Työpaikan energiasyöpöt

Anonyymi

Puhutaan päälle ja pälätetään kaikki asiat moneen kertaan kuin vähä-älyiset. Niin juuri, ne samat jotka on koko ajan äänessä eivätkä vaivaudu kuuntelemaan mitään ja sitten kysyvät samasta asiasta kymmeniä kertoja. Vetävät draamaa ihan perustehtävistä, vievät kaikkien työaikaa sen oman shownsa pyörittämiseen.

Ja tietenkin vain he uhrautuvat ja ovat joutuneet kärsimään. Heitä pitää ymmärtää ja kehua, muuten tuntevat riittämättömyyttä. Ovat kyllä mukavaa seuraa vapaalla, mutta työkavereina todella rasittavia. Ja annas olla jos erehdyt sanomaan, että joku työ minkä lörppö on valittanut kauhean raskaaksi on mielestäsi ihan ok ja sen pystyt hyvin tekemään, saat vihat päällesi.

Että yksi tai pahimmassa tapauksessa kaksi näitä, niin kuin omassa työpaikassani, saa tunnollisenkin hakemaan sairaslomaa jo oman jaksamisensa vuoksi. Ja taas porukka kärsii kun tehtäviä jaetaan, ja pälättäjät saa taas lisäaiheita lörpöttää muista ja mestata mielialat alas.

10

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää paikkansa minun työpaikalla. Vapaa-ajalla ovat mukavia, mutta töissä ovat äkäisiä ja pienikin ongelma on kuin maailma kaatuisi. Ei muisteta sanottua asiaa, jos ei monta kertaa muistuteta, vaikka asia olisi kuinka tärkeä. Kävin työajalla viikko sitten lääkärissä. Olisi pitänyt muistuttaa asiasta. Oli työpaikalla säikähdetty miksi en ole tullut töihin. Onneksi joku siellä lopulta muisti missä olen.

    • Anonyymi

      Juurikin näin, vapaalla ollaan niin mukavia että. Sen vuoksi en tapaa edes vapaalla, työ ja huvi erikseen.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Vapaa-aika ei kuulu työkavereille aivan kuin koti ei kuulu työn tekemiselle.


    • Anonyymi

      Meillä tätä draamaa aiheuttaa yksi nainen. Oikein on sosiaalinen ja mukava ja tulee omien sanojensa mukaan toimeen kaikkien kanssa. Jäänyt nyt meille useamman kerran kiinni valehtelusta. Ja anna olla jos et kehu häntä koko ajan, tulee todella paskamaiseksi ja kääntää kaiken sinua vastaan. Jos et tee niin kuin mielessään haluaa, saat hänestä vihamiehen. Itse ei kuuntele mitään, eikä kykene keskittymään tai muistamaan mitään sovittua. Kiusaa työntekijöitään samalla kun diivaa ja yrittää olla miellyttävä. Luulen, että ollaan nyt tavattu ensimmäinen narsisti tässä työssä.

      • Anonyymi

        Hip hei! Nykyisin on niin hiton tärkeää olla sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja energinen paskanhaja. Sellaista arvostetaan! Kaikki rakastavat häntä - ainakin hänen omasta ja konsulttien sekä esimiesten mielestä.


    • Anonyymi

      Sinä taidat olla jotenkin täydellinen kuva täydellisestä työntekijästä.

      • Anonyymi

        Tää menee siis kirjoittajalle.


      • Anonyymi

        Tais upota.


    • Joskus työpaikalla vedetään kyllä sellasta show että huhu.
      Yksi ihminen itseänikin ärsyttää olen vain huomannut ettei tee niin tarkkaan töitä ja sitten vielä kerkee kyllä puhua ja nauraa.
      Tiedä sitten mikä paskan puhuja onkaan.
      Yritän vain sietää..

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe