Minä ja paras kaveri(tällä hetkellä 6lk.)päätettiin 3lk että nyt me tutustutaan kaikkiin meiän luokkalaisiin paremmin. Ja niinhän me sitten tehtiin. Paras kaverini ihastui erääseen poikaan ja minä sitten keksin että mehän voitaisiin tutustua siihen paremmin. Se poika oli ja on yhä tosi mukava. Käytiin siellä kylässäkin ja muuta. Mutta haluttiin olla sen parhaan kaverinkin kavereita. Oltiin 2,5 vuotta yritetty päästä hänen ystävikseen ja ei silti oltu kauheen hyviä kavereita. Sitte muut luokan tytöt halus olla kaikki yhtäkkiä myöskin sen kavereita, ja se äijä vaa ”otti ne heti sen kavereiks”. Että mitä häh? (Ollaan nykyään aika hyviä kavereita, mutta se poika vaikuttaa silti siltä ettei se usko siihen et tytöt ja pojat voi olla kavereita??
Miksi poika on etäinen/tyly?
Anonyymi
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654630Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442817Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148