Danny-ilmiö?

Anonyymi

Olen 60-v mies ja olen tapaillut 50-vuotiasta naista, jolla samankaltainen elämäntilanne. Väkisin tulee mieleen, olenko hänelle jo liian vanha, sillä ikävä kyllä ikä EI ole vain numero. Hän on ihana nainen, mutta onko tässä Danny-ilmiö??🥶terv. Vara-Danny

16

2042

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otatte molemmat reilun kolmekymppisen. Win-win.

    • Anonyymi

      60- v mies ei välttämättä ”ota” reilua kolmekymppistä. Miten kävi naisen omalle tahdolle?

      Haluan sen naisen. Miten saan hänet vakuuttumaan, että ikäero ei ole liian iso?

      • Anonyymi

        Rakkaus ylittää esteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ylittää esteet.

        Liukuvoide tummeli lisää rakkauden maksimiinsa.


      • Anonyymi

        Raiskaa hänet, niin Helmi huomaa sinut kyvykkääksi kääkäksi.


    • Anonyymi

      Olette kumpikin lähellä eläke-ikää .
      EI tarkoita kiikkutuolia ja kissaa vaan enemmän aikaa aloittaa uusi jakso elämässä ( jos ja kun haluatte vähentää tyotunteja) ja vaihtaa alaa, hankkia harrastuksia.

      Hyvähän se on jos on saanut sielunkumppanin jakamaan yhteistä aikaa.
      Sinulla on vielä reilut 20 vuotta, ystävällisi 10 vuota enemmän.
      Miksi olla siis yksin?

    • Anonyymi

      iästä tehdään taas liian iso numero. jos molemmat rakastaa, niin mikä estää? muitten mielipiteillä ei ole merkitystä.

    • Anonyymi

      Danny sopisi ikänsä puolesta ainakin minulle, myös 60 v.,vaikka isäksi.

    • Anonyymi

      Jaa, kukin tekkee mielensä mukaan, ympäriställe voi haistattaa💩

      • Anonyymi

        Danny aikoo kihlata vuokon kun ens vuonna tanhutaan 80


    • Anonyymi

      Tämänpäivän 60-vuotiaat ovat hyväkuntoisia, pitävät itsestään huolta, niin että älä yhtään väheksy itseäsi.
      Olen samanikäinen ja voin ihan hyvin, tiedän mistä puhun.
      Voit tietysti seurustella kenen kanssa hyvänsä, joka sinusta pitää.

    • Anonyymi

      Muistan kun dändy valloitti Eurooppaa taiteilija nimellä Ilggha Libzaane.

    • Anonyymi

      Et ole vanha. Jos teillä meneen hyvin? Ikä on vain numeroita. Itse olen nainen 60v ja mies ystävä 50v. Ikinä en saman ikäistä tai vanhempaa miestä ottaisi kuin itse olen. Me ollan kaiki erinlaisia.Eri mieltymykset. Keskenkasvuisten kanssa en ole. 10v ,pois omasta iästäni on ihan ok!

      • Anonyymi

        Ok.


    • Anonyymi

      Dannylla ja hänen naisystävillään taitaa olla rutkasti enempi kuin 10 vuotta ikäeroa eli en ymmärrä, mitä Danny sinun tilanteeseesi liittyy.

      Oma aviopuoliso 10 vuotta vanhempi, samoin siskoni ja ystävättäreni puolisot. 10 vuoden ikäero ei siis ole edes mikään kummajainen nykyään.

      Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enempi iän tuomat eroavaisuudet vaikuttavat arjessa ja yhteiselossa. Mutta jos on aito sitoutuminen toiseen kysymyksessä, eroavaisuudet kyllä voitetaan.

      Myös presidentin puoliso on kymmeniä vuosia presidenttiä nuorempi. Saulihan on silti ihan hyvin kunnostautunut nuorikkonsa kanssa. Potra poikakin tullut.

    • Anonyymi

      Nainen kieltämättä vara-Dannylle aivan liian vanha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe