Työtä sellaista

Anonyymi

Missä on olevinaan kiire, ei ole olemassakaan. Ei ole kiireitä olemassa, muista se.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olin 50v työssä johon ei nyt saa enään ketään ehkä ihmettele olin niin törkeitä esimiehiä ja alaiset opetettavat sanoi ei heidän tarvi tehdä mitään kyllä sossu maksaa.
      Nyt tämä asenne näkyy ei tekijöitä löydy mm metalli alalle

    • Anonyymi

      Kiire ei ole luontainen olotila, eikä varsinkaa mikään tehokkuuden merkki fiman toiminnassa.

      Kun firmassa on aina kiire, se johuu ainoastaan työnjohdon järjestelykyvyn puutteesta!
      Työnjohto ylemmässä ja alemmassa tasossa eivät osaa johtaa jolloin kiire on työntekijöiden harteilla.

      Aikansa toimii, mutta romahtaa hyvin helposti ja syntyy kiireempi tila. Aletaan paikkaamaan asiaa järjettömillä ylitöillä joka ei ole oikeaa firman hyvinvointia ja perustoimintaa.

    • Anonyymi

      Kiire asetetaan duunarin päähän!
      Kun kuulet tai luet sanan kiire niin menkää kahville niin se menee ohi!

      On muutamia ammatteja jossa kiire on oikeasti erimerkityksessä kuin kaappitehtaan kaappien ovensaranoinnissa tai kynttilätehtaan sydänlankojen asettelussa...

      Ihmisille vaan tuputetaan kiirettä asioissa vaikka mitään merkitystä asialla olisi, mutta luodaan keinotekoista tekemisen tunnelmaa...

    • Anonyymi

      Kiire johtuu hitaudesta, hitaus johtuu ammattitaidon puutteesta.

      • Anonyymi

        ei hitaus suinkaan tarkoita että olisi kiire. Päinvastoin. Kiire on huiskimista ja turhan työn tekemistä. Hidas voi saada paljon enemmän tulosta aikaiseksi kuin vauhdilla kiitävä sähläri. Ei hitaus ole ammattitaidon puutetta, mutta kiire ja huhkiminen johtuu monasti huonosta ammattitaidosta. Monasti on jopa hyvä hidastaa menoa että saa työt tehdyiksi. Älä tee asioita nopeammin vaan tee asiat paremmin. Varo putoamasta "tuo tullessasi ja vie menessäsi" sanonnan ansaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei hitaus suinkaan tarkoita että olisi kiire. Päinvastoin. Kiire on huiskimista ja turhan työn tekemistä. Hidas voi saada paljon enemmän tulosta aikaiseksi kuin vauhdilla kiitävä sähläri. Ei hitaus ole ammattitaidon puutetta, mutta kiire ja huhkiminen johtuu monasti huonosta ammattitaidosta. Monasti on jopa hyvä hidastaa menoa että saa työt tehdyiksi. Älä tee asioita nopeammin vaan tee asiat paremmin. Varo putoamasta "tuo tullessasi ja vie menessäsi" sanonnan ansaan.

        Juuri näin. Kiirettä hokiessa työpaineet vaan kasvavat ja työ menee säätämiseksi. Jos kuule koko ajan jonkun hokevan kiireitään, herää epäilys onko niitä edes. Vai onko vain roolittanut itsensä kiireiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kiirettä hokiessa työpaineet vaan kasvavat ja työ menee säätämiseksi. Jos kuule koko ajan jonkun hokevan kiireitään, herää epäilys onko niitä edes. Vai onko vain roolittanut itsensä kiireiseksi.

        Nykyään on 3 duunarin hommat sälytetty yhdelle, joten jos haluatte polttaa itsenne loppuun niin siittä vaan, mitalia ei siitä saa mutta lopputilin saa heti kun vähänkin löysäilee ja lopuksi kun ikäännytte niin saatte viimeistään kenkää.

        Siinä pähkinänkuoressa nykypäivän saitas työelämän kulku.
        Onnea vaan tulevalle työmarkkinatuki köyhälistölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on 3 duunarin hommat sälytetty yhdelle, joten jos haluatte polttaa itsenne loppuun niin siittä vaan, mitalia ei siitä saa mutta lopputilin saa heti kun vähänkin löysäilee ja lopuksi kun ikäännytte niin saatte viimeistään kenkää.

        Siinä pähkinänkuoressa nykypäivän saitas työelämän kulku.
        Onnea vaan tulevalle työmarkkinatuki köyhälistölle.

        1 ei koskaan pysty tekemään kolmen tekijän työt!
        Ihmisellä oikeus 8 työtunnin jälkeen vapaaseen joka on 16 tuntia!

        Duunarien ikuinen sanonta vain kyseessä että "teen kolmen työt"...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe