Ihmetyttää tämän artistin suosio. Tuntuu siltä, että hän esiintyy koko ajan tyylillä, että kuunnelkaa, näin hyvin minä laulan. Tunne puuttuu täysin. Jokainen kappale esitetään ennalta-arvattavia huokauksia ja hönkäyksiä käyttäen. Laulutapa on kaikkea muuta kuin luonnollinen.
Mikä Adelessa on hyvää?
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi jopa sanoa, että sävytöntä huutamista.
Itse en pahemmin kuuntele Adelen musiikkia, mutta Skyfall on ihan hyvä Bond-tunnari, ainakin tämän nykyisen Billie Eilishin esittämän voittaa.
Nykylaulajia tulee vähemmän kuunneltua. Adam Lambert on yks suosikki nykylaulajista ja jonkun verran olen kuunnellut myös esim. Ariana Grandea ja Micheal Bubleeta.
Suomalaisista nykylaulajista joskus saatan kuunnella esim. Jannika B:tä ja jos myös esim. Marko Maunuksela, Tommi Soidinmäki ja Tuure Kilpeläinen lasketaan nykylaulajiksi, niin heitäkin olen kuunnellut (erityisesti Marko Maunukselaa).
Määrällisesti eniten mun tulee kuitenkin kuunneltua vanhempia laulajia (2000-luvun alusta jonnekin 1920-luvulle), vaikka vuosikymmenellä ja muilla seikoilla ei ole mulle suurta merkitystä musiikissa tai sillä onko laulettua musiikkia vai instrumentaalista.- Anonyymi
Hänen oma persoonallinen tapa esittää. Yhden albumin kuuntelin joten huono sanoa kaikesta mitä on taltioitu. Toivottavast ei kuulu kastiin "yhdenkuullut kaikki kuultu". Edustaa musiikkia jota en hakeudu kuuntelemaa, mutta ei häiritsekkään. Kuunnellulla albumilla äänityksiin joittenkin kappaleiden kohdalla studiotekniikan liiallisella käytö "särähtää" korvaan. Mitä sillä on yritetty peittää. Tarttis kuunnella enemmän.
- Anonyymi
Makuasioista on aivan turha kiistellä. Maku on kuin perse. Jokaisella on se omansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1524606Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja953600Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M183307Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v392890Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2421800Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261455Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2421376Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801324- 751270