..niskani baarissa. kun katseenkestävä blondi käveli vierestäni, liian rajusti käänsin pääni ja tajusin että en ole pöllö...
niksautin..
10
483
Vastaukset
- quistis
kestää kyl katseita,mut miesten niskat harvemmin kestävät;o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tiedän sen nyt...
mies...;o)))
- Nellucca
lääkkeeksi tuohon pakonomaiseen tarpeeseen tuijotella blondeja seuraavaa:
- joko pistät punalinssiset aurinkolasit päähän, niin et erota blondeja punapäistä (vaihtoehtoisesti linssit voi olla myös siniset/ruskeat/violetit jos punapäät kyllästyttää)
- tai sitten menet kirurgiseen toimenpiteeseen jossa pääsi tilalle vaihdetaan pöllön pää (en suosittele valitsemaan varpuspöllön päätä)
- jos em. ehdotukset ei tunnu mieluisilta, suosittelen yksinkertaisesti tilaamaan Anttilan postimyynnistä uuden pään, tai asentamaan vanhaan päähän kaulan kohdalle kierteet.- Nellucca
pervokki kirjoitti:
..taidan valita kierteet kaulan kohdalle.. en halua pöllöpääksi...
jos tarviit asennus-apua kierteiden paikalleen laittoon. Ja pikku vinkkinä: kun ensin irroitat pääsi jotta pääset asentaamaan kierteitä kaulaan, kannattaa pää laittaa esim.pöydälle silmät itseesi päin niin näät mitä teet. Ja älä hukkaa päätäsi..! :))
Nellucca kirjoitti:
jos tarviit asennus-apua kierteiden paikalleen laittoon. Ja pikku vinkkinä: kun ensin irroitat pääsi jotta pääset asentaamaan kierteitä kaulaan, kannattaa pää laittaa esim.pöydälle silmät itseesi päin niin näät mitä teet. Ja älä hukkaa päätäsi..! :))
..pidän mielessä.. ja otan kaverin avuksi..
- Nellucca
pervokki kirjoitti:
..pidän mielessä.. ja otan kaverin avuksi..
että miun takia enää niskojasi niksauttelisit koska punapää olen enkä plonti @:)
Nellucca kirjoitti:
että miun takia enää niskojasi niksauttelisit koska punapää olen enkä plonti @:)
..en olis ihan varma siitä.. yleensä pääni kääntyy myös punapäille ja tummatukille... kauniille naisille yleensäkin.. ei vain plondeille...
- Nellucca
pervokki kirjoitti:
..en olis ihan varma siitä.. yleensä pääni kääntyy myös punapäille ja tummatukille... kauniille naisille yleensäkin.. ei vain plondeille...
terveen miehen merkki :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
