rytmi alkaa tasottuu.. join maitoa ja söin leivän...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..jo vähän väriä sinertäville kasvoilleni ja sydämeni rytmi alkaa tasottuu.. join maitoa ja söin leivän...
Sä oletkin ollu juoksulla...;o)
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ja eilen kotiuduin..
maalaamaan ja vappukuntoa kohentamaan:o))) Mä,niinkuin kunnon duunarin kuuluukin olen vapun töissä:o( Vai oliks se broledaarin?
quistis kirjoitti:
maalaamaan ja vappukuntoa kohentamaan:o))) Mä,niinkuin kunnon duunarin kuuluukin olen vapun töissä:o( Vai oliks se broledaarin?
..näin juurikin.. vappupäivänä piknikille jos löydän vappuheilan tai oikeastaan saan "erään" suostumaan mukaani.. kuohista, patonkii, salaattiii... ja niin edelleen.
broledaareista en tiedä..- quistis
pervokki kirjoitti:
..näin juurikin.. vappupäivänä piknikille jos löydän vappuheilan tai oikeastaan saan "erään" suostumaan mukaani.. kuohista, patonkii, salaattiii... ja niin edelleen.
broledaareista en tiedä..tulossa hauskaa..No mä meen vapun jälkeen pariksi päiväksi opintomatkalle pohjanmaalle:o))) Ne on yleensä olleet aikas opettavaisia...;o)))
- quistis
herkut tietenkin ja kaikil mausteilla:o)))
- Carmencita
Nyt minun tarttee mennä kiitämään, pidähän huuhaan pojista hyvää huolta. ;-))
Moikka.
- sydänystävä
täällä on nyt varmaan joku mummokerho käynnis,kun porukalla neulotte ;))
pitäsköhän minunkin alkaa vaikka pitsii nypläämään :))- Carmencita
Sinähän voisit tehdä villiksiin sellaisen kauniit pitsireunukset!! Mukavaa taas kun olet kuulolla!
;-)) - quistis
mut ei marttakerho...hehee :o))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
mut ei marttakerho...hehee :o))))
ei missään tapauksessa marttakerho!! ;-))
Teitkö muuten huuhaa testin? ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
ei missään tapauksessa marttakerho!! ;-))
Teitkö muuten huuhaa testin? ;-))on??? En siis!!! Täällä taas pask..fiilis:o(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
on??? En siis!!! Täällä taas pask..fiilis:o(
huuhaa testin alla..
Mikäs fiiliksen on vieny?
Höh.. ,-/ - quistis
Carmencita kirjoitti:
huuhaa testin alla..
Höh.. ,-/muistat tän lasten isän...:o( Ihan persukkeesta!!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
muistat tän lasten isän...:o( Ihan persukkeesta!!
noissa lasten isissä (en tarkoita kaikkien lasten isiä!!)oikein on kun minullakin on samanlaiset mielipiteet hänestä! Onneksi ei tarvia sitä enää sietää kuin satunnaisesti silloin tällöin. ;-/
- quistis
Carmencita kirjoitti:
huuhaa testin alla..
Höh.. ,-/Hyvä testi..Mut tiesin sen jo muutenkin;o)))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
noissa lasten isissä (en tarkoita kaikkien lasten isiä!!)oikein on kun minullakin on samanlaiset mielipiteet hänestä! Onneksi ei tarvia sitä enää sietää kuin satunnaisesti silloin tällöin. ;-/
Mä en kestä en siedä..Ollaan valovuosien päässä toisistamme!!!Mä olenkin vaik mikä..kaikkee ei painokelposta..Näin kuulin!!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Mä en kestä en siedä..Ollaan valovuosien päässä toisistamme!!!Mä olenkin vaik mikä..kaikkee ei painokelposta..Näin kuulin!!
kuullostaa tutulta! Vaikka eihän siinä mitään hekottamista ole. ;-/
En voi muuta sanoa kuin, tiedät kuin siitä pääsee. - quistis
Carmencita kirjoitti:
kuullostaa tutulta! Vaikka eihän siinä mitään hekottamista ole. ;-/
En voi muuta sanoa kuin, tiedät kuin siitä pääsee.se vaatii ja itsensä ajattelua!Mut on noita sitoumuksia..Aina vain toisten parasta:o(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423165
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa462105- 481985
- 471758
- 361690
- 301556