Moi, Oikeastaan otsikko kertoo minun asiani. Eli seiskaluokalla minä ja Elli(nimi muutettu) oltiin oikeastaan koko ajan kahestaan ja yhden toisen kaverimiehet kanssa.Meillä oli aina niin hauskaa ja parhaat kokemukset:D Noh sitten tälle Elille tuli koulussa tietynlaisia ongelmia ja hän kertoi minulle yhtenä kouluaamuna vaihtavansa koulua, koitappa siinä kyyneleet silmissä koittaa vakuuttaa että tulet pärjäämään koulussa. Hän kyllä huomasi kyyneleeni jotka olivat pian valumassa ja koitti lohduttaa. Mutta nyt ollaan kasilla hän on ollut koko kasiluokan eri koulussa ja minä täällä. Itse olen pärjännyt hyvin ja mulla on hyvä kaveriporukka. Mutta Elillä taas on jo kunnon parhaat kaverit keiden kanssa hän koko ajan yökyläilee ja tälleen, mutta minulle ja toiselle kaverille ei oikeastaan yhtään.:( minä olen aina se joka suunnittelee menot sillä en halua menettää häntä sillä ollaan oltu hyviä/parhaista kavereita 5lk lähtien :( Ymmärrän todellakin että hänellä on uusia kavereita ja hyvä niin mutta haluaisin joskus nähdä häntä myös. ;( Kellään vinkkejä?
Menetänkö parhaankaverini?
Anonyymi
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205