Moi, Oikeastaan otsikko kertoo minun asiani. Eli seiskaluokalla minä ja Elli(nimi muutettu) oltiin oikeastaan koko ajan kahestaan ja yhden toisen kaverimiehet kanssa.Meillä oli aina niin hauskaa ja parhaat kokemukset:D Noh sitten tälle Elille tuli koulussa tietynlaisia ongelmia ja hän kertoi minulle yhtenä kouluaamuna vaihtavansa koulua, koitappa siinä kyyneleet silmissä koittaa vakuuttaa että tulet pärjäämään koulussa. Hän kyllä huomasi kyyneleeni jotka olivat pian valumassa ja koitti lohduttaa. Mutta nyt ollaan kasilla hän on ollut koko kasiluokan eri koulussa ja minä täällä. Itse olen pärjännyt hyvin ja mulla on hyvä kaveriporukka. Mutta Elillä taas on jo kunnon parhaat kaverit keiden kanssa hän koko ajan yökyläilee ja tälleen, mutta minulle ja toiselle kaverille ei oikeastaan yhtään.:( minä olen aina se joka suunnittelee menot sillä en halua menettää häntä sillä ollaan oltu hyviä/parhaista kavereita 5lk lähtien :( Ymmärrän todellakin että hänellä on uusia kavereita ja hyvä niin mutta haluaisin joskus nähdä häntä myös. ;( Kellään vinkkejä?
Menetänkö parhaankaverini?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185