Onko kuntopyöristä kokemuksia

Anonyymi

Miettinyt jos loppu viikolla ostais kuntopyörän halvalla sais ja mainostetaan että aloittelijalle hyvä ensi kuntopyörä ja siinä on 1.5 kg vastus ja 8 eri säätöä eli mahtaako olla hyvä ja kestävä sais alle 100 eurolla vai onko parempi kun ostaa joskus kalliimman

24

3561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä osta sellaista jossa on vain 8 vastus säätöä. Ne on raskaita polkea ja kyllästyt heti ja rahat menee hukkaan. Osta sellainen jossa on 16 -20 eri tasoista vastusta. Minulla on gymstick merkkinen kuntopyörä joka on todella hyvä ja vastus säädöt on hyvät, niitä on jotain 20 eri voi polkee kevyesti ja sitten vähitellen pistää kovempaa vastusta. Olen polkenut sillä jotain 7000 km ja hyvn toimii. Maksoin 250 euroa uutena joten saa rahalle vastinetta. Minä kokeilin kerran sellaista jossa 8 eri vastus säätöä ja se oli todella raskas polkea joten älä osta sellaista. Satasella ei saa hyvää kuntopyörää.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ja voin sanoo vielä sen että halvoissa pyörissä hajoo pyörän sisällä oleva vastusnauha se joka pyörittää sitä vauhtipyörää. Se kestää noin 3000 km ja sen vaihtaminen on kallista ja lähes mahdotonta.

• Anonyymi

Eli parempi kuin unohtaa halvimmat kuntopyörät

• Haluaisin olla naisten pyörän satula.

• Ei vaan minä haluaisin olla se satula :D

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei vaan minä haluaisin olla se satula :D

Mitä jos arabi ja korkeastikoulutetut miehet lainaa ja käyttää naisen pyörää vai sekö onkin salainen unelmasi

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos arabi ja korkeastikoulutetut miehet lainaa ja käyttää naisen pyörää vai sekö onkin salainen unelmasi

Miksi kukaan mies ajaisi naisten pyörällä? Taidat olla salaisesti transu.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Miksi kukaan mies ajaisi naisten pyörällä? Taidat olla salaisesti transu.

Suurin osa ajaa en olis uskonut sinusta oletkin miehiin menevä buubel poikha

• Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa ajaa en olis uskonut sinusta oletkin miehiin menevä buubel poikha

Se että sinä ajat vastakkaisen sukupuolen pyörällä, ei tarkoita että muuta tekisivät niin. Ehkä unisex pyörällä - ns. kaupunkipyörällä - korkeintaan, mutta harva ajaa mekko hulmuten naisten pyörällä.

• Moi, tuutko hakeen, mulla on tuossa ylimääräsenä yks satula

• DoctorWho1 kirjoitti:

Moi, tuutko hakeen, mulla on tuossa ylimääräsenä yks satula

En minä sillä mitään tee. Mutta jos jostain löydät kauniin naisen istumaan kasvoilleni.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

En minä sillä mitään tee. Mutta jos jostain löydät kauniin naisen istumaan kasvoilleni.

Naisessakin olisi tekemistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisessakin olisi tekemistä.

Niin no voihan sitä sitäkin rassata.

• Anonyymi

Minulla on ollut montakin kuntopyörää ja on yksi tällä hetkellä. Kallein kuntopyörä jonka ostin niin hajosi 3 kk käytön jälkeen, maksoin siitä 500 euroa. 250 eurolla saa kestävempiä pyöriä ja minulla eka 250 euron pyörä kesti 16000 kilometriä.
      Se toinen oli se joka hajosi ja nyt on kolmas pyörä käytössä, ollut minulla noin 3 vuotta ja olen polkenut sillä aika paljon ja kestää hyvin. Vastus tasoja pitää olla kyllä 16 vähintään että on tarpeeksi kevyt polkea. 8 vastus tason pyörää ei pidä ostaa. Hyvä ja selkee näyttö pitää pyörässä olla että näkee kalorit ja matkan ja nopeuden mitä polkea. 100 eurolla ei saa kuntopyörää. 200-300 eurolla saa jo hyvän.

• Anonyymi

No en ole koskaan käyttänyt kuntopyörää mut eikö se ole parempi kun olis vastusta eli reisilihakset kasvaa tai saa vastusta niin piti ruveta syksyllä pyöräilemään kuntoilu mielessä ostin mittarinkin pyörään mut ilmat ikäviä ollu sen jälkeen niin ei ole tullut kuin 8 kilometriä pyöräiltyä no jospa ostais kuntopyörän ja näin lehdessä mainoksen et tarjouksessa 89 euroa kuntopyörä aloittelijalle ensipyöräksi ja 1.5kg vastus ja 8 tasoa niin ei olematontakaan viitsisi ostaa eli jos hajoo heti tai muuten surkea ehkä se on niin että tarvis olla se 200-300 e maksava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole koskaan käyttänyt kuntopyörää mut eikö se ole parempi kun olis vastusta eli reisilihakset kasvaa tai saa vastusta niin piti ruveta syksyllä pyöräilemään kuntoilu mielessä ostin mittarinkin pyörään mut ilmat ikäviä ollu sen jälkeen niin ei ole tullut kuin 8 kilometriä pyöräiltyä no jospa ostais kuntopyörän ja näin lehdessä mainoksen et tarjouksessa 89 euroa kuntopyörä aloittelijalle ensipyöräksi ja 1.5kg vastus ja 8 tasoa niin ei olematontakaan viitsisi ostaa eli jos hajoo heti tai muuten surkea ehkä se on niin että tarvis olla se 200-300 e maksava

Ei se ole parempi. Jos pyöräs on 8 vastus tasoa niin sinun pitää olla olympia urheilija että jaksat polkee edes kilometriä. Ne on todella raskaita ja huonoja.

• Anonyymi

Tori.fillä yli parisataa pyörää kaupan, usein tarjotaan ilmaiseksikin. Osta oikee ja mee ulos ajeleen niin saat raitista ilmaa samalla.

• Anonyymi

Siel on kylmä ja tuuleekin ja liukasta ei tee mieli pyöräillä ulkona

• Anonyymi

Osta uusi ja kunnon pyörä. Ei niistä halvoista ole mihinkään, on meinaan kokemusta.

• Anonyymi

Kannattaa hommata rullilla oleva. Helppo imuroida alta...

• Anonyymi

Tidlydoyd

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      84
      4282
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3211
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      170
      2590
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1976
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1376
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe