Olen 60-v mies ja olen tapaillut 50-vuotiasta naista, jolla samankaltainen elämäntilanne. Väkisin tulee mieleen, olenko hänelle jo liian vanha, sillä ikävä kyllä ikä EI ole vain numero. Hän on ihana nainen, mutta onko tässä Danny-ilmiö??🥶terv. Vara-Danny
Danny-ilmiö?
16
2140
Vastaukset
- Anonyymi
Otatte molemmat reilun kolmekymppisen. Win-win.
- Anonyymi
60- v mies ei välttämättä ”ota” reilua kolmekymppistä. Miten kävi naisen omalle tahdolle?
Haluan sen naisen. Miten saan hänet vakuuttumaan, että ikäero ei ole liian iso?- Anonyymi
Rakkaus ylittää esteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ylittää esteet.
Liukuvoide tummeli lisää rakkauden maksimiinsa.
- Anonyymi
Raiskaa hänet, niin Helmi huomaa sinut kyvykkääksi kääkäksi.
- Anonyymi
Olette kumpikin lähellä eläke-ikää .
EI tarkoita kiikkutuolia ja kissaa vaan enemmän aikaa aloittaa uusi jakso elämässä ( jos ja kun haluatte vähentää tyotunteja) ja vaihtaa alaa, hankkia harrastuksia.
Hyvähän se on jos on saanut sielunkumppanin jakamaan yhteistä aikaa.
Sinulla on vielä reilut 20 vuotta, ystävällisi 10 vuota enemmän.
Miksi olla siis yksin? - Anonyymi
iästä tehdään taas liian iso numero. jos molemmat rakastaa, niin mikä estää? muitten mielipiteillä ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Danny sopisi ikänsä puolesta ainakin minulle, myös 60 v.,vaikka isäksi.
- Anonyymi
Jaa, kukin tekkee mielensä mukaan, ympäriställe voi haistattaa💩
- Anonyymi
Danny aikoo kihlata vuokon kun ens vuonna tanhutaan 80
- Anonyymi
Tämänpäivän 60-vuotiaat ovat hyväkuntoisia, pitävät itsestään huolta, niin että älä yhtään väheksy itseäsi.
Olen samanikäinen ja voin ihan hyvin, tiedän mistä puhun.
Voit tietysti seurustella kenen kanssa hyvänsä, joka sinusta pitää. - Anonyymi
Muistan kun dändy valloitti Eurooppaa taiteilija nimellä Ilggha Libzaane.
- Anonyymi
Et ole vanha. Jos teillä meneen hyvin? Ikä on vain numeroita. Itse olen nainen 60v ja mies ystävä 50v. Ikinä en saman ikäistä tai vanhempaa miestä ottaisi kuin itse olen. Me ollan kaiki erinlaisia.Eri mieltymykset. Keskenkasvuisten kanssa en ole. 10v ,pois omasta iästäni on ihan ok!
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Dannylla ja hänen naisystävillään taitaa olla rutkasti enempi kuin 10 vuotta ikäeroa eli en ymmärrä, mitä Danny sinun tilanteeseesi liittyy.
Oma aviopuoliso 10 vuotta vanhempi, samoin siskoni ja ystävättäreni puolisot. 10 vuoden ikäero ei siis ole edes mikään kummajainen nykyään.
Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enempi iän tuomat eroavaisuudet vaikuttavat arjessa ja yhteiselossa. Mutta jos on aito sitoutuminen toiseen kysymyksessä, eroavaisuudet kyllä voitetaan.
Myös presidentin puoliso on kymmeniä vuosia presidenttiä nuorempi. Saulihan on silti ihan hyvin kunnostautunut nuorikkonsa kanssa. Potra poikakin tullut. - Anonyymi
Nainen kieltämättä vara-Dannylle aivan liian vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379