Aloin kerralla rankkariksi

Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin myös tatuoitavana ja nyt on taas astetta päheemmän näköinen käsi. Melkein koko käsi on tikattuna. Kuva on ikään kuin kääntökuva; Tausta mustaa ja itse kuva ihonväriä sekä harmaata ja väriä joukossa korostamassa. Vähän jännittää mitä töissä tykkäävät, mutta nyt minulla on se vakipaikka, joten poiskaan eivät voi laittaa :)

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julista työpaikalla samaa mitä yäällä julistat ja ihaile sitten sitä täällä myös.

• Miksi julistaisin? Myyn työpanokseni työnantajalle. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Pyrin siis olemaan hyvä työntekijä.

• Tämä poika ei rakastaa anaali. Likaista hommaa, hyi.

• Tämä poika ei rakastaa anaali. Anaali = Poop. Yäk.

• Anonyymi

Muuten kuulostaa tosi hyvältä, mutta ulkonäöllisistä syistä en ihan noita tatuointeja ymmärrä, kun en vielä ole nähnyt ainoatakaan tatuointia, joka tekisi miehestä paremman näköisen, kuin mitä hän ilman tatuointia olisi (naisista en oikein osaa sanoa). Ehkä sinun on poikkeuksellisen hieno, ja ainoa mikä tietty merkitsee on että itse tykkäät :)

• Prätkä puuttuu, pääseekö sun työpisteeseen prätkällä? Se olis päheetä.

• Kyllähän sillä pääsisi. Olen vaan jotenkin fakkiutunut autoiluun. Ja yleensä ajan liikunnan kannalta töihin pyörällä. Pitää varmaan laittaa pinnojen väliin sellainen pärisyttäjä :D

• Anonyymi

Meillä on töissä tatuoitu mies, hiukset kyllä päässä. Ei kommentoida kenenkään ulkonäköä, se kuuluu tapoihin.

• Meillä on aika vanhoillinen työpaikka. Tai ainakin vanhempi henkilöstö. Toisaalta muillakin nuoremmilla on kyllä tatuointeja. Mutta minulla on isoimmat ja näkyvimmät, joten tatuointikeskustelu tahtoo aina henkilöityä minuun, vaikka pyrin vetämään matalaa profiilia.

• Anonyymi

Skini vai? Keski-ikäinen äijä... kasva aikuiseksi. Mä ymmärrän vielä jokusen tatuoinnin miehellä, mutt ett tuhritaan mustaa myrkkyä kehoon enempikin, on jo älyn puutetta!
      Samalla voisit opetella nuuskan käytön, siihen tupakin ohelle.

Mä en oikeasti vaan ymmärrä tuota skinimäisyyttä aikuisella. Kakarat nyt kipuilee ja kokeilee kaikkea mahdollista, jotenkin ymmärrettävää kasvukipua... mutt
      Päteä voi muutenkin kuin pissis kassi-almojen parissa.

Hiton harvaan aikuiseen omanarvonsa tuntevaan naiseen teet tuolla lookilla vaikutusta, niin tai se vaikutus on korkeintaankin negatiivinen.
      Se siitä pöheemmästä vaikutuksesta... tasos vaan laskee ala-kulttuuriin.

• Kiitos mielipiteestä. Meillä on töissä suurin osa miehistä kaljuja. Tosin tätä selittää korkea keski-ikä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kiitos mielipiteestä. Meillä on töissä suurin osa miehistä kaljuja. Tosin tätä selittää korkea keski-ikä.

Ole hyvä vain, eipähän olla eka kertaa erimielisiä asioista. Mä kyllä ymmärrän asian; jos ihmisellä hiukset alkaa karata ohimoilta ja kaljuuntumisenkin. Yleensä hiusten ns. granssileikkaus, = hyvin lyhyet hiukset. Sopii hyvän itsetunnon omaaville vanhemmille miehille, erottuvat hyvin skineistä.

Positiivistä on se, ett olet oppinut nykyään pitämään röyhkeytesi hyvin hallinnassa, ainakin tähän asti. =)
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä vain, eipähän olla eka kertaa erimielisiä asioista. Mä kyllä ymmärrän asian; jos ihmisellä hiukset alkaa karata ohimoilta ja kaljuuntumisenkin. Yleensä hiusten ns. granssileikkaus, = hyvin lyhyet hiukset. Sopii hyvän itsetunnon omaaville vanhemmille miehille, erottuvat hyvin skineistä.

Positiivistä on se, ett olet oppinut nykyään pitämään röyhkeytesi hyvin hallinnassa, ainakin tähän asti. =)
        trollikka

Olen nykyään palstalla enemmän omalla persoonallani. Toki tulee trollattuakin väliin, mutta ei jaksa enää samalla tavalla kuin ennen :)

• Anonyymi

Rankkari? Yrititkö sanoa raggari?

Ps. Sun näköisä ukkoja löytyy 13 tusinassa.

• Se on vaan hyvä. Hukunpahan massaan ja saan olla näkymätön.

• PS. Keskisuomen murretta. Rankkari on kaveri joka yrittää olla kovis tms.

• Anonyymi

Kerrohan odotatko työkavereiden huomiota tatuoinneille ja uudelle "kampaukselle"?

- Sheena

• Toivottavasti saan mahdollisimman vähän huomiota. En tykkää olla huomion keskipisteenä. Tykkään olla omissa oloissani.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe