Aloin kerralla rankkariksi

Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin myös tatuoitavana ja nyt on taas astetta päheemmän näköinen käsi. Melkein koko käsi on tikattuna. Kuva on ikään kuin kääntökuva; Tausta mustaa ja itse kuva ihonväriä sekä harmaata ja väriä joukossa korostamassa. Vähän jännittää mitä töissä tykkäävät, mutta nyt minulla on se vakipaikka, joten poiskaan eivät voi laittaa :)

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Julista työpaikalla samaa mitä yäällä julistat ja ihaile sitten sitä täällä myös.

      • Miksi julistaisin? Myyn työpanokseni työnantajalle. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Pyrin siis olemaan hyvä työntekijä.


      • Tämä poika ei rakastaa anaali. Likaista hommaa, hyi.


      • Tämä poika ei rakastaa anaali. Anaali = Poop. Yäk.


    • Anonyymi

      Muuten kuulostaa tosi hyvältä, mutta ulkonäöllisistä syistä en ihan noita tatuointeja ymmärrä, kun en vielä ole nähnyt ainoatakaan tatuointia, joka tekisi miehestä paremman näköisen, kuin mitä hän ilman tatuointia olisi (naisista en oikein osaa sanoa). Ehkä sinun on poikkeuksellisen hieno, ja ainoa mikä tietty merkitsee on että itse tykkäät :)

    • Prätkä puuttuu, pääseekö sun työpisteeseen prätkällä? Se olis päheetä.

      • Palstakamu

        Kyllähän sillä pääsisi. Olen vaan jotenkin fakkiutunut autoiluun. Ja yleensä ajan liikunnan kannalta töihin pyörällä. Pitää varmaan laittaa pinnojen väliin sellainen pärisyttäjä :D


    • Anonyymi

      Meillä on töissä tatuoitu mies, hiukset kyllä päässä. Ei kommentoida kenenkään ulkonäköä, se kuuluu tapoihin.

      • Meillä on aika vanhoillinen työpaikka. Tai ainakin vanhempi henkilöstö. Toisaalta muillakin nuoremmilla on kyllä tatuointeja. Mutta minulla on isoimmat ja näkyvimmät, joten tatuointikeskustelu tahtoo aina henkilöityä minuun, vaikka pyrin vetämään matalaa profiilia.


    • Anonyymi

      Skini vai? Keski-ikäinen äijä... kasva aikuiseksi. Mä ymmärrän vielä jokusen tatuoinnin miehellä, mutt ett tuhritaan mustaa myrkkyä kehoon enempikin, on jo älyn puutetta!
      Samalla voisit opetella nuuskan käytön, siihen tupakin ohelle.

      Mä en oikeasti vaan ymmärrä tuota skinimäisyyttä aikuisella. Kakarat nyt kipuilee ja kokeilee kaikkea mahdollista, jotenkin ymmärrettävää kasvukipua... mutt
      Päteä voi muutenkin kuin pissis kassi-almojen parissa.

      Hiton harvaan aikuiseen omanarvonsa tuntevaan naiseen teet tuolla lookilla vaikutusta, niin tai se vaikutus on korkeintaankin negatiivinen.
      Se siitä pöheemmästä vaikutuksesta... tasos vaan laskee ala-kulttuuriin.

      • Kiitos mielipiteestä. Meillä on töissä suurin osa miehistä kaljuja. Tosin tätä selittää korkea keski-ikä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestä. Meillä on töissä suurin osa miehistä kaljuja. Tosin tätä selittää korkea keski-ikä.

        Ole hyvä vain, eipähän olla eka kertaa erimielisiä asioista. Mä kyllä ymmärrän asian; jos ihmisellä hiukset alkaa karata ohimoilta ja kaljuuntumisenkin. Yleensä hiusten ns. granssileikkaus, = hyvin lyhyet hiukset. Sopii hyvän itsetunnon omaaville vanhemmille miehille, erottuvat hyvin skineistä.

        Positiivistä on se, ett olet oppinut nykyään pitämään röyhkeytesi hyvin hallinnassa, ainakin tähän asti. =)
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vain, eipähän olla eka kertaa erimielisiä asioista. Mä kyllä ymmärrän asian; jos ihmisellä hiukset alkaa karata ohimoilta ja kaljuuntumisenkin. Yleensä hiusten ns. granssileikkaus, = hyvin lyhyet hiukset. Sopii hyvän itsetunnon omaaville vanhemmille miehille, erottuvat hyvin skineistä.

        Positiivistä on se, ett olet oppinut nykyään pitämään röyhkeytesi hyvin hallinnassa, ainakin tähän asti. =)
        trollikka

        Olen nykyään palstalla enemmän omalla persoonallani. Toki tulee trollattuakin väliin, mutta ei jaksa enää samalla tavalla kuin ennen :)


    • Anonyymi

      Rankkari? Yrititkö sanoa raggari?

      Ps. Sun näköisä ukkoja löytyy 13 tusinassa.

      • Se on vaan hyvä. Hukunpahan massaan ja saan olla näkymätön.


      • PS. Keskisuomen murretta. Rankkari on kaveri joka yrittää olla kovis tms.


    • Anonyymi

      Kerrohan odotatko työkavereiden huomiota tatuoinneille ja uudelle "kampaukselle"?

      - Sheena

      • Toivottavasti saan mahdollisimman vähän huomiota. En tykkää olla huomion keskipisteenä. Tykkään olla omissa oloissani.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4029
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1228
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1110
    Aihe