Ryyppäämässä Haaparannan Stadshotellissa täällä Ruotsissa 300-metrin päässä Tornionjoesta

Ei ole koronapassi pakkoa, kuulemma täällä ruotsissa tulee koronapassi käyttöön joulukuun alussa jos tulee.

Suomalaiset rajavartijat vituttaa ja jäänkin tänne ruotsin puolelle ensiyöksi niin ei tartte rajavartijoiden kanssa tapella tänään.

Myös maksullisia naisia näyttää olevan tarjolla, toisin kuin vajaan kilometrin päässä suomen puolella. Täällä thaikku huorat suorastaan ui syliin, hinta 50€/ tunti ja ovat tosi iloisia jos muutaman paukun tarjoaa kaupan päälle :)

Lähin poliisi ruotsalainen kyttäasema on Luulajassa 130km päässä niin ei tartte huolehtia vaikka tulis vähän autollakin ajeltua.

5

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rattijuoppous niin saat taas lisää syytteitä

• Anonyymi

Miten aloitus liittyy Kemiin? Torniolle ja hapitsulle on oma palstansa

• Pientä krapulaa pukkaa. Rahat jäi Ruotsiin ja tänään kävelin rahatonna perseaukisena takaisin Suomeen.

No, joulukuun rahat tulee reilu viikon päästä niin sitten pääsee taas Haaparantaan ryyppäämään.

Ja koronarokotetta en tule koskaan ottamaan. Myrkkylitkua elimistöni mahdollisesti vaurioittamaan? Ei kiitos.
      Onneksi ruotsi on lähellä niin ei haittaa Suomen kusipäiset koronanatsipassi kokeilut.

• Anonyymi

Tainnut olla perse auki myös illan aikana ja ihan kirjaimellisesti.

• Anonyymi

Olipa höpö kirjoitus. On tainnut aivot jo liueta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      156
      1842
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      23
      1317
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      91
      1185
    4. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      46
      1169
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      111
      974
    6. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      948
    7. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      196
      890
    8. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      46
      852
    9. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      831
    10. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      824
    Aihe