Mitä pitäisi ajatella työkaverin käytöksestä?

Anonyymi

Elikkä tämmöinen klassinen tapaus, tehdään töitä vähän tiiviimmin yhdessä ja satuin ihastumaan 20 vuotta vanhempaan, sinkkuun työkaveriini.

Mutta ennen tätä, hän on jo parin vuoden ajan silmäillyt minua työpaikalla, annoin tämän asian olla.

Nyt hän tuli avuksi projektiini ja joka kerta kun on ollut mahdollista, tulee aivan iholle, seisoo aivan seläntakana, vitsailee paljon ja haki töihin pyynnöstäni, kun itselläni ei ollut autoa käytössä.

Jutelessa on aina tiivos katsekontakti, huomaan myös hänen vilkuilevan minua kun yritän keskittyä töihin ja hän luulee etten huomaa.

Tätä jatkui kuukauden verran ja en pystynyt enää hillitsemään ihastumistani, mikä hieman ehkä harmittaa, koska olen aina ollut vastaan työpaikka romansseja mutta tunteille ei vain voi mitään.

Menin projektin päätöksen jälkeen laittamaan hänelle viestin että mukavaa oli yms ja olisin häntä halunnut halata, tähän hän vastasi seuraavana päivänä, että kiitos, mukavaa oli ja olisit halannut.

Muutoin todella huonosti vastaa viesteihin ja humalassa viikonloppuna laitoin hänelle viestin että olen häneen todella ihastunut, tähän en saanut mitään vastausta.

Olenko tulkinnut kaiken nyt ihan väärin vai pelailiko työkaveri minulla huvikseen ja nyt kun tunteet syttyivät, niin on tyytyväinen ja jatkaa omaa matkaansa.

Todella paskamainen olotila koska olen reilu 3 vuotta ollut sinkkuna, huonon suhteen jälkeen päätin ettei nämä hommat enää ole minua varten ja näin tässä sitten kävi. Todella inhoittavaa kun ei tiedä mikä oli toisen motiivi ja yksipuolinen ihastuminen on kyllä raastavaa.

Antakaahan vähän analyysia tilanteesta ja mitä tehdä seuraavaksi?

2

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko varma että hän on sinkku, ehkä hänellä on jotain meneillään/aluillaan?
      Se saattaisi selittää sen että hän vastailee huonosti viesteihisi -tai ei ollenkaan .
      Hän voi olla myös peluri joka vain testailee viehätysvoimaansa.
      Tuo humalassa lähetetty viesti oli ehkä virhe (tosin ihan inhimillinen)
      Laitoitko viestin kovin myöhään illalla/yöllä? Jos et enää töissä tapaa häntä niin voisitko soittaa hänelle, sopia neutraali tapaaminen esim. kahvilassa, ja puhua epäselvyydet? Toivottavasti teillä asiat järjestyvät parhain päin.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuollaisesta käytöksestä ensimmäiseksi tulkitsisi juurikin että toinen on kovin kiinnostunut. Etenkin kun sanotaan että miehet ovat juuri sellaisia yksinkertaisia näyttämään sen kun on oikeasti kiinnostunut.

      En osaa sanoa miksi noin kuitenkin kävi ettei hänestä kuulu, varsinkin jos on sinkku. Mutta yhtenä näkökulmana kerron että vaikka olenkin nainen niin käyttäydyn itsekkin juuri noin miesten seurassa. Se on minulle luonnollista sillä olen kasvanut aina poikien parissa ja olen hyvin ystävällinen luonteltani. Tämä tulkitaankin sitten usein juuri ihastumiseksi ja tuntuu joka kerta pahalta torjua harmitellen jos toinen onkin ymmärtänyt väärin. Valitettavasti saanut siitä myös pettyneitä ja kiukkuisia miehiä solvauksineen perään, joka taas on tehnyt sen etten enää uskalla aina vastata edes mitään. Juurikin siinä pelossa että kun joutuu torjumaan, vaikka kuinka ystävällisesti, niin saa lokaa niskaan. Se on todella kurjaa.

      Jos olen ihastunut niin käyttäydyn aivan päinvastoin luonnettani olemalla enemminkin ujo, välttelen katsekontaktia, olen hiljainen ellei puhutella ja saatan kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. On helpompi spontaanisti vitsailla ja nauraa sellaisten miesten kanssa joita kohtaan ei ole kaverillisuutta suurempia tunteita.

      Toivon kuitenkin että saat jonkinlaisen päätöksen tuojon asiaan.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe