Meille töihin, miesvaltaiselle alalle tuli semmonen mukavan mukiin menevä ja rempseä punapää.
Silmäpeliä on enemmän kuin sais olla, koska itse olen varattu.
Silti jostain syystä tämä firman uusi punapää saa ajatukset sekaisin kuin kärpäsen raato muurahaispesän.
Vähän semmosta pikkutuhmalla huumorilla höystettyä viestittelyä on myös ollut jonkin verran.
Mitähän helvettiä tässä tekis.
Kokemuksia, toimiiko suhteet saman firman katon alla?
Punatukkainen kollega
Anonyymi
3
945
Vastaukset
- Anonyymi
Kulunut aihe. Voit keskustella peilin edessä tai tehdä uuden aloituksen.
- Anonyymi
Jaa...no se on siun migreenis.. kyllä on nuista lirkuttel7joista näkemystä . Minnuu ne eivät sytytä.
- Anonyymi
Ettei olisi sama punapää joka sekoitti pakkaa jo edellisessä paikassaan. Tykkää tökkiä muurahaispesää. Erikoistunut varattuihin. Mikä lie motiivina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560