Voiko naiselle sanoa

Anonyymi

Että jos et söisi niin paljon suklaata niin pysyisit hoikkana?

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai voi. Minullekin olisi pitänyt jonkun sanoa niin. Olisin kyllä syönyt siitä huolimatta.

    • Anonyymi

      Toki. Mutta kannattaa myös hyväksyä se, että ne olivat viimeiset sanat mitä nsinen ottisinulta vastaan.

      Loput pitää kirjoittaa yhtendenpitoksnavaan, ennenkuin saat tietää, että olet estetty.

    • Anonyymi

      Siksi olen yksin, että kenenkään ei tarvitse sanoa minulle tuota. Mieluummin syön suklaata.

    • Anonyymi

      No aika ilkeä olet jos noin sanoisit.

    • Anonyymi

      En ole lihava, mutta mulle on fyssari sanonut, että sulla olis todella upee kroppa, jos et herkuttelis ( itse otin puheeksi herkut). Oon tyytyväinen näinkin ja en kyllä todellakaan haluis kuulla keltään mieheltä tommosta kommenttia.

    • Anonyymi

      Mies haluaa naisen pysyvä nättinä niin ei voi nainen loukkaantua tuollaisesta. Jos nainen ei huomaa että lihoo niin miehen tehtävä on sanoa siitä.

    • Anonyymi

      No kyllähän se ketuttoo kuulla ulkonäköasipita, mutta en mä it3asiassa edes kovin paljon suklaasta pidä!!

    • Anonyymi

      Itse en missään nimessä halua lihoa, joten olisin vain kiitollinen, jos joku nätisti huomauttaisi, että olen alkanut lihoa. Tämä siksi, että sitä ei välttämättä varhaisessa vaiheessa itse huomaa. Tärkeää olisi siis huomauttaa jo varhaisessa vaiheessa, kun asialle voisi vielä helposti tehdä jotakin.

    • Anonyymi

      Sano mielummin että sun kannattais liikkua enemmän tuohon suklaan määrään suhteutettuna

    • Anonyymi

      Anna jokaisen huolehtia itsestään.Et voii puutua toisen ravintoon oli se mitä tahansa.Ihminen itse päätää mitä lappaa suuhunsa ja on täysin tietoinen sen vaikutus. Lehsistö Tv on riitämiin tietoa.Painosta painon halinasta ravinosta. Ei tarvitse enää ulkopuolisten henkilöiden siitä valitaa tai humioda mitä toinen lappa suhun? On hänen valinta ja hänellä on peili kotona,jos ei hiseissä on peilit.

      • Anonyymi

        Tolla ajattelutavalla ei sitten kenenkään dokaamiseen, tupakointiin, narkkaamiseen, rokottamattomuuteen, työttömyyteen jne. voisi puuttua!! Olispa ihana maailma ku kaikki sais tehä mitä huvittaa! Mutta ei!
        Syödä voit ittes melkeen kuoliaaksi mutta kaikki muu on kielettyä! Mieletöntä :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla ajattelutavalla ei sitten kenenkään dokaamiseen, tupakointiin, narkkaamiseen, rokottamattomuuteen, työttömyyteen jne. voisi puuttua!! Olispa ihana maailma ku kaikki sais tehä mitä huvittaa! Mutta ei!
        Syödä voit ittes melkeen kuoliaaksi mutta kaikki muu on kielettyä! Mieletöntä :DD

        Oikeastaan kukaan ei voi käskeä ketään lopettamaan dokaamista, tupakointia jne.,,, ei kukaan mitään toisen käskystä lopeta ja tuo työttömyyskin on asia johon ei kannata mennä puuttumaan, harva huvikseen työtön on. Kerran yks tuttava ärisi mulle, kun en hänen mielestään mitään ollut yrittänyt, hänellä ei ollut tietoa mun yrittämisistä, ei ollut tietoinen mun tekemisistä ennen kun satuttiin saman koulutuksen käymään, jos laiskana paskana pitää, niin siinäpä pitäkööt. En mä nyt huvin vuoksi sinne koulutukseen tullut vaan saadakseni ajantasalle osaamista, hänelle sattui parempi tuuri harjoittelupaikan suhteen, mulla oli paikka, jossa ei opetettu yhtä hyvin alan työtehtäviä, ei voi alan töitä edes hakea, ei mitään hyötyä siitä koulutuksesta tullut, ilman sitä olisin voinut jo kerran päästä palkkatuella jonnekin, siitäkin isompi hyöty olis ollut kuin tuosta kurssista.


    • Anonyymi

      Jos oikeasti on onnistunut jostain noin tyhmän naisen löytämään niin tietysti voi sanoa.

    • Anonyymi

      Mitä luulet sillä saavuttavasi?

    • Anonyymi

      Miksi pitää pysyä hoikkana?

      Mutta joo, sano ihan ehdottomasti.

      xLiner

      • Anonyymi

        Miehellä ei ota eteen muuten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä ei ota eteen muuten..

        Johtuu miehestä, ei naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä ei ota eteen muuten..

        Miehellä on sitten huono mielikuvitus. Erektio-ongelman lisäksi.

        xLiner


    • Anonyymi

      Hoikkuus nyt ei ihan ensimmäinen huoli ole suklaansyöjillä. Laihakin voi syödä liikaa suklaata eikä sitten juuri muuta.

      Suklaa on sama kun vetäis naamaansa suoraan rasvaa ja voitte vaan miettiä mitä se tekee sydämelle ja verisuonille.

      Itsekkin tykkään halvasta suklaasta ja tulee aika usein pieni annos syötyä, mitään Fazerin levyjä en kerralla vetele.

      Olen aika laiska mittaileen kaloreita joten huolehtiva ja kokkaava miesystävä olisi kiva:))

      Eli minulle saisi sanoa jos nätisti osaa sanoa.

    • Anonyymi

      Voi tuoda esiin sokeritasapainon.

    • Anonyymi

      Totta kai voi, mutt olisiko se viisasta tehdä niin? Tänä päivänä jokainen täysi-ikäinen varmasti tietää sen; miten viisasta on mässyttää jotain lihottavaa. Aivan sama kun sanoisi miehelle, ett älä mätä niitä voileipiä koko ajan suuhusi, tai grillimakkaraa, burgereita!

      Uskoisin jokaisen suomalaisen kyllä tiedostavan liiallisen makean, suolaisen ja rasvaisen vaarat... nyt vielä punaisenlihankin; joka tulee tuhoamaan ihmiskehon lisäksi, koko maapallon.

      Kyllä oman kehonsa tuhoaminen on jokaisen henkilökohtainen ongelma, ei siihen kenenkään vieraan kommentit auta! Korkeintaan pahentaa asiaa, kun pahoittaa mielensä ja syö siihen päälle vielä; lohturuokaa

      • Anonyymi

        Vika on myös ruokavalmistajissa.

        Miksei tehdä enemmän halpaa ja terveellistä kasvisvalmisruokaa?

        Esim porkkanalaatikkoa ympäri vuoden jne?

        Kasvikset halpoja ja esim ohra valmisruoissa ihan hifistelyä, ei löydy halpakaupasta ja muualla maksaa vaikka ihan ilmainen valmistaa.

        Ite syön esim keksejä, pikkupizzoja koska ne on halpoja, mutta ostaisin kyllä mieluummin porkkanalaatikon kun pikkupitsan tai keksiä jos hinta sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika on myös ruokavalmistajissa.

        Miksei tehdä enemmän halpaa ja terveellistä kasvisvalmisruokaa?

        Esim porkkanalaatikkoa ympäri vuoden jne?

        Kasvikset halpoja ja esim ohra valmisruoissa ihan hifistelyä, ei löydy halpakaupasta ja muualla maksaa vaikka ihan ilmainen valmistaa.

        Ite syön esim keksejä, pikkupizzoja koska ne on halpoja, mutta ostaisin kyllä mieluummin porkkanalaatikon kun pikkupitsan tai keksiä jos hinta sama.

        "Miksei tehdä enemmän halpaa ja terveellistä kasvisvalmisruokaa?
        Esim porkkanalaatikkoa ympäri vuoden jne?"

        Eihän se porkkanalaatikon teko mitään tähtitiedettä ole, mikset tee itse? Tulee todella halvaksi, samoin sosekeittojen teko, tarvitset kattilan ja sauvasekoitimen.
        (15-20€ halvimmat) Vihanneksia tarjouksessa; senkun silppuat salaateiksi itse.

        Porkkanat sellaisenaan, tai raastettuna, jolloin saat niistä kaiken terveellisimmän, imeytyy vatsastasi paremmin verenkiertoonkin. Elimistössä beetakaroteeni muuttuu A-vitamiiniksi, joka on hyväksi vastustuskyvylle, ihon terveydelle ja silmille.
        Porkkanat ovat raakoina ravinteikkaampia kuin keitetyt!

        Vaikka kuuma porkkanasosekeitto on talviaikaan, leivän kanssa todella mukavaa syötävää. (No mulla kyllä on kinkkusiivu leipäni päällä silloin, mä olen sekasyöjä joka käyttää paljon kasviksia joka lähes ruokailussa)

        Ohjeet kyseisiin kasvisruokiin löydät kyllä netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika on myös ruokavalmistajissa.

        Miksei tehdä enemmän halpaa ja terveellistä kasvisvalmisruokaa?

        Esim porkkanalaatikkoa ympäri vuoden jne?

        Kasvikset halpoja ja esim ohra valmisruoissa ihan hifistelyä, ei löydy halpakaupasta ja muualla maksaa vaikka ihan ilmainen valmistaa.

        Ite syön esim keksejä, pikkupizzoja koska ne on halpoja, mutta ostaisin kyllä mieluummin porkkanalaatikon kun pikkupitsan tai keksiä jos hinta sama.

        On se ostajissa myös vikaa, samoin keksien ja pikkupizzojen hinnassa.

        Katsopa Olet mitä syöt ohjelmasta jakso Pertti Salovaara. Ettei vain olisi yhtä vähän ravinteita tuossa pikkupizza ja keksi ruokavaliossa.


    • Anonyymi

      Tottakai, jos haluat pilata suhteenne.

    • Anonyymi

      Voiko ätmille sanoa, että jos et olisi niin työtön luuseri niin elämäsi voisi olla elämisen arvoista?

    • Anonyymi

      Onkse niin kuin ookoo sanoa voitko raahata sitä ruhoasi tänne olkkariin päin :)

      ha-rha-rha-rh-ahr-ahr-ahr-ahr-arha-hr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-har

    • Anonyymi

      Kyllä naum nen saa suklaata syiödä naiset ssa syö sukllllaata

    • Tietysti voi, mutta olisi ystävällistä ja huomaavaista tarjota tilalle jotakin muuta kannustuksen ja tuen kera. Toisen tavoista on helppo huomautella, mutta pelkällä huomauttelulla et rakenna mitään, ainoastaan rikot.

    • Totta kai voi sanoa, tai muuta ilkeätä, mutta on myös syytä varautua, että välit menee poikki. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe