Arkea kikkailee taas työehtosopimuksilla ja on laskemassa henkilöstön palkkoja 15-30 %.
Törkeää tämäkö on yksi malli paikallisesta sopimisesta ja miten työantajat suveneerisesti käyttävät hyväksi jo pienipalkkaisia työntekijöitään törkeästi.
Kuulemma ei johto suostu leikkaamaan omista palkoistaan vaan leikkaus koskee vain tavallisia duunareita.
Nyt vaan ei sopimusta ja jos työsopimus tulisi vaihtumaan Maraan, joiden palkat on ala-arvoisen huonoja. Tämä Timo Lappiko polkee henkilöstön palkkoja Marassa.
Onneksi ravintola-alalla ja keittiöalalla on työtä, joten jos uusi sopimus pakotetaan ja henkilöstöltä riistetään palkat, lomat alenevat ja muut edut heikkenee huomattavasti. Millähän se ihminen elää eli muuta vaihtoehtoa ei ole kuin vaihtaa kuin Arkealta pois, eli nyt vaan tarkkana asiassa Arkealaiset.
Nyt ei saa liitot antaa periksi asiassa. Missä on PAM kun ei hoida asiaa
Työsopimusten soppailua Arkealla
Anonyymi
2
211
Vastaukset 2
- Anonyymi
Miten tämä liittyy työsuojeluun?
- Anonyymi
Helvetin hauskaa kattoa näitä epäonnistuneita yrityksiä jotka 5% inflaation maailmassa kuvittelee että voivat vielä jopa LASKEA palkkoja :D
Seuraava askel on että duunarit rupeaa varastamaan työnantajalta, jostain se toimeentulo on saatava. Enkä kyllä tuomitse yhtään jos joku vastaavassa tilanteessa varastaa työnantajalta jonkun kauhakuormaajan tms, kun työnantaja on vuosikausia varastanut palkoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510