voinko hankkia box braids

Anonyymi

Ok nyt tarvitaan apua, oon nyt varmaan 3h scrollaillut nettiä ja koittanut löytää vastausta siihen että onko ok jos minä valkoihoinen hankin boxbraids tyyliset letit? Kyseiset letithän luogitellaan usein tummaihoisien kulttuuriin ja en tosiaan halua hankkia niitä jos se on väärin/loukkaavaa kulttuureihin kuuluvien mielestä.

1

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen miettinyt, että jos tummaihoiset suoristavat hiuksiaan, niin miksei valkoihoinen voi ottaa lettikampauksia? Ihan oikeasti, eikö ole kulttuurista lainaa suoristaa kiharat hiukset tai jopa käyttää peruukkia, jotta hiukset näyttävät eurooppalaisilta?

      Olen myös miettinyt, että kuka on se, joka pahiten älähtää etnisten varkauksien nimissä? Onko hän itse 100 %:isen afrikkalainen, vai joku, joka rakentaa itselleen nk. afrikkalaista identiteettiä, vaikka todellisuudessa elää ihan kulttuurien sekamelskassa. Ja mikä tekee jostain ihmistä afrikkalaisen tai tummaihoisen? Nämä kaikki ovat tulkinnanvaraisia asioita. Tapailin joskus Afrikassa syntynyttä miestä, eikä hän tykännyt mitenkään pahaa, kun kerran tein itselleni lettikampauksen. Tosin en osannut silloin katsoa netistä hyviä neuvoja, nyt olisin tehnyt toisin. En olisi jättänyt letittämättä, vaan miettinyt tekniikan uusiksi. Eiköhän tärkeintä ole huomioida oma hiuslaatu ja -määrä, ettei vahingoita omia hiuksiaan. Muuten jokainen saa tehdä sellaisen kampauksen, kuin haluaa.

      Itse tajusin vasta tänään, että päänmyötäiset letit ja pikkuletit voi yhdistää. Tosi käytännöllinen idea. Ja lopputulos näyttää luonnolliselta.

      https://www.youtube.com/watch?v=xHAI3r7CKE8

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe