Kittilän naiset

Anonyymi

Minkälaisia naisia siellä on?

44

5611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsistija ainakin on paljon. Pärstän kuva työnnethän joka mediaan vaikka naamavärkki ei ole tavallista kummempi. Luulevat olevan missi ainesta.

      • Anonyymi

        Näin on ja alko sekä kierrätys on pop!


      • Anonyymi

        Mutta yhtään kateellista ei täällä ole.


    • Anonyymi

      Onko sama meininki siis kuin muuallakin? Eikö yhtään pakka sekoita levin elämä ja sen mukanaan tuomat uudet kasvot

    • Anonyymi

      Hyviä ovat Kittilän naiset. P.....kin on poikittain kuten kuuluukin.

    • Anonyymi

      Aika tukevia.. Rovaniemellä hyvä taso..

      • Anonyymi

        Rovaniemen riut jakaa peräseinä vastaa.


    • Anonyymi

      Muutama hyvä nainen muistaakseni siellä on.

      • Anonyymi

        Mun vaimo isorintainen. Nam


    • Anonyymi

      Hyviä mollukoita täällä on vaikka kuinka paljon.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään tarjontaa, kyllä pitää kylää vaihtaa, jos meinaa naista saada pidellä!

    • Anonyymi

      Eikö ne aina ole olleet helposti lähestyttäviä?

      • Anonyymi

        Pääseehän niitä lähelle, ku vannuu kiini, mutta sitte onki seittämän syllän vesillä, että miten sitte käypi. Eppäilen että ottaa ohrakyrsä sen jälkhen.
        Joten en menis kovin perhän rukattamhan jos näen naikkosen narikalla..


    • Anonyymi

      Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.,

    • Anonyymi

      Akat on kaikki samanlaisia, kaikki juoksee rahan perässä.
      Rahamiehet antakaa palaa, joka pv eri pillua!

    • Anonyymi

      Vaimo iso rintanen lähihoitaja

    • Anonyymi

      Kyllä täällä on Kittilän parhaat naiset.

    • Anonyymi

      Välistä ihan kivoja.

      Eräs vanha autokauppias tuumasi aikoinaan, että autokauppa ja naiskauppa ovat siinä mielessä samanlaisia että niissä saa aina väliä...

    • Anonyymi

      Iso osa on kieränyt kittilän autoilijat läpi,ja kiertävät edelleen.

      • Anonyymi

        Onko vähän ajettuja yhtään?


    • Anonyymi

      Hilluviikot eli Rykimä eli Kiimaladut, nyt on tavarata ko poroissa

    • Anonyymi

      Kellä on kittilän paras perse.

      • Anonyymi

        Joillakin p...u on poikittain, kuten J. Vainion laulussa. Tietääkseni ainakin kiinalaisilla, sekä saamelaisilla. Saamelaisilla johtuen evoluutiosta, koska naiset ennen istuivat ahkiossa poron kyydissä jalat levällään tasapainon saavuttaakseen. Kun jalat levitti, niin 'rako' meni kiinni ja pakkasilma ei päässyt sitä kautta naisten sisuksiin. Kiinalaisista en ole kuullut, miksi heillä on sama fyysinen ominaisuus.


      • Anonyymi

        Nissinvaaran vaatimilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin p...u on poikittain, kuten J. Vainion laulussa. Tietääkseni ainakin kiinalaisilla, sekä saamelaisilla. Saamelaisilla johtuen evoluutiosta, koska naiset ennen istuivat ahkiossa poron kyydissä jalat levällään tasapainon saavuttaakseen. Kun jalat levitti, niin 'rako' meni kiinni ja pakkasilma ei päässyt sitä kautta naisten sisuksiin. Kiinalaisista en ole kuullut, miksi heillä on sama fyysinen ominaisuus.

        On just semmosia sopivan muhkeita naisia, jumalallinen lantio-pakara-reisi kombo


      • Anonyymi

        Ex muijalla on oikeus nam


    • Anonyymi

      Jaa et kombo?? Nii se tais olla egyptissäki faaraoiden aikaan??

    • Anonyymi

      Hyvä pyllyisiä naisia löytyy, ainakin yks

    • Anonyymi

      Monika ekuppit.saa lainata.

    • Anonyymi

      Ei kannata etelän juippien sekaantua, voipi paikallinen Aslakki vetää moran esille.

    • Anonyymi

      Menet kattomaan ni naisetkin näkevät että kelpuuttavatko sua

    • Anonyymi

      No markkina aikaan oli ainaskin yksi hyvännäkönen brunette(oisko joku niina ollu) istui varmaan äitinsä kanssa lauantaina Tunturikalusteen eessä. Komia pitkä punaruskia tukka..

    • Anonyymi

      Yks pyöreäpyllynen taksari. Mahtava taputella

      • Anonyymi

        Unohtui, siis yksi pyöreäpyllynen ja tuuhea partainen taksari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui, siis yksi pyöreäpyllynen ja tuuhea partainen taksari.

        Mulle käy parralla tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle käy parralla tai ilman.

        Juu jopa ilman partaa käy myös tänne.


      • Anonyymi

        Jos sama tyttö miksi luulen niin on ilo katsella sitä menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sama tyttö miksi luulen niin on ilo katsella sitä menoa.

        🤔🤔


      • Anonyymi

        Onko tasanen kyyti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tasanen kyyti

        On.


    • Anonyymi

      Levin tarjoilijat parhaita.

    • Dumppaa paperia täytyy TOUHUTTAA, videoitten teko loppuu... SODANKYLÄ NOUSEE VIELÄ KUTEN KITTILÄ, SEN TAKAAN. Terveisin Sodankylän gigachad alffauros 🖤❤️❤️❤️🖤

    • Anonyymi

      matkustin taannoin junalla makuuhytissä rovaniemelle ja halpa sekahytti oli niin menin heti nukkumaan yläsängylle kun juna lähti, heräsin yöllä kun ovi aukesi ja sisään tuli mies ja nainen ja iloisissa tunnelmissa, nainen sanoi että tuolla nukkuu joku ja että ei me varmaan voida ny naira, ukko oli erimieltä ja kuului sanovan että taitaa nukkua sikkeesti. sitten alkoi paneminen, en o koskaan kuullut naisen ulvovan samanlailla kun tää nainen teki, huusi ensin ettei mahdu ja sattuu ihan vitusti, valitusta ja kiljumista jatkui varmaan toista tuntia kun aamuyöstä loppui, äijä kömpi sängystä ikkunan eteen ja kurkin peiton välistä niin selvisi kyllä huudon syy, hevosen kulli roikkui jalkojen välistä ja ihan karseen kokoinen, nainen sanoi ähkien istumaan noustessa että jumalauta sun spermaa on varmaan litra mun sisällä. no kateellisena kokeilin omaa seisomaan alkanutta pippeliä n. 10cm ja taisin nukahtaa. aamulla rav.vaunussa kahvilla ollessamme nainen todella näytti saaneelta. miks mulla ei käy noin. vituttaa runkata.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe